Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400]Czy to uszczelka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 400]Czy to uszczelka?
Autor Wiadomość
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 17:26   [Rover 400]Czy to uszczelka?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam,
pomóżcie mi rozwiac moje wątpliwości. Obawiam się, że padła mi uszczelka pod głowicą w moim Roverku. Dziś sprawdzałem stan wody w zbiorniczku wyrównywawczym i poczułem delikatny zapach spalenizny z tego zbiorniczka. Poza tym od niedawna auto ciężko mi odpala.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 19, 2012 17:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 17:58   

W tym silniku nie wystepuje pad uszczelki glowicy.

Pytanie czy przegrzales silnik ? Czy uciekla plyn ? Czy wyblyskales bledy ? Moze swiece nie grzeja . Kiepsko pali tylko na zimnym ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 18:16   

tak pali tylko ciężko na zimnym, nieprzegrzalem a woda ubywa i czuc spaliny w zbiorniczku jak sie doda gazu
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 18:19   

jeśli jesteś tego pewien że czuć spaliny ze zbiorniczka to niestety poszła uszczelka, trzeba nieźle się postarać żeby w tym silniku padła
jedź zrobić test na CO2 albo kup
http://allegro.pl/tester-...2724565551.html
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 18:51   

Orjentujecie sie moze ile kosztuje uszczelka ??
 
 
patrol301 



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Wyszków / Brańszczyk



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 20:34   

dołączam się do pytanie bo u mnie też właśnie padła nie dawno tylko że ja mam 1.6 benzyna , i czy samemu da rade to zrobić?
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 22:40   

Raptile napisał/a:
W tym silniku nie wystepuje pad uszczelki glowicy.
Były przypadki padnietej uszczelki w tym silniku, chociażby w 420 Bizona
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 23:59   

W tym zbiorniczku nigdy nie pachnie a raczej zawsze śmierdzi spalenizna :roll: Jak ciężko odpala to raczej kat wtrysku złe ustawiony jest :wink:

Jak płynu nie ubywa to raczej to nie jest uszczelka, a jak ubywa to warto sprawdzić każdy waz połączenie, chłodnice oleju, termostat, zbiorniczek na mikro rysy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 20, 2012 10:23   

monia53000 napisał/a:
w 420 Bizona

zeby nie bylo takiego kupilem

Remigiusz napisał/a:
Jak ciężko odpala to raczej kat wtrysku złe ustawiony jest

kat, swiece, elektryka, filtr, przewody paliwowe. duzo opcji
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Paź 20, 2012 11:40   

je tez nie obstawiam uszczelki ;)
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 09:41   

Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak?? ja juz niewiem co moze byc naładowany akumulator i dalej ma cieszko swiece sprawdzone a niedawno je zmienialem wiec niewiem
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 21, 2012 10:38   

Bialy1990 napisał/a:
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak??

tak wizualnie i na sluch to trzeba miec spore doswiadczenie zeby dobrze ustawic.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 21, 2012 14:12   

Bialy1990, Jest tak dobrze ustawiony leć jak dalej ciężko dopala to trzeba od strony pompy go przestawić poza znak niestety za pomocą jakiegoś BOSCH KTS który pokażę kat wtrysku. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 15:57   

a samemu jak to zrobic??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 21, 2012 16:02   

Bialy1990, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=72234 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 19:35   

tak wizualnie i na sluch to trzeba miec spore doswiadczenie zeby dobrze ustawic.[/quote]
W SD łatwo ustawić kąt ,wykrec 1 wtrysk włożyć kawałek druta aby dotknąc do denka tłoka,ciegno na pompie dac na max dawke ,właczyc zapłon aby był dopływ paliwa i obserwowac paliwo w rurce od wtrysku przekrecaja za srube od siabki koła pasowego na wale korbowym.
Cała zabawa polega aby w rurce pokazało sie paliwo a przy tym tłok znajdował sie jakies 2mm przed gmp.[quote="bizon"]Bialy1990 napisał/a:
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak??
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 08:43   

kadzaf napisał/a:
W SD
ale w temacie pisze sdi
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 08:54   

najlepiej to ustawić czymś takim a nie testerami na oko http://www.narzedziak.pl/...l-ai020107.html
trzeba by znaleźć pompiarza i on już sobie z tym poradzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [biały dym, uszczelka głowicy uszczelka kolektora ssącego]
squid2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lip 26, 2015 16:34
sTERYD
Brak nowych postów [Rover 416] Uszczelka pod głowice. Wzmacniana.
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Wto Gru 16, 2014 19:04
daniello
Brak nowych postów [Rover 45] Uszczelka bagażnika hatchback
777i Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Paź 09, 2015 21:54
Adrian
Brak nowych postów [Rover 416Si 1.6 16v 96r] Uszczelka tylniej szyby
Krivak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 30, 2015 11:40
norman44



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink