Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0iDT] Nieodpala - problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0iDT] Nieodpala - problem
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 01:45   

Jugol, Chyba dla każdej pompy orz silnika. Bo nie ma smarowania to się metal o metal zatrze co jest oczywiste :wink:

W przypadku tej pompy wszystko w środku cacy było :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 24, 2011 01:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lis 24, 2011 02:51   

Bo nie dopuszczasz do pracy na sucho- to oczywiste ;)
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 06:18   

Co do pompy wtryskowej sam miałem problem rok 2004 podczas jazdy z dużą prędkością odjąłem szybko gaz jak zobaczyłem czerwone kilkaset metrów dalej po puszczeniu gazy brak reakcji na gaz i zgasł i kuniec ;(

odesłałem go szpecowi był o tym wątek gość zawinął sterownik i go ponad pół roku nie widziałem odesłał niedziałający nadal dopiero Midowicz po ponad roku ożywił ZRkę wstawiając inną pompę z 2004.

Lecz u mnie na 99% nie był padnięty sterownik lecz ułamanie się na tasiemce pod sterownikiem która przy odkręceniu odskoczyła jak sprężyna(miała ślady nalotu zaśniedzenia ) ale wątpię czy komuś to grozi jeszcze ja kupiłem go z przebiegiem 8tyś i zrobiłem 3tyś w miesiąc i chyba zbyt wytężona praca dała znać o sobie po tak długim postoju
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 14:44   

Aha widzicie czego jeszcze nie napisałem. Duży plus naszej Vp30 jest to ze mniej elementów jest niz np w Vp44 :wink: Porównywałem i tam o wiele więcej części jest jakoś narażone na zacinanie się. :wink: Jeszcze jak będę miał chwile czasu posprawdzam czy działają te nastawniki w pompie. :wink:

Druga pompa pójdzie Bosch VE 21 z SD na rozbiórkę :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lis 24, 2011 14:55   

Remigiusz napisał/a:
Druga pompa pójdzie Bosch VE 21 z SD na rozbiórkę


Ty nasz VP- pionierze :mrgreen: :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 24, 2011 15:00   

Jugol, Z tego co ktoś mi kiedyś mówił to z VE21 pasuje nastawnik początku dawki paliwa do VP30 :wink:

Porównamy potem środki tych pomp :razz: Mozę by się dało zrobić hybrydę z dwóch pomp jedna :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 22:17   

czy da radę w VP-44 przełożyć sterownik z drugiej pompy czy nie bardzo?
mój znajomy ma uwalony sterownik w BMW, jakiś debil źle coś polutował
ma drugą pompę używaną ale przerzucenie jej nie jest takie proste bo jest na łańcuchu z rozrządem
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 23:50   

Da rade czemu ma nie dać, wystarczy tylko kolo przekręcić korpus pompy jest zawsze taki sam.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 07:28   

ktoś mu nagadał albo przeczytał gdzieś na forum bmw że sterowniki są programowane pod daną pompę i z innym nie zadziała
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 08:27   

Nie wiem jak to jest w BMW ale sterowniki są programowane pod dana markę. Tak samo jak np sterownik od BMW nie będzie działał w Roverze.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 11:08   

może i lepiej przewalić całą pompę, ta może i ten drugi sterownik uwalić
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 11:10   

No tez uważam ale w czym jest problem przełożyć tylko kolo zębate do paska :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 11:25   

pompa chodzi na łańcuchu od rozrządu, byle kto tego nie rozbierze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z silnikiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Mar 23, 2010 22:35
gwidon1701
Brak nowych postów [R25 2.0idt 2000r] Problem z immobilizerem
Dolt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lis 02, 2008 18:38
Dolt
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z silnikiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Kwi 01, 2010 01:38
olek997
Brak nowych postów [R25 2.0idt] problem z odpowietrzeniem hamulcow
Julek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Sie 17, 2014 18:25
Julek
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z centralnym zamkiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Mar 15, 2010 21:31
gwidon1701



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink