Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Bicie na kierownicy przy większej prędkości
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Bicie na kierownicy przy większej prędkości
Autor Wiadomość
amra-sk 



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: wawa



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 19:17   [R620] Bicie na kierownicy przy większej prędkości
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam moze ktos sie spotkał z tym przypadkiem?
Odczuwam bicie na kierownicy mam wrazenie ze bardziej z prawej strony, które zaczyna sie nasilac stopniowo od 70 km/h
Przy 130 strach juz jechać... Wie ktoś coś??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 24, 2011 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 20, 2008 19:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 19:41   

Wyważenie kół, krzywe felgi,uszkodzona opona(bąbel) albo co jest najbardziej prawdopodobne krzywe tarcze hamulcowe.
Miałem tak w Mondeo, wymiana tarcz i choroba uleczona.

Do gumiarza sprawdzić koła, jak ok to na szarpaki sprawdzić zawieszenie, jak ok to moim zdaniem nieszczęsne tarcze hamulcowe do wymiany.

:wink:

A sprawdziłeś dokręcenie kół ?? ??
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:12   

a bije tylko w kierownicy, czy także calym przodem samochodu. Bo moze to byc także problem w przegubach wew i zew.- pólosie.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:57   

Najlepiej na początek wyważyć koła :smile:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
wiruwa 



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: belgia



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 23:23   

u mnie problemem byla skrzywiona felga
 
 
 
amra-sk 



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: wawa



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 01:10   

felgi proste wyważone bije na letnioch i na zimowych i na stalowych i na alufelgach...
koła dokrecone... silent bloki ogladałem na podnosniku wygladały wporzadku...
dzisiaj tarcze beda zmieniane zobaczymy...
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 01:14   

Sprobuj wywazyc w innym zakaldzie. Mi to kiedys pomoglo :)
 
 
amra-sk 



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: wawa



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 02:56   

Zlokalizowałem problem bicia w kierownicy w dystansach do felg... ot ciekawostka :/
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 03:06   

Brudne czy zle wykonane??
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
amra-sk 



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: wawa



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 03:16   

Tak naprawde to suche i zardzewiałe siedziały na piascie na scisk... na felge tez na scisk pasuja ( nie wygladaja na zle wykonane) na wszelki wypadek bede toczył nowe koszt 10 zł za sztuke wiec warto sprawdzic...

Teoria tez jest ze szpilki nie pasują dokładnie do otworw w nieoryginalnej feldze w wyniku czego mozna zle dokrecic felgę co moze powodowac takie bicie...
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 03:29   

10zl za dystans??Kto Ci to toczy?Ja pracuje na obrobce i ta cena mnie powalila!!
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
amra-sk 



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: wawa



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 11:07   

Dokładnie to 50 zł za komplet.

W Wyszkowie 50 km od warszawy :)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 11:48   

:brawo:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Pawel669 




Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 6



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 11:00   

i tu bym dyskutował jak kupiłem swojego rowerka miałem bicie od 70km/h i po wymianie jednego prawego przegubu bicie zmniejszyło się, a na lewym nie wymienionym jeszcze zauważyłem przyspawany pierścień od ABS i może ona wywołuje bicie od 100-110km/h , ale tarcze też mogą być krzywe.... więc muszę wymienić ten drugi przegub a potem jak nie będzie efektu, pobawić się z tarczami..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Bicie w kierownicy jaka przyczyna??
wlodi1991 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Sty 23, 2010 01:13
faecd
Brak nowych postów [R620] Bicie kierownicy podczas jazdy
Przemas Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Lip 16, 2010 10:14
kepo
Brak nowych postów [Rover 600] Bicie na kierownicy
Pawel669 Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Sty 08, 2013 10:14
Pawel669
Brak nowych postów [Rover 600] Bicie na kierownicy 60km/h<..
Pawel669 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Sty 23, 2013 21:10
greg-si
Brak nowych postów [r620si 94] Bicie przy wiekszych prędkościach
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Cze 04, 2017 17:02
KRYS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink