Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Linki zmiany biegów pytanie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Linki zmiany biegów pytanie.
Autor Wiadomość
shamir94 




Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 5



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:04   [MG ZT] Linki zmiany biegów pytanie.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam. Mam problem odnośnie linki zmiany biegów. Był urwany pancerz linki koło mocowania przy skrzyni biegów. Nałożyłem na niego kawałek węża i złapałem opaskami ściskającymi (metalowe skręcane ). I górne biegi (1,3,5) są a dolne są za nisko i czy jest jakaś możliwość skręcić tą linkę? Jest możliwość jej regulacji? Dodam że robię to bez podnośnika i kanału i będzie problem z rozbieraniem całego układu wydechowego ;) a dostęp do kasety mam ciężki więc zastanawiam się czy wyjęcie całkowite linki coś da. a później będą problemy żeby założyć ją na swoje miejsce a dokładniej tą zapinkę czy blokadę (nie wiem jak to się nazywa) i zapewne znając życie to problemy z zalożeniem linki na przegub kulowy ;) Miał ktoś kiedyś z tym doczynienia? Poprzedni właściciel podciągał linki z tego co pamiętam. Dodam że auto było na warsztacie, naprawił coś z tymi linkami i auto pojeździło jeden dzień. Ale nie widać nic żeby tam było ruszane.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:53   

U mnie w cdt pewnie jest inaczej,ale do zdjęcia linek nie musiałem zrzucać wydechu,tylko wystarczyło wyszarpać osłonę termiczną (tą cienką blachę aluminiową). Sam demontaż zatrzasków nie jest trudny,o ile dysponuje się odpowiednio wygiętą wajchą. Bez kanału niewiele zrobisz.
Jeśli mam być szczery,to na twoim miejscu nie bawiłbym się w naprawę linki,ale kupił i założył używkę w rozsądnej cenie- cena nowej jest astronomiczna. Mnie strzeliła 600 km od domu i prowizorycznie pospawali mi w warsztacie,ale po powrocie do domu kupiłem i założyłem całą. Za dwie linki i wybierak z gałką dałem ok. 160.-, należy tylko zwrócić uwagę na model i rocznik.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
shamir94 




Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 5



Wysłany: Pon Mar 18, 2013 15:43   

Niewiele udało się zrobić. ;) Starczyło na chwile i już stoi rozebrany i zakładam zaraz dwie używki od Roverka 75 cdt 2.0 2002r. zaraz wyciągnę do końca stare i zobaczymy czy różnią się czymś. Odkręciłem tłumik i wisi. Da się bez kanału ;) sprzęgło się udało zmienić to i linki się da ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Linki zmiany biegów
koci_flak Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Lip 06, 2013 20:15
apples
Brak nowych postów [R75] Linki do zmiany biegów
piotr1972 Rover serii 75, MG ZT 19 Wto Lip 25, 2017 21:42
dawidd
Brak nowych postów [R75] linki zmiany biegów
u95 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Cze 21, 2016 13:20
wellman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75]Mechanizm zmiany biegów i linki?
myrTS Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Paź 30, 2012 17:09
apples
Brak nowych postów [R75] Linki, mechanizm zmiany biegów
Kizashi Rover serii 75, MG ZT 53 Wto Sty 30, 2018 21:16
t0mi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink