Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
Chciałem zamontować Spryskiwacze lamp. Posiadam oryginalny zestaw, ale moje pytanie brzmi, czy jak sciagne zderzak, to od spodu będzie widać jak mają być wycięte otwory aby zamocować Spryskiwacze??
Widzę ze będę musiałzzdemontowaćzderzak i sam sie przekonać czy są jakieś znaki czy nie bardzo
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 15:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
montowałem i niestety ale nie ma tam żadnych znaków. Dostałem fotki otworów z wymiarami od któregoś z kolegów z forum, jak poszukasz to powinieneś znaleźć. wiercisz i piłujesz dokładnie w osi poszczególnych lamp.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sknerko, zaraz pęknę, nie mogę znaleźć, przeglądam wszystkie twoje posty i jestem już na 2011r ale nic nie zauważyłem
nie pamiętasz w jakim temacie o to pytałeś, nie masz zdjęć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ani na forum nie widzę (choć było na bank) ani w swoich plikach na kompie nie mam tych fotek, jedynie jeszcze na innym kompie mogę mieć ale obecnie jest nie czynny i jak go uruchomię to może znajdę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a żeby wyciągnąć spryskiwacz z samochodu która taki posiada, to trzeba mieć ściągnięty zderzak czy da się jakoś inaczej, bo do góry uważam, że nie ma szans
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
fotki i rysunek bo mnie nerw dopadł że gdzieś mi wsiąkło.
Sprysk da się wyjąc z zderzaka, trzeba przesunąć w stronę lampy i podnieść do góry tą stroną od zewnątrz na fotkach sie dopatrzysz o co chodzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
nie jestem pewien ale chyba tak. bo spryskiwacze "idą" przez BCU. Ja jak kupiłem swoją 75 to poprzedni właściciel coś pokombinował i wstawił BCU z innego auta które nie miało spryskiwaczy i one mi nie działały. Po wizycie na T4 wszystko wróciło do normy.
w moim nic nie musiałem robić i działają ale sa dwie rzeczy które są niezbędne by działały:
Pierwsza najważniejsza to syrena alarmu z tzw. battery packiem (siedzi w podszybiu obok filtra kabinowego) i druga to sprawny czujnik poziomu płynu w zbiorniczku. PHJOWI pisał że jak nie ma syreny alarmu j/w to nie będą działać fabryczne spryski i trzeba kombinować podłączenie jakoś. Bardzo często obsługa sprysków jest wprogramowana i działąją od razu ale i tak warto na T4 pojechać i ustawić co 7 spryskiwanie szyby bo domyślnie co 5 jest.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
nie wiem ale widać ją bez kłopotu jak lekko uniesiesz podszybie przy filtrze kabinowym i po wyglądzie sie zorientujesz taka trąbka to nie jest z bateriami.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i masz pech, mam nieodpowiednią, ponieważ jest z trąbka.
Szczerze myślałem że temat syreny jest przesadzony, dlatego nie zwracałem na to uwagi mimo, że o tym czytałem. Zainstaluje spryskiwacze, zmienię syrenę i zobaczymy co się będzie działo
proszę cie jeszcze o podanie odległości zaznaczonych na zdjęciu
[ Dodano: Pon Kwi 29, 2013 03:56 ]
w sumie wystarczy tylko odległość B i prosiłbym też o zmierzenie tych co mają fabrycznie spryskiwacze o podanie odległości B
A ja kupiłem zderzak od ZT w kolorze ale bez spryskiwaczy. Po wewnętrznej stronie tegoż zderzaka były oznaczenia miejsca montażu sprysków Pan mariusz418 przy pomocy dremela zrobił otwory i wcisnął spryski ze starego zderzaka. Wszystko działa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum