Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] max romiar tarcz hamulcowych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] max romiar tarcz hamulcowych
Autor Wiadomość
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 05, 2013 23:43   [R200] max romiar tarcz hamulcowych
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam!
Przegrzebałem troszkę forum i nie znalazłem odpowiedzi odnośnie tego jakie można największe tarcze wentylowane chodzi o średnice zamontować do R200 oczywiście jak każdy dobrze wie wiąże się to z wymianą szczęk ale to już nie podlega dyskusji.

Oraz czy istnieje możliwość (oczywiście możliwość zawsze istnieje ale jakim kosztem :)) zamiany bębnów hamulcowych z tyłu na tarcze hamulcowe od R25 albo od MG ZR ktoś może próbował takich modów i chciał by się podzielić wiedzą, byłbym bardzo wdzięczny.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 05, 2013 23:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 05, 2013 23:54   

Kiedyś, gdzieś na forum przeczytałem, że wymiana bębnów na tarcze nie dała oczekiwanych rezultatów. Wydaje mi się, że temat odnośnie tego już był ;]
 
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 09:28   

hehe dwa pytania, ktore sobie wczoraj zadałem jak naprawialem hamulce :D
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 10:05   

A więc jeśli chodzi o przód to największe w 200 widziałem
HAMULCE D2 RACING 360 MM
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 11:18   

tylko troche lipa jesli sie te male bebny z tylu zostawi bo to wtedy razem smiesznie bedzie wygladac...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 12:15   

Rożnicy miedzy bębnami z tylu a tarczówkami normalny tylnymi nie zauważyłem u siebie w 200 :wink: Wada tych tarczówek z tylu jest taka ze mi się raz na jakiś czas zapiekała linka od ręcznego i szybciej te tarcze rdzewiały niż hamowały :wink:

Koszt zamiany nie jest taki straszny trzeba dorwać zaciski kompletne i piasty na tył i to wszystko. :wink: Wszystko Plug and Play :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 22:51   

i to mi się podoba taka odpowiedz wielkie dzięki tak więc czas zacząć poszukiwania piast na tył dla pozbycia się bębnów a an przód chyba zostanę przy 260 wentylownaych :)

[ Dodano: Pon Maj 06, 2013 22:51 ]
tylko kolejna kwestia jest taka że ja nie mam ABS-u czy to może być problem?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 22:56   

alter6, Obojętne jest czy kupisz z ABS czy bez :wink: Masz więcej opcji co do piast :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 07, 2013 22:17   

no to super dzięki wielkie za pomoc :) kupuje piasty na tył i zobaczymy co wyjdzie napiszę relację
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 08, 2013 13:21   

napisz napisz bo tez bede chetny do takiej zabawy :)
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 08, 2013 18:51   

alter6, jeśli z przodu masz hamulce z serii, szkoda pieniędzy na tarcze z tyłu. Te same pieniążki przeznacz na większe wentylowane tarcze z przodu i efekt będzie zdecydowanie lepszy. Cała masa auta podczas hamowania skupia się na przednich kołach. No, prawie cała..
Chyba, że kierują tobą względy wizualne i bardzo przeszkadza Ci tylny bęben widoczny za alufelgą :-)

[ Dodano: Sro Maj 08, 2013 18:51 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=86980
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Maj 09, 2013 22:09   

To wtedy można włożyć troszkę pracy i pomalować go na czarny połysk lub mat, ewentualnie na srebrno. Jak dla mnie malowanie na popularne kolory jak czerwony i żółty jest straszne.
Wiadomo pomalowane bębny nijak się mają do super świetnie wyglądających tarcz ale przynajmniej nie będzie ich z daleka widać i pozbędziesz się rdzy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Minimalna grubość tarcz hamulcowych??
Moloch Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Kwi 13, 2007 21:55
Valander_wwa
Brak nowych postów [R 200, 97] wymiana tarcz hamulcowych
Oś tylnia
DawidNB Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Mar 21, 2011 10:31
pgrad
Brak nowych postów [MG ZR] rozmiar tarcz hamulcowych tył
jayjay Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Kwi 10, 2015 12:27
milky
Brak nowych postów [MG ZR] Samoistna deformacja tarcz hamulcowych?
NoPE Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 25 Nie Sty 22, 2017 19:10
NoPE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink