Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompa paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompa paliwa
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Paź 08, 2011 20:00   

longer86, tak, ścieżki w potencjometrach. U mnie było bardziej starte po stronei kierowcy. Tam w pewnym momencie miernik pokazywał mi przerwę. W tym drugim przytarte, ale nie tak bardzo. Kupilem używki i były w o niebo lepszym stanie.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 08, 2011 20:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Sopellrov 



Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:21   

Witam,
Mam w MG ZT 2,0 CDTi z 2003 chyba zaczynający się problem z pompą paliwa (tą pod maską). Ostatnio trochę się zagapiłem i prawie wyjeździłem paliwo do sucha i może zaciągnął trochę "syfu" z baku czy coś. Bo od tego czasu jak przekręcę kluczyk w stacyjce (zanim jeszcze odpalę) to słyszę wyraźnie jak pompa wydaje takie szybkie stukające dźwięki, czasem ciut głośniejsze czasem trochę cichsze i parę dni temu miałem pierwszy raz problem z odpaleniem silnika, ale za drugim razem już odpalił i był to pierwszy tego typu problem. Moje pytanie w tym wątku jest takie, czy mogę pompę w jakiś sposób samodzielnie starać się przeczyścić, czy to jest możliwe, jak to zrobić (jakiś szczegółowy opis poproszę jeżeli ktoś ma już jakieś doświadczenie w tej kwestii) i na ile ewentualnie jest to skuteczne i jeżeli tak to czy nie muszę się obawiać, że np. zapowietrzy mi się układ paliwowy, pompa, czy jeszcze coś innego itd. Jeżeli natomiast nie to jaką pompę najlepiej kupić (jakiś kod artykułu - pompy). Za wszelką pomoc z góry serdeczne dzięki.
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Sro Lut 29, 2012 20:31   

podepne się pod temat
wszystko rozebrałem wyciągnąłęm kosz, ale za cholere nie chce zejść ten wąż z pompy paliwa (oczywiście uprzednio sciągnąłęm opaskę zaciskową) obraca siętylko naokoło kroćca ale nie ruszy się nawet na milimetr, próbowałęm już nawet kombinerkami, ale i tak nawet nie drgnie, udało mi się go tylko uszkodzić w jednym miejscu :evil: potem się będę tym martwił ale najpierw muszę go ściągnąc, tylko jak :?: pomocy :!:
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 29, 2012 20:47   

bareq napisał/a:
podepne się pod temat
wszystko rozebrałem wyciągnąłęm kosz, ale za cholere nie chce zejść ten wąż z pompy paliwa (oczywiście uprzednio sciągnąłęm opaskę zaciskową) obraca siętylko naokoło kroćca ale nie ruszy się nawet na milimetr, próbowałęm już nawet kombinerkami, ale i tak nawet nie drgnie, udało mi się go tylko uszkodzić w jednym miejscu potem się będę tym martwił ale najpierw muszę go ściągnąc, tylko jak pomocy


Jest chłodno i jest sztywny. Podgrzej delikatnie tylko ostrożnie aby nie zapalić ropy. Je to zrobiłem opalarką na najniższym biegu. Suszarka też powinna dać radę. Ciepły zrobi się elastyczny i łatwiej zdejdzie.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 29, 2012 22:42   

Tak jak kolega wyżej radzi. Suszarka jest bezpieczna i spokojnie da radę :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 23:19   

niestety panowie, suszarką podgrzałem wężyk tak że aż parzył w palce ale on i tak nie puścił, w końcu przy którejś kolejnej próbie pękł tak że zostało z 1,5-2 cm tego przezroczystego odcinka który wchodzi na krociec, mam nadzieję że da go radę nasadzic na nową pompę po czym zacisnąć opaską, chociaż znając jego sztywność jestem pełen obaw, no nic jutro będę próbował :neutral:
 
 
koza-06 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 83
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 23:57   

bareq napisał/a:
niestety panowie, suszarką podgrzałem wężyk tak że aż parzył w palce ale on i tak nie puścił, w końcu przy którejś kolejnej próbie pękł tak że zostało z 1,5-2 cm tego przezroczystego odcinka który wchodzi na krociec, mam nadzieję że da go radę nasadzic na nową pompę po czym zacisnąć opaską, chociaż znając jego sztywność jestem pełen obaw, no nic jutro będę próbował


Na szczęście jest go tam tyle że jeszcze starczy po skróceniu.
Tylko użyj opalarki i dobrze go zagrzej ale uważaj na przewody :!: :!:
Koszyk niestety musisz rozebrać na części pierwsze :/ przydadzą się 3 płaskie śrubokręty
i dużo cierpliwości.Powodzenia :>
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Nie Mar 04, 2012 16:05   

Wszystko poszło ok, wymieniłem też pompe pod maską, nie jestem tylko pewien czy podlączyłem prawidłowo przewody paliwowe, załączam fotę będę dźwięczny za rzut okiem :smile:
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Mar 04, 2012 17:57   

bareq, ich się nie da pomylić :mrgreen:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
bareq 



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 36
Skąd: UK



Wysłany: Nie Mar 04, 2012 21:41   

wolałem się upewnić, nie wiem jak to się stało ale po założeniu nowej pompy zmienił się kierunek przepływu na filtrze, tzn teraz jest zgodny ze strzałka na jego obudowie a wcześniej było inaczej, nadmieniam że nigdy tam wcześniej nie grzebałem
 
 
lzawiasa 



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 26



Wysłany: Pon Maj 20, 2013 17:46   

Mialem problem w ctd z szalejacym wskazem poziomu paliwa. Po wymontowaniu lewego plywaka, okazalo sie ze wyczepil sie z mocowania i lezal w baku, zmieniajac pozycje pod wplywem ruchu paliwa. Po zamontowaniu na miejsce zaczepow, sytuacja jest ok. Wskazania sa prawidlowe
 
 
r75marek 



Dołączył: 20 Sie 2018
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 31, 2018 14:12   

Witam mam pytanie:
1. Czy moge odlaczyc uszkodzona pompke paliwa w zbiorniku i tak jezdzic i pamietac ze mam tylko polowe baku bo przeciez pompka nie pracuje i nie przelewa paliwa.
Prawa 1 polowa baku bylaby niewykorzystana i tylko to co sie przeleje do 2 komory gdzie jest filtr staly paliwy bylby do wykorzystania stad niby teoretycznie byloby pol zbiornika. Czy to zadziala czy po drodze jest jakis zawor w przewodach i plastiku przy wewnetrznej pompce ktora polaczona jest przewodami wewnetrznymi paliwowymi z filtrem stzalym z ktorego dopiero wychodzi przewod do pompki przy akumulatorze?

Generalnie czy moge jezdzic tylko majac funkcjonujaca jedna pompke przy akum,ulatorze i czy ona pociagnie sobie paliwo swobodnie z 2 polowy baku?

2. Czy pompka przy akumulatorze da rade zassac paliwo bez dzialania tej w baku.

Pozdrawiam
 
 
STS 



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Wto Wrz 04, 2018 10:30   

r75marek,Tak służy tylko do wyrównania poziomu w zbiorniku, mam tak od 3 lat , tankuję jak mam minimum 1/4 wskazań zegara.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa?
trawis25 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lut 13, 2012 00:28
apples
Brak nowych postów [75]1.8T pompa paliwa
kister81 Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Sty 14, 2014 23:06
sebkra
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa ?
Miras31 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lut 20, 2009 12:18
Rowan
Brak nowych postów [75] pompa paliwa
rafik14 Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Paź 29, 2012 14:41
Pieta
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa
phuss Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Gru 03, 2009 22:43
phuss



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink