Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pilot - wymiana baterii
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pilot - wymiana baterii
Autor Wiadomość
tomekk_nt 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 77

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 16, 2008 16:04   [R45] Pilot - wymiana baterii
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Mam w pilocie od alarmu słabą baterię. Czy można ją po prostu wymienić i wszystko będzie działało elegancko? Czy trzeba jeszcze owy pilot zakodować (lub też coś innego z nim zrobić)?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 18:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 16, 2008 16:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 18:19   

jesli jestes pewien ze masz słaba baterie to poprostu ja wymien tylko uwazaj zebys nie zgóbił kośći od imobilaizera!!!! to taka malenka popierdułka bez której nie odpalisza auta!!!
a co do pilotów w roweze to chyba one nie maja zbyt dobrego zasiegu bo zarówno mój jak i mojego znajomego dosyc kiepsko sobie radzi a on baterie juz wymieniał ponoc
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 18:34   

kolego rover nie ma kości i nie musisz się obawiać bo nic nie zgubisz obwód jest na stałe w pilocie.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 19:00   

Co do zasięgu,to też potwierdzam - cieniutki.
Pomaga przyłożenie pilota do otwartej dłoni,głowy,itp. :idea:
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 21:06   

moze i na stałe nie rozbierałem za to wiem z doświadczenia ze i tak nalezy uwazac!!!
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 21:38   

a to czytaliście :
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#23 :???: :bezradny:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 10:23   [R45 1,4 16V, 2001r]

Witam,
Ja niedawno wymieniałem baterię w swoim pilocie - po wymianie zadziałał bez problemu.
Postępowałem zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na forum. Przyznam, że w zanadrzu miałem dotychczasowy działający wówczas jeszcze pilot, a wymieniałem w drugim, zapasowym, ale j/w zadziałał bez pro.... Pozdr......
 
 
 
tomekk_nt 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 77

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 17:43   

Cieniutki zasięg... U mnie to jest ok. 30cm stojąc z boku drzwi kierowcy, jak stanę z tyłu za klapą - auta w ten sposób nie otworzę. Spróbowałem też pilota zapasowego dla porównania, myślałem, że będzie lepiej, bo wygląda jak nówka (podczas gdy ten pierwszy ma już wytarte guziki). No niestety wcale duzo lepiej nie jest :( Więc chyba nie ma sensu czegokolwiek robić :|

A Wasz zasięg jest jaki? (plus, minus)
 
 
Thrillco
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:24   

No dobra tu mamy serie 400/45 a co z 75? bo moj tez bywa humorzasty. Czasem łapnie z 5-8m a czesem dopiero jak niemal stoje już przy drzwiach...bywa że nie chce w ogóle załapac, dopiero po 2-4 próbach. Bateria wymieniona, ogólnie wyhuhany i nic. Skalibrować czy co? Czy może tak ma być.
 
 
pawel86 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 31
Skąd: PL



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 19:46   

Witam, u mnie przy 214 było tak że , żeby otworzyć auto musiałem pilota przyłożyć niemal że do drzwi. Zdecydowałem się na wymianę bateryjki, przy wymianie postępowałem wg. zaleceń na forum. Po wymianie (na początku stycznia) dało się odczuć różnice, pilot otwierał autko z odległości 5-6 metrów- przez jakiś tydzień, później jak by na raz zasięg spadł do 2-3 i tak jest do dnia dzisiejszego. Czasami trzeba przycisnąć guzik 2-3 razy żeby załapał. 2 razy zdarzyło mi się że przyciskając przycisk otwierania ten wogóle nie reagował, dioda przy liczniku nie reagowała, tak jak by z pilota nie wydobywał się żaden sygnał.
_________________
Pozdrawiam, Paweł
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Cze 18, 2008 11:24   

Jak już kol eszet napisał pomaga przyłożenie pilota do głowy ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Sro Cze 18, 2008 11:54   [R45 1,4 16V, 2001r]

U mnie zasięg też nie rewelacja, jakieś 4 do 6m po wymianie, na starej bateri był ok.1m.
W drugim aucie (Fiat) zasieg jest o wiele wiekszy - siedząc w domu na piętrze otwieram auto w garażu - odl. jakieś 12m i poprzez dwie ściany.
Ale mały zasięg ma także plusy - niechcąco nie otworzymy drzwi odchodząc od samochodu, np. przy wkładaniu kluczy do kieszwni, pozdr...
 
 
 
tomekk_nt 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 77

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 18, 2008 18:06   

@Stacho - też uważam, że ma plusy :] Chociaż mógłby być trochę lepszy. No nic, wymienię baterię i zobaczymy co to będzie.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 18, 2008 21:00   

Mój pilocik 6 - 10m. Max jaki udało się osiągnąć to koło 15m z pilotem przy brodzie i otwartymi ustami :razz: :mrgreen:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Przem 




Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 19



Wysłany: Nie Maj 26, 2013 16:39   

U mnie jest podobnie jak pisał tomekk_nt , czasami jak stoje za klapą od bagażnika to nie ma mowy aby się auto otworzyło. Tylko się zastanawiam czy wyjmując baterię i jakby resetując pilot, czy nie będe musiał później jakos go kalibrować ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1.4 97r] Niedzialajacy pilot po wymianie baterii.
przemek101 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Mar 15, 2010 00:00
bielawnym
Brak nowych postów [MG ZS] Wymiana baterii w pilocie
BoloSr Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Lis 23, 2008 14:10
Gość
Brak nowych postów [R416] Wymiana baterii
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Czw Maj 23, 2013 16:08
-_Zielarz_-
Brak nowych postów [R420] Wymiana akumulatora inny pilot
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Sob Paź 13, 2012 22:12
haxigi
Brak nowych postów [R416] Problem po wymianie baterii nic nie pomogło
muscl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Sie 08, 2013 09:33
muscl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink