Forum Klubu ROVERki.pl :: [Coupe 216] Problem dostarczania powietrza do silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Coupe 216] Problem dostarczania powietrza do silnika
Autor Wiadomość
Borowa 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 158
Skąd: Kraków

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 02:14   [Coupe 216] Problem dostarczania powietrza do silnika
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995

Siemka !
1. Wyjmując akumulator zauwazyłem, ze rura doprowadzająca powietrze do filtra jest całkowicie przerwana. powietrze z zewnątrz auta ucikało i nie docierało do filtra. Pozniej zauwazylem, ze poczatek rury jest zaklejony, a dziura dolotowa wycieta od wewnątrz, czyli od strony silnika. Domyslam się, ze jakis pseudoznawca to zrobił przy okazji montażu instalacji gazowej. Co byście polecili w tej sytuacji ? składać ten układ cały do kupy, czy moze zastosowac coś innego, coś co da lepsze efekty ? Myslicie, ze spadek mocy przez to był spory ?

Kolejne pytanie: Czym jest rurka odchodząca od rury doprowadzającej powietrze do filtra ? Rurka nie jest niczym zakonczona i swobodnie "dynda' ;)
Tradycyjnie zamotałem troche, ale mysle, ze wiadomo ocb.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 02:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 05, 2013 15:17   

Borowa napisał/a:
składać ten układ cały do kupy, czy moze zastosowac coś innego, coś co da lepsze efekty ? Myslicie, ze spadek mocy przez to był spory ?

Kup od crx/civic dedykowany dolot ze stożkiem i go odgródź od ciepła, w hondach daje fajny efekt z kolektorem 4-2-1.

Borowa napisał/a:
Czym jest rurka odchodząca od rury doprowadzającej powietrze do filtra ? Rurka nie jest niczym zakonczona i swobodnie "dynda'

ta co idzie w dół? tam jest rezonator. Ten plastikowy dolot do filtra z pasa przedniego to tłumik szmerów.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 05, 2013 17:05   

Markzo napisał/a:
Borowa napisał/a:
składać ten układ cały do kupy, czy moze zastosowac coś innego, coś co da lepsze efekty ? Myslicie, ze spadek mocy przez to był spory ?

Kup od crx/civic dedykowany dolot ze stożkiem i go odgródź od ciepła, w hondach daje fajny efekt z kolektorem 4-2-1.

Borowa napisał/a:
Czym jest rurka odchodząca od rury doprowadzającej powietrze do filtra ? Rurka nie jest niczym zakonczona i swobodnie "dynda'

ta co idzie w dół? tam jest rezonator. Ten plastikowy dolot do filtra z pasa przedniego to tłumik szmerów.


Najlepszy jest.. seryjny dolot, można go wzbogacić o wkładkę K&N/Simoty. Od CRX'a nie wiem czy będzie pasował, ale od Concerto (d-seria dohc) powinien ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Borowa 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 158
Skąd: Kraków

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 16:19   

Wczoraj troszkę ruszyłem z tematem. Wyszarpałem cały dolot, okazało się ze był dziurawy w 4 (słownie: CZTERECH) miejscach. Na tą ori gumową rurę założyłem redukcje i filtr stożkowy K&N. Mocy jest zdecydowanie więcej (porównuję do dziurawego dolotu!)

Jeżeli chodzi o dzwięk pod maską. Wark przeokrutny. okolice ~4500 obr porównywalne z pracą silnika o układzie boxer.
Nie wiem czy efekt fajny, moim zdaniem troszke za głośno i trąci wiochą jak na 122KM.
Zobacze co dalej, na razie testuje !
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 30, 2013 22:09   

Borowa napisał/a:
Wczoraj troszkę ruszyłem z tematem. Wyszarpałem cały dolot, okazało się ze był dziurawy w 4 (słownie: CZTERECH) miejscach. Na tą ori gumową rurę założyłem redukcje i filtr stożkowy K&N. Mocy jest zdecydowanie więcej (porównuję do dziurawego dolotu!)

Jeżeli chodzi o dzwięk pod maską. Wark przeokrutny. okolice ~4500 obr porównywalne z pracą silnika o układzie boxer.
Nie wiem czy efekt fajny, moim zdaniem troszke za głośno i trąci wiochą jak na 122KM.
Zobacze co dalej, na razie testuje !


Buczy, takie uroki stożka, w swojej hondzie akurat jak przepina się faza jest cudownie :lol: :lol: :lol:

Borowa, spróbuj zbudować sobie CAI'a w Coupetce, najtaniej i najszybciej z 'kibel rury' :D
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R 216 Coupe]problem z pokrętłem ciepłego powietrza, nawiew.
Daniel530 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
12 Czw Maj 05, 2011 10:53
leszczu
Brak nowych postów [R 216 97' Coupe] Czkawka silnika
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
10 Sro Cze 02, 2010 20:57
PHJOWI
Brak nowych postów [216 Coupe 97r] Poduszka silnika skąd???????
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Pon Gru 28, 2009 11:17
Markzo
Brak nowych postów [R220] Coupe '94 Pytania co do silnika
cycu Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Pią Lis 21, 2008 12:15
cycu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink