Forum Klubu ROVERki.pl :: tronsek - R216 Coupe - "Tahiti Storm"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tronsek - R216 Coupe - "Tahiti Storm"
Autor Wiadomość
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 08, 2012 13:46   

Dzięki za opinie. A na mokro owijać czy na sucho ?? Bo słyszałem, że ponoć na mokro lepiej. Ponoć tak się wtedy nie kurzy.
Kolektor będę wyciągał więc przy okazji wywalę strumienicę, a w jej miejsce wrzucę tłumik przelotowy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 08, 2012 13:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 14, 2012 12:46   

up ;)
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 20:04   

Dzisiaj owinąłem kolektor bandażem termicznym. Wybrałem z tych tańszych i jak na razie wszystko jest :ok: Temperatura w komorze silnika spadła wyraźnie, tak więc warto było.
Jeżeli chodzi o owijanie to jednak lepiej jest na sucho. No i trzeba pamiętać o wypaleniu.
Mi wystarczyło 12m taśmy, na owinięcie kolektora oraz "portek".

Przed owijaniem:


Owinięty kolektor:


A tak wygląda na aucie:



[ Dodano: Sob Gru 29, 2012 20:03 ]
O jojoj, dawno nic się ciekawego nie działo w temacie. Głównie z braku czasu. Nazbierało się też trochę roboty przy Coupe'tce. Pompa wspomagania zaczęła "skwierczeć", płyn chłodniczy zaczął kapać na trójnikach i takie tam drobiazgi.
Dlatego też wczoraj byłem na zakupach części do Coupe i udało mi się kupić w dobrej cenie kpl. halogenów z ramkami, włącznikiem i końcówką wiązki:

Więc niebawem, będę musiał wyrzeźbić brakującą część wiązki. Ale to potem.

Wymieniłem oparcie fotela kierowcy, bo moje porwane było:

na takie w lepszym stanie:


Przy okazji wymiany pompy wspomagania odświeżyłem łapy pompy i nową pompę:

Pojutrze montaż.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tronsek Sob Lis 16, 2013 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 20:53   

fajnie, że tak dbasz o Tomcata ;) brakuje mi półskóry/skóry w środku ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 31, 2012 18:40   

Osobiście wolę półskóry. Nie dawno właśnie przeszły mi koło nosa półskóry w idealnym stanie. Gościu już był zdecydowany sprzedać Tomcata Turbo na części i jak już byłem prawie dogadany, to trafił się kupiec na całe auto <bezradny> Może się jeszcze trafią.

[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 18:38 ]
Pompa wspomagania już zamontowana, wymieniony płyn i jak na razie jest :ok:


Dziś też wymieniałem trójniki na przewodach układu chłodzenia i w związku z tym mam pytanie:
Czy reduktor trzeba odpowietrzyć i jak ?? W sumie pierwszy raz wymieniałem płyn w aucie z LPG i mam taki objaw, że nie chce mi się przełączyć na "gaz" mimo iż temperaturę już dawno złapał. Reduktor i przewody idące do nagrzewnicy są zimne, a te do chłodnicy gorące.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 01, 2013 12:19   

Wg mnie skora nie pasuje do kanciaka.Super, ze dbasz o autko :wink:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 19:50   

Po zebraniu potrzebnych części, materiałów oraz naprawieniu włącznika dziś zabrałem się za montaż halogenów.


Myślałem, że dziś uda mi się zrobić wszystko na gotowo, ale niestety nie udało się. Trochę za zimno było.
Halogeny są już zamontowane, wiązka ułożona i zostało tylko podłączenie do instalacji auta oraz zrobienie obudowy na włącznik.


[ Dodano: Sro Kwi 17, 2013 19:48 ]
W końcu zmaterializowało się marzenie o sprężynach :hura:



Jak dobrze pójdzie, to w przyszłym tygodniu będą zamontowane :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 




Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 20:50   

No dawaj, dawaj. Tego tylko tutaj brakowało :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 16:31   

Rzuć ją na cyce! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Roverlution
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 23, 2013 20:33   

Dzisiaj pod maskę wjechała nowa chłodnica Valeo :)


bo stara była już w opłakanym stanie :załamka:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 18:08   

Jak tam przebiegają kolejne mody tronsek? ;)
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 18:14   

No w końcu się udało. Znalazłem trochę czasu, aby założyć sprężynki. Poniżej fotki na oryginalnych sprężynach i po założeniu sprężyn VOGTLAND -30mm.

SERIA:


VOGTLAND:


Jak na razie mi pasuje, choć przód mógłby być jakieś 10mm niżej.
Jest teraz trochę twardszy i na zakrętach już się tak mocno nie wychyla.
Zobaczymy jak będzie dalej. :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dj-napster 



Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 6



Wysłany: Czw Paź 10, 2013 20:06   

D16A8 hmm..... miałem takie oznaczenie silnika w CRX II gen ale to chyba dwa inne silniki? mój miał katologowo 127KM
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 20:15   

dj-napster napisał/a:
ale to chyba dwa inne silniki?
Te same silniki. Różnią się tylko pokrywą zaworów.

dj-napster napisał/a:
mój miał katologowo 127KM
Może nie miał katalizatora i dlatego miał te 5KM więcej.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 20:30   

Zacnie wygląda ;) tego mi w moim brakowało :)

Silnik to D16A8 - 122KM, w CRX był D16A9 i miał 130KM, różnił się brakiem katalizatora, nie pamiętam czy miał sonde lambda i inny kolektor wydechowy.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 20:31   

Gleba! Muszę przejechać się do Lubania i obczaić, jak to wygląda w realu : )
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
dj-napster 



Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 6



Wysłany: Czw Paź 10, 2013 20:56   

Markzo napisał/a:
Zacnie wygląda ;) tego mi w moim brakowało :)

Silnik to D16A8 - 122KM, w CRX był D16A9 i miał 130KM, różnił się brakiem katalizatora, nie pamiętam czy miał sonde lambda i inny kolektor wydechowy.


D16A8 były montowane w Concerto i CRX II, miały katalizator i 127KM
Może osprzętem się różniły od tych z Rovera :wink:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_CRX
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 10, 2013 23:42   

dj-napster napisał/a:
D16A8 były montowane w Concerto i CRX II, miały katalizator i 127KM
Może osprzętem się różniły od tych z Rovera

wiele razy szukałem danych nt tych motorów (sam miałem taką coupete jak Tronsek ;)) i zawsze podawali 122 i 130KM ;) niemniej jednak nie ma co się kłócić o kilka koników ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 11, 2013 06:04   

Markzo napisał/a:
Zacnie wygląda
Dzięki.

Sabzu napisał/a:
Muszę przejechać się do Lubania i obczaić, jak to wygląda w realu
Już od zlotu w Warzkowiźnie obiecujesz, że przyjedziesz a jakoś dojechać nie możesz :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Paź 11, 2013 09:13   

Tak, zdecydowanie teraz wygląda dużo lepiej :ok: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink