Dzięki za opinie. A na mokro owijać czy na sucho Bo słyszałem, że ponoć na mokro lepiej. Ponoć tak się wtedy nie kurzy.
Kolektor będę wyciągał więc przy okazji wywalę strumienicę, a w jej miejsce wrzucę tłumik przelotowy.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 08, 2012 13:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj owinąłem kolektor bandażem termicznym. Wybrałem z tych tańszych i jak na razie wszystko jest Temperatura w komorze silnika spadła wyraźnie, tak więc warto było.
Jeżeli chodzi o owijanie to jednak lepiej jest na sucho. No i trzeba pamiętać o wypaleniu.
Mi wystarczyło 12m taśmy, na owinięcie kolektora oraz "portek".
Przed owijaniem:
Owinięty kolektor:
A tak wygląda na aucie:
[ Dodano: Sob Gru 29, 2012 20:03 ]
O jojoj, dawno nic się ciekawego nie działo w temacie. Głównie z braku czasu. Nazbierało się też trochę roboty przy Coupe'tce. Pompa wspomagania zaczęła "skwierczeć", płyn chłodniczy zaczął kapać na trójnikach i takie tam drobiazgi.
Dlatego też wczoraj byłem na zakupach części do Coupe i udało mi się kupić w dobrej cenie kpl. halogenów z ramkami, włącznikiem i końcówką wiązki:
Więc niebawem, będę musiał wyrzeźbić brakującą część wiązki. Ale to potem.
Wymieniłem oparcie fotela kierowcy, bo moje porwane było:
na takie w lepszym stanie:
Przy okazji wymiany pompy wspomagania odświeżyłem łapy pompy i nową pompę:
Pojutrze montaż.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tronsek Sob Lis 16, 2013 09:07, w całości zmieniany 1 raz
Osobiście wolę półskóry. Nie dawno właśnie przeszły mi koło nosa półskóry w idealnym stanie. Gościu już był zdecydowany sprzedać Tomcata Turbo na części i jak już byłem prawie dogadany, to trafił się kupiec na całe auto Może się jeszcze trafią.
[ Dodano: Pon Gru 31, 2012 18:38 ]
Pompa wspomagania już zamontowana, wymieniony płyn i jak na razie jest
Dziś też wymieniałem trójniki na przewodach układu chłodzenia i w związku z tym mam pytanie:
Czy reduktor trzeba odpowietrzyć i jak W sumie pierwszy raz wymieniałem płyn w aucie z LPG i mam taki objaw, że nie chce mi się przełączyć na "gaz" mimo iż temperaturę już dawno złapał. Reduktor i przewody idące do nagrzewnicy są zimne, a te do chłodnicy gorące.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Po zebraniu potrzebnych części, materiałów oraz naprawieniu włącznika dziś zabrałem się za montaż halogenów.
Myślałem, że dziś uda mi się zrobić wszystko na gotowo, ale niestety nie udało się. Trochę za zimno było.
Halogeny są już zamontowane, wiązka ułożona i zostało tylko podłączenie do instalacji auta oraz zrobienie obudowy na włącznik.
[ Dodano: Sro Kwi 17, 2013 19:48 ]
W końcu zmaterializowało się marzenie o sprężynach
Jak dobrze pójdzie, to w przyszłym tygodniu będą zamontowane
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No w końcu się udało. Znalazłem trochę czasu, aby założyć sprężynki. Poniżej fotki na oryginalnych sprężynach i po założeniu sprężyn VOGTLAND -30mm.
SERIA:
VOGTLAND:
Jak na razie mi pasuje, choć przód mógłby być jakieś 10mm niżej.
Jest teraz trochę twardszy i na zakrętach już się tak mocno nie wychyla.
Zobaczymy jak będzie dalej.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
D16A8 były montowane w Concerto i CRX II, miały katalizator i 127KM
Może osprzętem się różniły od tych z Rovera
wiele razy szukałem danych nt tych motorów (sam miałem taką coupete jak Tronsek i zawsze podawali 122 i 130KM niemniej jednak nie ma co się kłócić o kilka koników
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum