Ciekaw jestem kiedy minę jakąś 75 jadąca na dziennych
Nasz temat ma dużo odwiedzin z różnych IP na świecie. Ten konkretny właśnie temat, całkiem niezłym powodzeniem się cieszy. A i tak jest źle "otagowany" dlatego ciężko na niego w google trafić. Ale spokojnie, nadrobi się artykułem i jak tę stronę uruchomię, to pewnie znajdzie ona wielu odbiorców.
szpynior dzięki za fotę. Zależało mi jednak na tym, aby tak zrobić zdjęcie, żeby było widać, że świeci się ten żarnik a nie pozycja. Niestety to trzeba zrobić przy dobrym świetle dziennym i odpowiednim kącie. Spokojnie, damy radę. A samo zdjęcie i tak jest spoko... ładnie wygląda ten Twój R
szpynior napisał/a:
Komu wysłać w ramach dalszego rozwoju moduł z przedlifta
Ja mam troszkę tych modułów, ale nie planuję nic uwalać - może Haroldo weźmie... on jak zacznie zabawę z bitami to jeszcze wykona niemożliwe i załączy WL (Welcome Lights) w naszym module
Ja jeśli znajdę chwilę, będę chciał uruchomić:
- dimmuning całych lamp
- stroboskop przy awaryjnym hamowaniu (ktoś pisał na jednym z niemieckich forów, że można jeszcze zrobić włączanie się awaryjnych)
- follow po manetce
doświetlanie z kierunkami - hmm... nie sądzę, ale nasz LSM jest nieobliczalny.
Może Harold w przypływie czasu znajdzie odpowiedni bajt i kombinację bitów
Bo żeby był po skręcie należałoby zmodyfikować kolumnę kierownicy i być może magiel
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
szpynior, chętnie bym przyjął ten moduł tylko że jak dobrze to będę miał problem z Err na liczniku A to mnie zniechęci do korzystania da się to jakoś ominąć oszukać?
Zależało mi jednak na tym, aby tak zrobić zdjęcie, żeby było widać, że świeci się ten żarnik a nie pozycja. Niestety to trzeba zrobić przy dobrym świetle dziennym i odpowiednim kącie.
HarryVip, to ja też bym się pisał. Wczoraj odpaliłem BMW scanner (oczywiście rozładowałem akumulator i dziś Matiz żony pomagał odpalić ) i mam zczytany Eprom. Daj znać czy znajdziesz chwilkę na modyfikację mojego wsadu.
Harold, foty super Do tego całkiem ładne masz klosze i lakier na zderzaku - ja tak nie mam
Dawidd jak znajdziesz moduł od BMW E46 CI:36 to kupuj. Jest tam opcja mrugnięcia 3 razy kierunkami, jak pukniesz w manetkę A to chyba Ty na to polowałeś
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Harold, foty super Do tego całkiem ładne masz klosze i lakier na zderzaku - ja tak nie mam
Klosze polerowałem dwa lata temu, latem. Trzeci rok idzie i już powoli czas na nie.
MaReK napisał/a:
Dawidd jak znajdziesz moduł od BMW E46 CI:36 to kupuj. Jest tam opcja mrugnięcia 3 razy kierunkami, jak pukniesz w manetkę A to chyba Ty na to polowałeś
Temat ciężki, drogi, ale do upolowania. Potem trzeba już tylko wyłączyć foga prawego i uruchomić kilka opcji trybu R75. Ale co tam. Długie zimowe wieczory przed nami.
MaReK Fotki masz na PW.
Dawidd jak znajdziesz moduł od BMW E46 CI:36 to kupuj. Jest tam opcja mrugnięcia 3 razy kierunkami, jak pukniesz w manetkę A to chyba Ty na to polowałeś
no polowałem, można tak powiedzieć Co to znaczy "ci:36" wersja romu? Jest to napisane na nalepce czy tylko w programie sie pokaże?
Co to znaczy "ci:36" wersja romu? Jest to napisane na nalepce czy tylko w programie sie pokaże?
CI to CODIER INDEX, czyli wersja kodowania. Im wyższy CI, tym większa liczba poleceń/opcji możliwych do zakodowania. Na naklejce niestety tego oznaczenia nie ma. Trzeba sprawdzić jakimś softem, albo szukać możliwie wysokiego HW i SW (te oznaczenia są na naklejce) i liczyć na CI:36. Ważna jest także data produkcji. Na naklejce pięć cyfr po prawej stronie, nad HW i SW. Pierwsza cyfra oznacza rok produkcji. Warto szukać 2 czyli wersji poliftowej. Jak będzie np. 8 można śmiało odpuszczać, bo to 98 r. Mam moduł z 2002 roku, polift, HW:16 SW:3.01 i niestety CI:31. Zbadamy oczywiście z Mareckim możliwości kierunków i innych opcji dostępnych w CI:36. Podobnie jest z naszymi LSMami. Teoretycznie mamy CI:28, a niektóre opcje z CI:31 da się zakodować. Póki co, szukaj możliwie wysokiego SW i HW.
[ Dodano: Nie Lis 24, 2013 13:34 ]
MaReK napisał/a:
HarryVip napisał/a:
Klosze polerowałem dwa lata temu, latem. Trzeci rok idzie i już powoli czas na nie.
Sam w Hogwardzie? Czy dałeś komuś?
Ja chcę skorzystać z opisu na forum, kolegów, którzy dość dokładnie opisali procedurę
Sam, też mniej więcej wg opisu z forum. Najpierw papier 1200, 1500 i 2000. Później twardy filc, wiertarka z ograniczonymi obrotami i tajemnicza pasta polerska zakupiona w Wieliczce. Gość konfekcjonuje na miejscu i sprzedaje na Aledrogo, ale nie chciał powiedzieć co to i skąd. Wyszło chyba po jakieś 15 PLN za lampę łącznie z papierem i ok. 2 godzin pracy.
[ Dodano: Nie Lis 24, 2013 13:38 ] MaReK koledze szpyniorowi ustawiłeś defaultową jasność czy moją, zmodyfikowaną? Coś cienko świecą te światełka.
świetna robota, widziałem dziś na spocie taką atrakcję i baaardzo mi się to spodobało zwłaszcza bajer że można lecieć na "4 oczy", czyli razem z pozycjami, wygląda mega
wczoraj przyszło mi do głowy taki o to pomysł. Ponieważ z soczewką, światło postojowe znajduję się w odbłyśniku długich i mamy monitorowanie CAN, nie możemy włożyć jakiejkolwiek żarówki więc może jest możliwość wyłączenia postojówki jak palą się mijania Całkowicie, nie tylko monitorowanie. dodatkowo wyglądało by to nieziemsko, a nie jak mam teraz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
światło postojowe znajduję się w odbłyśniku długich i mamy monitorowanie CAN, nie możemy włożyć jakiejkolwiek żarówki więc może jest możliwość wyłączenia postojówki jak palą się mijania
To jest ok. 341 bajtów do przetrzepania z rozdziałem gdzieniegdzie na bity. Tylko łut szczęścia mógłby na to nakierować, albo siedzenie codziennie po kilka godzin przez kilka lat w aucie i zmiana ręcznie Myślę, że cały ten moduł jeszcze się przed nami nie otworzył Skrywa wiele ciekawych elementów konfiguracyjnych (nawet w wersji CI: 27/28).
Kiedyś nim jeszcze nie umiałem wyłączać powiadamiania o spalonej żarówce, udało mi się wsadzić ledowe postojówki. Świeciły rewelacyjnie, ale niestety pulsowały i to pulsowanie potrafiło przenosić się na inne światła. Wydaje mi się jednak, że jeśli nie włączymy pozycji (pokrętło na 0), to włączą się tylko HIGH BEAM (drogowe/długie). Dopiero później załączają się pozycje i gasną drogowe. Dobre diodowe żarówki z CAN lub bez i wyłączonym monitoringiem mogą dać pożądany efekt. Nie wiem czy prawnie zezwala się na wyłączenie pozycyjnych świateł przy jednocześnie świecących mijania.
Kolega szpynior pytał mnie na PW o możliwość zakodowania świateł DRL aktywnych dopiero po włączeniu silnika. Niestety... nie rozszyfrowałem tego jeszcze, wydaje mi się, że Harold też nie (a teraz to jeszcze walczy z lawiną )
- manetka do follow (przy długich poprawnie działających)
- dymienie całej lampy (fog, hamulec, pozycja) z tyłu
- włączanie po silniku (póki co tylko auto światła mijania)
reszta pierdół z czasem.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
panowie dziala wam pasoft pod win7 64bit?
sterowniki juz znalazlem do bmwscaner'a lecz jeszcze chce usb serial port i mam problem bo nie potrafie znalsc...
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum