Forum Klubu ROVERki.pl :: swap
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 18:18   

ivi199 - genowefagarage ustanawiają poziom tuningu TDi w polsce..

Nikt w PL Ci nie zrobi lepiej Vagowskiego silnika niż oni a ich auta też dymią..
Nie da się zrobić tak aby modzony diesel nie bymił.. Silnik pracuje pod większym obciążeniem, z innymi dawkami powietrza i paliwa niż został skonstruowany przez producenta i żadna programacja silnika tego nie zmieni.. Nawet tuningowane auta benzynowe wypuszczają inne spaliny z wydechu i np. w nocy widać, że mieszanka wydechowa jest inna.. Można zrobić light soft typu chip o dajmy 20 - 30kM który nie bedzie dymić ale nie więcej..

ARL 150kM vs masa R75 .. Auto stoi... Chip 180kM vs R75 no już nawet fajnie jedzie... Chip powyżej 180kM dym z dupy ... I teraz mieć moc 180kM, dym i władować kupe kasy w swap i późniejsze problemy których mogę Ci przysiąc, że jeśli nie zrobisz u specjalistów za góre pieniędzy to będą dla mnie mija się z celem..

Jak już chcesz ładować kase itd to według mnie lepiej wrócić do benzyny ... 1.8T + mały wirus z LPG będzie bardziej opłacalny i ekonomiczny niż diesel i jakieś swapy starych przestarzałych TDi.. (nie zapominajmy, że nawet ostatnie TDi to tylko pierwotny 1.9TDi na pompie po wielu modernizacjach a ten silnik był włożony do VW w roku 1991.. Do tego odejmijmy lata projektowania i testów tego silnika i wychodzi jakby nie patrzeć, że ten silnik jest konstrukcyjnie conajmniej z lat około 1985?.. ).. Władować kupę kasy w auto które jest nie takie stare konstrukcyjnie po to aby włożyć w niego silnik z lat 80'siątych + mody.. Dla mnie to bez sens i sensowaniejsza jest zmiana auta na 1.8T jak bardzo chcesz mieć charakterystyke z turbo a nie stać Cie na utrzymanie V6.. (mówie tu oczywiście o autach z gazem, chociaż na V6 z LPG myślę było by Cie stać tylko nie wiem jak z tuningiem tego silnika.. Myśle auto turbodoładowane bedzie bardziej podatne na mody)

No ale Twoje auto..

Gadałeś z ludźmi z gienki o cenie swapu czy chcesz to zrobić u siebie w garażu ??
Swoja drogą dolicz, że cena takiego swapu tzn. przystosowania budy do silnika to może być z lekka ponad 2 tysiące złoty.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 09, 2014 18:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Sty 09, 2014 19:29   

K seria też jeździ od 1990 co prawda nie w wersji 1.8T ale jeździ więc zaplanowana była też wcześniej.
W dieslu jest problem taki że teoretycznie da się wszystko ale w praktyce nikt tego nie robi.
Można by pokusić się o jakiś N47 ale to znów drogo wychodzi i mały przyrost w porównaniu do wydanych pieniędzy.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 19:51   

Ale co innego mieć seryjnie stary silnik np. 1.8T i nie wydawać góry kasy niż wje*ać ogromną góre grosza (silnik + przystosowanie budy + przystosowanie elektroniki + cena robocizny + czas bez auta) ...
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Czw Sty 09, 2014 22:08   

no alr tu mowa o 1.8T vw? czy z rovera:)
bo i ille db wiem:) a jezeli sie myle to mnie popraw ze te silniki rovera 1.8T maja problemy z wtryskami :) nie pytalem sie bo kom zgubilem i kupuje teraz nowa i zadzwonie:) ale licze ze z swapem w 6 tys sie zmieszcze.. z silnikiem wliczajac:)
silnik tam mam za tani hajs od wuja ze szrotu z dobrym przebiegiem nie cofany po kolizji auto bylo dupa skasowana:) i z tego auta bralem:)
nie oczywiscie w garazu tego nie bede robic wole zeby mi to profesjonalnie zrobili:)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 22:20   

ivi199 napisał/a:
no alr tu mowa o 1.8T vw? czy z rovera:)

1,8T Kseries Rovera, seryjnie z 75/ZT.

ivi199 napisał/a:
a jezeli sie myle to mnie popraw ze te silniki rovera 1.8T maja problemy z wtryskami

mylisz sie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 22, 2014 12:24   

Tutaj wątek jak się pieści
Lupo
A tu foto jak się mieści
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 13:13
Senn
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 19:40
luke27
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 17:39
Kozik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 20:15
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink