O ja cię nie mogę, koszta spore. Strasznie przegapiłem sprawę a można było to załatwić spotem garażowym . Takim spotem zrobiliśmy hgf'a w moim eR i koszta to połowa tego co u mechanika. Niedługo będziemy zmieniali silnik więc możliwości rosną. Daleko też nie jest 90km, w pobliżu jest Kondzio w łapach; Leszczu w białym i ja w wysokiem m.
Dobrze że eR śmiga znowu bezawaryjności i szerokości.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 18, 2014 10:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Podepnę się pod temat. Wracałem z roboty i nagle skrzynia biegów zaczęła luźno chodzić, po chwili zapaliła się lampka alladyna i auto ledwo dojechało na pobocze. Sprawdziłem poziom oleju w silniku - ok połowy, sprzęgło chodzi normalnie, płyn jest, pompka odpowietrzona tyle, że lewarek skrzyni bez oporów chodzi.
Może ktoś wie lub miał coś podobnego u siebie? Będę wdzięczny za każdą informację.
antek124, strasznie dużo zapłaciłeś.. u siebie jak wymieniałem silnik to zapłaciłem około 3 tys... silnik 1600, robota +plus wszystkie płyny 1000, paski 300 zł (conti), 100 zl nabicie klimy.
antek124, strasznie dużo zapłaciłeś.. u siebie jak wymieniałem silnik to zapłaciłem około 3 tys... silnik 1600, robota +plus wszystkie płyny 1000, paski 300 zł (conti), 100 zl nabicie klimy.
zaś 3 tyś to strasznie tanio bo średnia cena teoretycznie zdrowego silnika v6 to 2500 plus kompletny rozrząd ok 1000 do tego robocizna ok 1000 no i chemia, świece przewody itp z 500 wyjdzie 5 tyś
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
kupowanie używanego silnika to loteria, obojętnie czy zapłacimy za niego 1000 zł czy 3000 zł. Poza tym, jeżeli ktoś daje gwarancje rozruchową na silnik i ten silnik okaże się niesprawny to sprzedawca jest prawnie zobowiązany oddać nam kase i za silnik i za koszty montażu/demontażu.
Rozrząd kazałem sobie przełożyć z mojego silnika, kupiłem tylko paski.
Aragorn, z tym 500 zł za płyny to trochę przesadziłeś
jeżeli ktoś daje gwarancje rozruchową na silnik i ten silnik okaże się niesprawny to sprzedawca jest prawnie zobowiązany oddać nam kase i za silnik i za koszty montażu/demontażu.
Usłyszałem to od doktora prawa, eksperta od praw konsumenta.
kupowanie używanego silnika to loteria, obojętnie czy zapłacimy za niego 1000 zł czy 3000 zł. Poza tym, jeżeli ktoś daje gwarancje rozruchową na silnik i ten silnik okaże się niesprawny to sprzedawca jest prawnie zobowiązany oddać nam kase i za silnik i za koszty montażu/demontażu.
Rozrząd kazałem sobie przełożyć z mojego silnika, kupiłem tylko paski.
Aragorn, z tym 500 zł za płyny to trochę przesadziłeś
no ok przewody świece dobry olej i płyn do chłodnicy powiedzmy 400 ...a co do gwarancji rozruchowej z montażem demontażem to nie był bym takim optymistą ...ale fakt ja po "strzale" rozrządu zdecydowałem się na remont mojego silnika za bardzo obawiałem się loterii z używką a remont wyszedł 5tyś (naprawa głowic wymiana zaworów prowadnic, rozrządu i płynów)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Zgadzam się z tobą. Tylko zbyt dużo w niego włożyłem a żebym mógł tak go zostawić.
[ Dodano: Wto Mar 11, 2014 00:14 ]
kranik01 napisał/a:
antek124, strasznie dużo zapłaciłeś.. u siebie jak wymieniałem silnik to zapłaciłem około 3 tys... silnik 1600, robota +plus wszystkie płyny 1000, paski 300 zł (conti), 100 zl nabicie klimy.
Tak tylko zauważ ze chciałem z jak najniższym przebiegiem. Choć i tak nie mam pewności że dostałem co chciałem. A fakt jest taki już ponad 10tkm i jest ok. Dużo bym tak nie zapłacił jakbym nie brał nowej pompy olejowej. nowych wtrysków, chłodnic a to się uzbierało. A druga sprawa jakby była taka możliwość naprawy tego silnika to bym wolał go naprawić. Ale żeby go naprawić i wstawić tłok z korbowodem nowy na (pierwszy, trzeci,piąty) to kosz kompletu na cylinder 2700zł, a (drugi,czwarty, szusty)to około 500zł. Tylko nie pamiętam czy nie pomyliłem. Ale mi gościu mówił że są z innym kontem czy coś w tym stylu (o rozłożenie siły chodziło). To i tak wyszło po bożemu.
antek124, ale bzdury wypisujesz , to co ten silnik ma jeden rząd inne tłoki i korbowody a drugi inne A wał korbowy gdzie z boku silnika I jeszcze taka różnica w cenie .
antek124, ale bzdury wypisujesz , to co ten silnik ma jeden rząd inne tłoki i korbowody a drugi inne A wał korbowy gdzie z boku silnika I jeszcze taka różnica w cenie .
Za nim sam napisałeś post, to trzeba było sprawdzić. Zadzwoń do sklepu Landrowerowy to ci powie zamawiałem u nich i pytałem się, to mówił że na każdy cylinder taka cena. I się przekonasz kto bzdury wypisuje. Ja sobie z palca nie wyssałem. Ale jak wiesz lepiej to ok. To pewnie byś kupił na allegro co pety gaszą za 50zł sztuka i zrobił byś 300.000.000km. to twoje zdanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum