Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 15, 2013 01:42   

Markzo, Huber sprzedał hamownie ? Musze zadzwonić do niego jak będę teraz by zrobił jakiś pomiar, było by dobre porównanie bo już drugi wykres mamy z VNT :wink:

[ Dodano: Pią Lis 15, 2013 01:42 ]
Ok ustawienia w sterowaniu pod VNT zmienione nowe opcje odkryte i teraz to śmiga fajnie :mrgreen:

Ale wywaliło znów mi korek od płynu chłodniczego i się płyn wygotował :-| Mialo to miejsce na Słowacji przed granica zaraz a jazda była spokojna za ciężarówka, nagle wysiadło ogrzewanie i po 5 minutach nagle rosła temp silnika :evil:

Korek wydarło na bok leżał pod zbiorniczkiem i pusty zbiornik dolałem jakieś 2,5litry płynu dokręciłem korek i dojechałem bez żadnych obaw :-| Identyczna sytuacja miała miejsce przed kupnem Rovera u poprzedniego właściciela nagle do mnie dzwonił ze mu płyn się wygotował w mieście i żebym mu pomógł :wink:

Chyba podmienię jednak termostat i nowa pompę wody zakupie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 15, 2013 01:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Pią Lis 15, 2013 02:24   

ja tez tak miałem ze gotowało mi wodę co kilka dni, fakt ze korka mi nie wywalało, okazało się ze miałem mega zapowietrzony układ i aż pół dnia trwało odpowietrzanie, łącznie z wymiana termostatu, Remi działaj :P bo kolejny po VNT w kolejce ja jestem i liczne na Ciebie;p :P
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 07, 2013 17:32   

Kolejny sterownik VNT zrobiony :D :mrgreen: Bi-Turbo :mrgreen:

Wymieniłem tez korek na nowy zobaczymy na wiosen pójdzie chyba jeszcze pompa wody do wymiany :wink:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 09:05   

Hm, dziwne, bo w tej serii podobno układ się sam odpowietrza ;)
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 18:10   

gammathough, No sam się odpowietrza ale jak coś z korkiem jest nie tak, to się gotuje albo termostat wisi nie wiem :mrgreen: Wymienię wszystko :wink:

Mialem teraz przyjemność ze padł mi czujnik położenia walu całkiem i to drugi raz już w tym roku :-| Co dziwne ze się łamie ten czarny kabel od wtyczki do czujnika, a ze jest to zespolone to trzeba całość wymieniać :neutral: Zakupiłem nowy Boscha 0 281 002 121 za 80zl i tańszy jest od podrobi FAE bo kosztuje aż 150zl :P

Zamontowałem i wszystko działa jak trzeba. wsadziłem teraz ten kabel od czujnika w oplot. Ale ujechałem jakieś 150km i zapchał mi się znów filtr przy pompie jakieś cholerne opiłki przelatują przez filtr paliwa bo już nie wiem skąd się to bierze :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Gru 11, 2013 19:37   

ciesz sie ze filtr Ci sie zapchał, a nie przeleciały do pompy :ok:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 01:47   

bociannielot, Ale wiesz ze to się już drugi raz tak stało :-| I nie wiem skąd to się bierze, filtry mam aż dwa przed pompa i dalej przelatuje syf :neutral: Plan mam teraz przerobić te węzę metalowe na gumowe co idą od filtra do pompy :wink: I zobaczymy, jeszcze może zamontuje filtr taki od malucha na węzą przed sama pompa :wink:

Pompa by to sobie przemieliła :P

[ Dodano: Wto Gru 17, 2013 01:47 ]
Byłem dziś tankować bo świeciła mi kontrolka już i zrobiłem na pełnym baku 900 km :-) wlazło tylko 48l hehe..

Spalanie na poziomie 5,5l na sto km :-) jednak jazda do 90 na godzinę robi swoje hehe..

Znow trzeba będzie kat wtrysku ustawić bo lipnie pali na mrozie :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Wto Sty 07, 2014 21:11   

lubię tu zaglądać bo co chwilkę się coś dzieje na + :P

[ Dodano: Wto Sty 07, 2014 21:11 ]
hallo :P dzieje sie tu co :D ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 22, 2014 19:00   

Na plus się nic nie dzieje :wink: Jak na razie na nowy rok same problemy były i nadal są :wink: Brakuje aktualnie słupka od strony kierowcy który się stopił trochę przy probie montażu słupka na niego :D

Mam Autocoma :mrgreen: Wiec błędy pokasowałem hehe..

I podkręciłem trochę ustawienia przy Turbo :razz: Do 1.8-1.9 bara dochodzi czasem :mrgreen:

[ Dodano: Wto Sty 07, 2014 21:54 ]
Szukam kogoś co robi flokowanie na terenie Podkarpacia :wink:

[ Dodano: Czw Mar 20, 2014 12:07 ]
Nowy zakup na nowy sezon letni :D

4x Dunlop BluResponse 195/50R15 DOT4813 :mrgreen:



[ Dodano: Sob Mar 22, 2014 19:00 ]
Nowe wtryski on board za niedługo dziś była przebudowa ich :P

Przy zmianie kol dziś zauważyłem ze moje gumki w tylnym zawieszenie są już na wykończeniu :( Czekam mnie za niedługo PU z Olkusza :wink:




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 22, 2014 19:05   

Remigiusz napisał/a:
Czekam mnie za niedługo PU z Olkusza :wink:

Słuszna decyzja :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Sro Mar 26, 2014 03:56   

czyli sie coś jednak dzieje:D i to na plus:D o słupek sie nic nie martw :P już jutro będzie w moich rekach:D po flokowaniu:D tak jak obiecałem ;P jak wrócę do domu koło 3 :P to Ci dam jedno zdjęcie na zachętę słupka z zegarem przed flokowaniem ;)

[ Dodano: Sro Mar 26, 2014 03:56 ]






mam nadzieje ze Ci sie spodoba ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 26, 2014 07:58   

I po co to Panie flokować :D Wygląda super :P Sie już nie mogę doczekać :P

Co do wtrysków to powiem tak jest banan :mrgreen: Lepiej to ciągnie niż od SDI lepszy dol tylko trochę więcej dymu jest ale tak to już jest :mrgreen:

Musze to wyregulować jeszcze i jedynie pozostaje remap i FMIC na liście oraz hamowanie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 19:34   

i tak jak mówiłem i obiecałem słupek wyflokowany :D powiem tak wygląda mega:) robota zrobiona profesjonalnie :) fakt nie jest to tania rzecz ale na prawdę warto :D










 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 27, 2014 19:42   

hebdzik, haha.. wygląda zarąbiście tylko myślałem ze jasne będzie jak był orig boczek :P Ale nic :mrgreen: Sie już doczekać nie mogę :razz: Dzieki wielkie jakoś się z rekompensuje :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 19:55   

nie ma sprawy:D Moja pomoc w ramach dobrej współpracy:)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 29, 2014 12:54   

Ok wiec tak,
Arduino Box schowany został pod deskę :mrgreen: W leciał za to słupek do środka :mrgreen: Wygląda naprawdę pierwsza klasa :wink: Wszystko ładnie działa i podłączyłem jeszcze wskaźniki pod Dimmer żeby nie waliły tak po oczach w nocy :razz:

Znalazł tez się problem czemu tak malo Turbo pompowało, okazało się ze pękł wężyk przezroczysty które zostały teraz zamieniony na gumowy od paliwa :P Teraz ładnie pompuje do 1,7bara i się utrzymuje jak trzeba. Choć max boost mam na 1,55bara.
EGT przy ostrym gazie idzie do 720°C ;)

Wtryski ładnie śmigają choć trochę za bardzo kopci ale czuć moc :mrgreen: Ważne ze się auto doczekało zrobienia tych zegarów jak chciałem ;)



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Sob Mar 29, 2014 17:17   

nie ma co :D profi robota :D
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 29, 2014 18:04   

No co jak co ale to -profeska :brawo:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 29, 2014 18:13   

Coś mi się wydaje że ciut kiepsko są nakierowane te wskaźniki.
No ale dobrze że są :)

To jak, wyprzedzisz mnie teraz :D Ile kuniów to będzie miało?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 14:46   

greg-si, hehe.. idealnie na kierowane nie sa i chyba jeszcze zmienię doładowanie na EMP bo lepiej się czyta środkowy zegarek niz dolny na którym jest teraz boost :mrgreen:

Jeszcze chyba mój nie da rady :mrgreen: Trzeba się na hamowanie wybrać i zrobić od razu remap, tylko teraz musze najpierw kase na hamulce i zawieszenie wydac bo to wazniejsze :P

[ Dodano: Pon Mar 31, 2014 14:46 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HwAryJ4NwSM

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink