Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wysprzęglik BRITPART - warto?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wysprzęglik BRITPART - warto?
Autor Wiadomość
darekkojak1 



Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 45



Wysłany: Pią Lis 22, 2013 20:19   [R75] Wysprzeglik który kupic

a gdzie niby powinne byc te inicjały
_________________
darek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 22, 2013 20:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 11:55   

na tej aukcji AAnd pisze PRODUCENT - AP(jedyna firma która produkuje takie wysprzęgliki na 1 montaż, LUK, SACHS, SKF, tylko firmują produkty firmy AP)

http://allegro.pl/land-ro...3692188845.html
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lis 24, 2013 18:37   

rob-rover napisał/a:
Wysprzeglik AP ma oznaczenie wybite inicjały
Dokładnie.

[ Dodano: Nie Lis 24, 2013 18:37 ]
darekkojak1 napisał/a:
a gdzie niby powinne byc te inicjały
Na plastykowej obudowie
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Gru 19, 2013 20:45   

Panowie jak to teraz jest z tym wysprzeglikiem firmy bripart ?? wkładają tam dalej firmy ap ? bo doszły mnie słuchy że teraz to nie wiadomo co tam siedzi w środku.....

[ Dodano: Czw Gru 19, 2013 20:45 ]
nikt nic nie wie co teraz siedzi w bripartach są tam dalej oznaczenia AP ??
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 19, 2013 22:42   

AP to raczej z LUKiem skorelowany chyba
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pią Gru 20, 2013 09:49   

No to ciekawy jestem jaka będzie jakość tego briparta i czort go wie co tam może siedzieć w środku...
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 20, 2013 10:26   

Balas87 napisał/a:
nikt nic nie wie co teraz siedzi w bripartach są tam dalej oznaczenia AP


Jak wymieniałem w kwietniu wysprzęglik to oglądałem Britparta i nie był to na pewno AP. Róznice duże, organoleptycznie niska jakość.

Kupiłem z metką Bearmach do Frelka TD4 - był to wysprzeglik AP
Poprzedni, taki sam, wytrzymał mi 88 tys km
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Pią Gru 20, 2013 21:12   

Balas87 napisał/a:
czort go wie co tam może siedzieć w środku...


Właśnie że nie wiem, ale też jestem ciekawy :P
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pią Gru 20, 2013 21:21   

haha :D dokładnie :D
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 15:24   

ubtwa mi płyn ze zbiorniczka i zacząłem szukać wycieku i znalazłem na łączeniu pompka-wysprzęglik z tym, że ta plastikowa złączka od wysprzęglika ocierała o element skrzyni i troszkę się wytarła i tamtędy puszcza. szukałem wysprzęglika na allegro i po złączce(kolor+wygląd) wygląda na to, że mam britparta, wg. papierów do poprzedniego właściciela i mojego przebiegu to zrobione ma ok 50tyśkm i puszcza tylko przez tę "przecierkę", a dało by tą złączkę jakoś zreanimować aby nie puszczała. sprzęgło działa idealnie tylko muszę kontrolować stan płynu.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2014 15:24 ]
a czy jakbym wyciął tą oryginalną uszkodzoną złączkę i zastosował coś takiego http://allegro.pl/zlaczka...4078681312.html
zda to egzamin, i jeszcze jedno czy wiecie może jakie ciśnienie panuje u nas w układzie sprzęgła Rover 2.0 V6
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 01:24   

Zrób zdjęcie co Ci się przetarło ;) Ja nic nie czaję ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 12:44   

na zdjęciu złączka po prawej, ta co łączy pompkę z wysprzęglikiem, zaznaczone kółkiem w którym miejscu się przetarło i tam puszcza płyn
http://www.fotosik.pl/pok...1d4b8556ba.html
i czy tą złączkę mogę wyciąć i zastąpić taką http://allegro.pl/zlaczka...4078681312.html
bo wysprzęglik i pompka jest ok

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 12:44 ]
a czy to żółte złącze jest ściągalne z węża od wysprzęglika, bo na tablica.pl znalazłem w archiwum, że ktoś ze St. Szczecińskiego miał do sprzedania samo złącze bo zmontował wszystko na starym a nowe sprzedawał. Jak tak, to jestem uratowany.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 11:08   

Nie widziałem w ofercie samych złącz, ale kto wie - potrzeba matką ...
Wiem natomiast, że jak masz w ręku jedną i drugą stronę, to możesz zarobić przewód w zakładzie, który zajmuje się obróbką przewodów wysokiego ciśnienia i nie tylko. Jak robiłem kiedyś pompę od BMW do siebie, to właśnie zmieniałem tę końcówkę od strony pompki sprzęgła, ponieważ do przewodu dostał się jakiś syf i było mocno niedrożne. Było to robione na gorąco, ale nie pamiętam kosztów. Na pewno działało z końcówką na wysprzęgliku.

W każdym razie jak będziesz chciał zrobić przelotkę na zasadzie tego co pokazałeś wyżej, to na pewno musisz zniszczyć końcówkę z jednej i drugiej strony. I co potem ? Przy padzie wysprzęglika będziesz zmieniał pompę, czy psuł przewód żeby dopasować do siebie?

Jak to się stało, że to się uszkodziło?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 15:47   

MaReK napisał/a:
W każdym razie jak będziesz chciał zrobić przelotkę na zasadzie tego co pokazałeś wyżej, to na pewno musisz zniszczyć końcówkę z jednej i drugiej strony. I co potem ? Przy padzie wysprzęglika będziesz zmieniał pompę, czy psuł przewód żeby dopasować do siebie?

Powiedz mi proszę czy taka złączka dałaby radę, bo jak tak to super, a jak padnie wysprzęglik lub pompka to kupię też tą nową pompkę a nie plastikową
MaReK napisał/a:
Jak to się stało, że to się uszkodziło?

przewód lata sobie luźno i ocierał się o skrzynie i zrobiło się kuku
 
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 18:00   

Ja miałem wyciek przy odpowietrzniku układu. Kapało mi na łączeniu tego odpowietrznika z rurką, tam Gdzie klucz 13 się zakłada. W grę wchodziła wymiana wyprzęglika, albo jakaś naprawa. Też chciałem założyć taką złączkę co na końcu miała by jakiś zaworek, do odpowietrzania.
Ale póki co uszczelniłem poksyliną, jakiś czas działa, płynu nie ubywa jak wcześniej.
Ty też możesz pobawić się poksyliną
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 21:01   

no dzięki, popróbuje się pobawić. powycieram i nałożę poksyliny. Tylko obawiam się cały czas aby ciśnienie jakie się wytwarza podczas wciskania pedału nie rozwaliło mi tej złączki póki co, no chyba, że tam nie ma jakiegoś dużego ciśnienia, bo jak jest do 10 atmosfer to jak się rozsypie już na dobre, nawet po uszczelnieniu to daję tą złączkę

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2014 21:01 ]
podaję link do archiwum tablica.pl http://tablica.pl/oferta/...D5-ID3kqIj.html
jak da się tą złączkę ściągnąć bez uszkodzenia przewodu od wysprzęglika to chętnie kupię :smile:
 
 
 
mis_dj 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Tychy



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 21:12   

W moim Roverku 75 też obluzował mi się odpowietrznik. Pomógł tylko metal w płynie. Technicoll UM938.30 lub inny. Teraz wszystko już jest OK żadnych wycieków.
_________________
MISiek
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 09, 2014 18:02   

dla zaciekawionych wrzucam fotkę przetartej mojej złączki

a tak z innej beczki to chętnie kupię taką złączkę z 10 cm przewodem od wysprzęglika, bo mam zamiar swoją wyciąć i zamontować kupioną na wężu na duże ciśnienie i opaski, a jak to padnie to wymienię wysprzęglik
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 09:23   

http://www.tazuparts.com/pl/produkty-sklep/ tutaj zapytaj o złączkę
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 16:33   

dzwoniłem, ale dorabiają tylko końcówki do pompek. ale już zbieram materiały na naprawę. wytnę z kawałkiem wężyka tą uszkodzoną złączkę i jak dostanę przesyłkę os STERYDA(dzięki za materiał)z używaną złączką z wężykiem to połączę poprzez tulejkę i pozaciskam opaskami. tulejka oczywiście będzie wytoczona i idealnie dopasowana i zrobiona z mosiądzu z tym, że będzie ta zrobiona, że jak się ją włoży to ściągnięcie będzie bardzo trudne bo będzie miała takie "frezy" aby się nie ześlizgnęłą.

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 16:33 ]
Admin jak może to proszę o dodanie POMÓGŁ dla
Boncky, sknerko, sTERYD bo ja nie mogę a naprawdę pomogli mi w ogarnięciu tematu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Brak nowych postów [R75]Sprzęgło i wysprzeglik SRL.Czy warto?
roverr Rover serii 75, MG ZT 13 Wto Gru 08, 2015 12:55
roverr
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
denirok Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lut 22, 2011 09:15
Boncky
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
Rowan Rover serii 75, MG ZT 10 Nie Paź 21, 2007 19:03
przemo285
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75] wysprzęglik
emilek900 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lis 25, 2013 15:49
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink