Forum Klubu ROVERki.pl :: [VW] zerwany pasek wieloklinowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[VW] zerwany pasek wieloklinowy
Autor Wiadomość
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



  Wysłany: Sro Maj 14, 2014 13:36   [VW] zerwany pasek wieloklinowy
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Mam problem z rodziców Passatem B5 1.8 20V ADR 97r.



Otóż pękł pasek wieloklinowy i przy okazji wkręcił się w wał, uszkadzając pasek rozrządu (pasek poszarpany jak przez psa ale nie pękł. Przeskoczył o 3 ząbki).

Mechanik założył nowy rozrząd ale niestety brak kompresji. Teraz pytanie co robić ?


Ten silnik ma już 246 tys. do tego jakieś 65 tys. na lpg, oleju symbolicznie też znikało ale raczej przez wycieki).



Używkę z małym przebiegiem idzie kupić za ~900zł jest sens robienia tego silnika ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 14, 2014 13:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 20:40   

zwalac glowice :) zawory same się nie naprostuja :)

co do oplacalnosci - zależy na ilu garach nie ma komprechy, zasadniczo jak jesteś pewny swojego silnika to go remontuj, wiesz na czym stoisz, używany slupek to wielka niewiadoma

w drugim silniku poza tym roboty więcej a i tak rozrząd przynajmniej w nim jeszcze zrobisz
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 20:45   

18 zaworów jest pogiętych :/
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 21:07   

no to decydujaca jest cena zaworow
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 21:20   

mechanik mówi, że aby naprawić tak jak się powinno to trzeba wymienić

zawory ~40zł
szklanki 35-40zł
uszczelka głowicy
sprawdzić głowice na szczelność
koło wałka rozrządu (nie wytrzymało)
 
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Pią Maj 16, 2014 16:59   

kezmanq, z drugim silnikiem to loteria, możesz kupić padline. Jak rodzice chcą jeszcze autem pojeździć to niech robią remont. Fakt ,że z większością naszych mechaników to też loteria :boisie:
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Poldorover] Zerwany gwint świecy
radecki_marcin_ Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Czw Lip 05, 2007 16:39
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink