Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 416 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 416 Turbo
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 09:06   

Takiego samego zestawu używają profi warsztaty, problemem jest zuzycie takich elementów jak wałek czy niestety sam korpus... jeśli ktoś choć odrobine dbał o turbo i nie katował go, to zestaw załatwi sprawę. Jeśli ktoś upalał auto i to w dodatku na kijowym oleju to niestety będze lipton..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 31, 2013 09:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Wrz 07, 2013 20:18   

I jak prace??ruszyło coś??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 07, 2013 20:45   

Fajny ciekawy projekt szkoda ze dopiero teraz odkryłem :D Jestem ciekaw jak to będzie się dalej zachowywać na dłuższa metę ;) Jakis filmik bym tez chętnie zobaczył w czasie jazdy tego Turba :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kasa313 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 140
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 15:13   

Ja również ! Czekamy na jakiś filmik i fotki po wyjeździe na miasto (:
ahhh jak miło, że wielu miłośników czerwonych znaczków TDI na skrzyżowaniach się rozczaruje! (:
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 22:17   

Kasa313 napisał/a:
ahhh jak miło, że wielu miłośników czerwonych znaczków TDI na skrzyżowaniach się rozczaruje! (:

zależy na czym te czerwone znaczki będą i ile tego czerwonego - jak jeździłem A4 z 3 czerwonymi to chyba bym sie nie rozczarował :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 23:34   

Zawsze znajdzie się ktoś szybszy, nie ważne czym się jedzie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 07:41   

Panowie mam straszny dylemat... nie wiem co zrobić...
Chciałbym Was prosic o wasze opinie, prosze tylko żeby były one przemyslane a nie emocjonalne...
Jak wczesniej pisałem w moim życiu pojawiła sie szansa (tak ja to widzę).
Obecnie jestem w okresie wypowiedzenia i pracuję do końca września, od Października wyjezdżam do pracy do Bristolu (Anglia).
Branie ze sobą Roverka raczej mija sie z celem z kilku powodów.
po pierwsze nie ta strona kierownicy
po drugie na miejscu kupie roverka z kierą po prawej w super stanie za śmieszną kasę
po trzecie Rodzice którzy tam mieszkaja mieli taka sytuację że żeby uznali im polskie zniżki na OC (a tych mam 60%) to nie mogli miec na siebie zarejestrowanego i ubezpieczonego żadnego pojazdu.

Edit: Ogłoszenia umieszczamy jedynie w dziale "Giełda"

Zostawic tez go w Polsce nie mogę ze względu na ww zniżki.
Myslałem nawet czy nie przerejestrować go np oficjalnie na szwagra, ale raczej bez sensu, ja tu będe może ze 2 razy w roku na swięta...

W każdym razie mam dylemat czy sprzedawać Roverka jako niedokończony projekt (nadal nie jest wystrojony) czy wrócic do N/A i sprzedac osobno Turbo Kit który jest plug&play a osobno Roverka.

Ze względu na to że nie zostało mi za wiele czasu a spraw zwiazanych z wyjazdem mam jeszcze mnustwo do załatwienia skłaniam sie raczej do opcji 2.
Wydaje mi się że niedokończony projekt będzie mi trudniej sprzedać...

Chodziło mi tez po głowie czy nie zostawić gratów i zabrac je ze sobą, ale to tez raczej bez sensu. po pierwsze będę leciał samolotem wiec musiały by czekac do czasu jak będę w Polsce samochodem.
po drugie Angole tam na miejscu maja takie kozackie zabawki do przeróbek K-serii że mająs troche więcej kasy bedę chciał tym razem pociągnąć HI-budżetowy projekt.

Jak widzicie mam nie lada rozkminę i nie wiem jeszcze co z tym zrobic, muszę do końca tygodnia podjąć decyzje żeby zostawić sobie jeszcze czas na sprzedaż.

Bez wzgledu na to jaką decyzje podejmę mogę Was zapewnic o 2 rzeczach:
1. zanim wysttawię na allegro to przez kilka dni bedzie wisiec ogłoszenie tylko na forum.
2. www.roverki.pl działa również na wyspach więc prędzej czy później spodziewajcie się nowej odsłony projektu.

Co o tym wszystkim myslicie?
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sob Lis 02, 2013 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasa313 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 140
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 08:49   

Szkoda, że nie skończyłeś projektu i to myślę nie pozwoli Ci przestać działać więc zrobisz new projekt na wyspach - taką mam nadzieje!

Co do rozwiązania sytuacji myślę najlepiej będzie wrócić do serii i sprzedać go jako normalnego, a reszte jakos gotowy projekt dla kogoś do przepięcia - patrząć po ilości komentarzy chętnych będzie sporo :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 12:49   

Wyjmuj graty i sprzedawaj oddzielnie ewentualnie cały kit możesz wysłać do UK ale to zależy jakie masz plany.
Choć nie spodziewaj się kokosów za to co masz szczególnie jak będziesz chciał to wszystko sprzedać.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
kubax230 




Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 6



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 14:44   

sorry za odkop, gdybym wstawił softa 0.5 bara do 1.4 16V to musiałbym coś zmieniać z komputerem?
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 16:45   

No raczej, a nawet nie tylko ;] Potrzebujesz komputera typu piggyback podłączonego pod twój sterownik albo już całkiem innego ECU typu standalone. Do tego dochodzi sporo innych rzeczy. Kilka większych oraz kilka "pierdół" jak na przykład MAP sensor który w serii pracuje tylko na podciśnieniu.
Dopingujemy każdego który coś moduje ale przemyśl czy masz odpowiednią zdolność finansową ;]
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 29, 2014 08:32   

kubax230, gdyby dało się coś z tego co masz wycisnąc prawdopodobnie zrobiłby to poprzedni właściciel ;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów Rover 620 TI chip lub turbo
Smoke Tuning mechaniczny 24 Czw Cze 17, 2010 09:37
dobryziom
Brak nowych postów L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
Chakus Tuning mechaniczny 8 Sro Sie 30, 2017 20:47
Remigiusz
Brak nowych postów 1989-1996 Rover 216/416 GSi (UK/Europe) Turbo Kit
Gość Tuning mechaniczny 3 Pią Gru 19, 2008 22:47
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink