Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75 Komplet filtrów... Olej...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75 Komplet filtrów... Olej...
Autor Wiadomość
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 10:16   

Dziadek, Dużo filtrów ma śrubę do spuszczania syfu. Na pewno ma ją Filtron i bosch
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 09, 2010 10:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 12:35   

Mój poprzedni był bez śruby i przejechałem na nim kilkanaście tys.Z tym odwadnianiem to kiszka.Miałem to w poprzednich autach i czasem spuszczałem kilkanaście kieliszków.Nigdy nie widziałem wody w ropie,może też dlatego że leję czasem dodatki do paliwa.
Żeby nie było więcej niespodzianek wkręciłem wczoraj mosiężną M10 z nawiniętym teflonem.Mam nadzieję że już się cholera nie wykręci,bo oprócz zalanego środowiska to była strata kilkudziesięciu zeta i upier...podwozie.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 13:11   

Dziadek napisał/a:
Mój poprzedni był bez śruby i przejechałem na nim kilkanaście tys.Z tym odwadnianiem to kiszka.Miałem to w poprzednich autach i czasem spuszczałem kilkanaście kieliszków.Nigdy nie widziałem wody w ropie,może też dlatego że leję czasem dodatki do paliwa.
Żeby nie było więcej niespodzianek wkręciłem wczoraj mosiężną M10 z nawiniętym teflonem.Mam nadzieję że już się cholera nie wykręci,bo oprócz zalanego środowiska to była strata kilkudziesięciu zeta i upier...podwozie.


Ja użyłem tej śruby raz ale i tak poza samochodem, jak zamarzło mi paliwo po tygodniu nieużywania samochodu przy największych mrozach.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 13:35   

Dziadek napisał/a:
Co do filtra paliwa,to przestrzegam Panowie,przed tymi z odwadniaczem na dole.
Wydaje mi się że musiał jednak być źle dokręcony. Nie ma tam takich wibracji aby śruba odkręcił się sama. Podziękowałbym specjaliście który go montował.
Dziadek napisał/a:
oprócz zalanego środowiska to była strata kilkudziesięciu zeta i upier...podwozie.
Zapomniałeś o bezpieczeństwie. Jeżeli tak ciekło w każdej chwili mogło się zapalać gdyby poleciało konkretnie na wydech. Także dobrze że nic się nie stało :wink:
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 19:35   

apples napisał/a:
Nie ma tam takich wibracji aby śruba odkręcił się sama

A założysz się?To jest plastikowy gwint z naciętym rowkiem,a uszczelnienie to krążek pianki.Całość opiera się na kawałku blachy(taki ogranicznik) i wszystko to się trzęsie i drży.W życiu widziałem już różne rzeczy,a mój stary mechanik powiadał:w aucie wszystko jest możliwe,a jeśli nie jest,to k...będzie.
Tak więc,mój drogi applesie,przestrzegam tylko przed możliwością takiej usterki,a że stała się ona akurat mnie pierwszemu.....Widziałem już dwa razy w życiu odpadające w czasie jazdy koła od aut i zawsze kierowcy pytali:jak to możliwe?A no możliwe.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 19:52   

Dziadek napisał/a:
W życiu widziałem już różne rzeczy,a mój stary mechanik powiadał:w aucie wszystko jest możliwe,a jeśli nie jest,to k...będzie.
:mrgreen:
Dziadek napisał/a:
Tak więc,mój drogi applesie
:oops: :grin:
Dziadek napisał/a:
rzestrzegam tylko przed możliwością takiej usterki,a że stała się ona akurat mnie pierwszemu.....
Rozumiem co miałeś na myśli i fajnie że to napisałeś. Pamiętam, że w okresie zimowym ktoś miał podobna sytuację. Dokręcił i później było już OK. Stad moje przypuszczenie odnośnie niedokręcenia przy zakładaniu. U mnie cały czas OK. Sm dokręcałem. :wink:
 
 
krist 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 19:58   

We wrześniu kupiłem filtr paliwa FILTRON z odwadnianiem. Pamiętam, że gdy go montowałem to ta plastikowa nakrętka była dosyć luźno przykręcona. Dokręciłem ręką i jak do tej pory jest dobrze.
Pozdrawiam.
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 20:06   

Ja też przy montażu ją mocno dokręciłem,ale...Fajnie,że rozumiecie o co chodzi.Każdemu może się coś przytrafić i początkowo miałem nie chwalić się tym przypadkiem,ale lepiej kupić filtr bez odwodnienia i DOBRZE go przykręcić.W układzie jest pompa,która w kilka minut potrafi opróżnić zbiornik paliwa,a do tego zalało mi cały silnik i skrzynię ,no i mam wrażenie że ślizga się sprzęgło.Jak myślicie,przejdzie?
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 21:09   

Dziadek napisał/a:
ślizga się sprzęgło.Jak myślicie,przejdzie?
Obawiam się że nie, a nawet jeżeli to będzie to długo trwać. Ropa jest tłusta. Słyszałem że pomaga lanie na sprzęgło Coca Coli. Wlewać możesz przez gumę od rurek wysprzęglika. Wydaje mi się również że trzeba lać na pracującym silniku i w miedzy czasie wciskać kilkakrotnie sprzęgło. Zaznaczam, że tylko słyszałem od kolegi.
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 22:12   

Spróbuję,bo wydaje mi się to być dobrym pomysłem,tylko dostęp chyba będzie nieciekawy.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 22:15   

Dostęp jest OK. Odkręć rurę od intercoolera.
 
 
sniffi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 43
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 19:46   

A podczas wymiany oleju ile litrów Wam 'wejdzie'? Może głupie pytanie, ale wg książki powinno wejść 6,8 l. Kupiłem więc 2 bańki 4 litrowe i zdziwiło mnie to że podczas wymiany gościu wlał powiedzmy 5,5 - 5,7 l i poziom jest OK. Czy wszyscy tak macie? Czy może mechanik coś źle zrobił? Dodam że spuszczał, a nie odsysał i silnik przed wymianą był rozgrzany... Kilka razy od wymiany kontrolowałem poziom i jest w normie.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 19:51   

Ja mam wlane 6,5l i 3/4 na miarce. Mechanicy nie spuścili Tobie oleju tylko wyssali i dlatego tak mało weszło.
 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sro Sie 20, 2014 09:09   

apples napisał/a:
Ja mam wlane 6,5l i 3/4 na miarce. Mechanicy nie spuścili Tobie oleju tylko wyssali i dlatego tak mało weszło.


U mnie jak było spuszczane to też wchodziło mniej niż te 6,8 l. Zawsze kupuję 7 litrów i jak miałem 3/4 na bagnecie to cały litr mi zostawał w bagażniku. Czasem dolałem trochę dla zasady. Ostatnim razem miałem wysysany olej i jak majster mi mówił to wyssał jakieś 5,5 litra. Nie mogę tego pojąć :) a weszło też jakieś 6 litrów.

Czy ktoś miał założone filtry DENCKERMANN? Zamierzam kupić takowe i jak czytam w necie to sa w porządku. Wcześniej nie przywiązywałem wagi do firmy, kupowałem jakie były u mnie. Teraz znalazłem na allegro komplet 3 filtrów za 99 zł. Cena dobra.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Sie 20, 2014 14:19   

ja mam DENCKERMANN i nie narzekam. Wykonanie dość dobre
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
markozalko 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1051
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sro Sie 20, 2014 14:28   

dawidd napisał/a:
ja mam DENCKERMANN i nie narzekam. Wykonanie dość dobre


Aha no to super, dzięki za pomoc. Zaraz kupię ten komplet (powietrza, paliwa i oleju) bo się opłaci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zakup filtrów
PressionLife Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Maj 17, 2017 12:20
Majkel1993
Brak nowych postów [R75] Wymiana filtrów
saikwon Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Sie 12, 2014 15:48
Limakow
Brak nowych postów [R75] Wymiana filtrów
edward25 Rover serii 75, MG ZT 15 Sro Lut 13, 2008 22:32
rolando
Brak nowych postów [R75] Wymiana filtrów
Roma Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Paź 27, 2010 12:40
Roma
Brak nowych postów [R75 & Freelander] Producenci filtrów
apples Rover serii 75, MG ZT 15 Pią Lis 13, 2015 10:59
janio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink