Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45 2.0TDi 00r] Problem z obrotami silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45 2.0TDi 00r] Problem z obrotami silnika
Autor Wiadomość
krzak666 



Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Pią Cze 07, 2013 18:39   

Witam. koledzy mam problem ze swoim roverkiem, jak wyzej pisaliscie mam podobne objawy czyli: Auto jest było zmulone potem podpinał go pod komputer facet co to ogarnia i usterka mineła połowicznie. Dzisiaj wracałem do domu i nagle brakło mu mocy po czym odzyskał ją tak na chwile i spowrotem jest to samo co na poczatku. Silnik nie kopci ani nic. Wkreca sie normalnie ponad 4 tys i wogole nie wiem co mam robic . Ratujcie bo naprawde fiat 126p zrobił mnie jak chciał ze swiateł :( ( ?? ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 07, 2013 18:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Sob Cze 08, 2013 00:31   

znajac zycie to prezplywka padla, mialem podobnie jka kupilem polecam zakupic chip od koleszki Remigiusza i pproblem zniknie ;)
 
 
 
krzak666 



Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 22, 2014 16:19   

Nawiązując do zmulenia samochodu kupiłem do diagnostyki Sdprog bo nikt nie mógł mi powiedzieć o co się rozchodzi. Podłączyłem ten bajer i mam takie wskazania:

zrzut 1

zrzut 2

zrzut 3

Przy 800 obr/min, przy 2000 i 3000 niewiele się zmieniają wskazania przepływomierza. Co o tym sądzicie? Jak myślicie to jest walnięta przepływka?

Dajcie znać jak coś wiecie w tym temacie.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 22, 2014 16:56   

krzak666, Padnięta przeplwyxka na amen :wink: Na postoju się powinno mieć przy sprawnej 16-20g/sec i przy 4000tys rpm około 170-180g/sc

I jeszcze masz kat wtrysku przestawiony masz -2° powinno być na +2° do +4° :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
krzak666 



Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 22, 2014 16:58   

Aha czyli jak go jeszcze przestawilbym na te +2 stopnie to teoretycznie powinna sie poprawic dynamika tak ??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 22, 2014 17:02   

krzak666, Trochę ale będzie lepiej odpala na zimnym ;) Możesz przeplwyke odpiąć i będzie lepiej auto tobie jechało do 4tys rpm :D Kup przeplwyke nowa lub wsadz sobie mapki mafless ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
krzak666 



Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 5



Wysłany: Pon Sie 25, 2014 12:42   

Juz zakupilem nowa przeplywke i jest ok. Tylko mysle czy bawic sie w to przestawienie kąta na te +2 stopnie. Jak ty bys Remigiusz doradził?
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 25, 2014 13:25   

Jezeli nie przestawisz kąta w okolice +2 to przy aktualnym -2 zarzniesz akumulator i rozrusznik, kiedy temperatura spadnie w okolice 0 stopni a juz od temp +10 zauwazysz ciezszy rozruch.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 25, 2014 13:36   

wooy11, moze nie zarżnie, ale z pewnością będzie miał dużo trudniejsze dopalanie niż powinien ;-)
krzak666, nawet nie ma się co zastanawiac, ustaw to najpóźniej przed zimą i tyle :ok:
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 25, 2014 13:41   

ostatniej zimy sie za to wzialem ;) mialem kąt 0 st. i przy -5 podczas rozruchu kreciłem i kręciłem.....po zmianie na 1,5 nie to auto ;) i tak musialem zostawic bo przy 2 st. silnik dostawał lekkich dygawek ;)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 25, 2014 20:37   

Ja bym przestawił bo przyjdzie zima i będziesz się dziwił ze dłużej kręcić trzeba :D JA tak dwa lata z braku chęci jeździłem i się nic nie stało ale potem jak przestawiłem to sobie mówiłem trzeba było od razu robić hehe ...
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R45] Problem z obrotami silnika
bioly99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Cze 25, 2008 15:45
Dolt
Brak nowych postów [R45] Problem z obrotami silnika
Fiodor2000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Wrz 03, 2007 15:00
wsl
Brak nowych postów [r400 1,6 16v 99r.] Problem z obrotami silnika.
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 20, 2010 16:14
daro76
Brak nowych postów [R416] Problem z obrotami silnika
SIWY73 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Gru 03, 2008 22:54
SIWY73



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink