Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Silnik gaśnie - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Silnik gaśnie - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 15:03   

w tym temacie jest poruszony temat akustyczny, i jest wspomniane o wtryskach

[ Dodano: Nie Kwi 07, 2013 15:03 ]
sprawdź wtryski, nawet w domu możesz sam zrobić test przelewowy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 15:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 15:10   

Norbi84 napisał/a:
a jeszcze jedno, przy okoł 1800 - 2100 obrotów pojawia się czasami ale nie zawsze dziwne buczenie, nie wiem z czym to można porównać
Macie to samo http://forum.roverki.eu/v...p=788946#788946 :wink:
 
 
Norbi84 



Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Ostrów

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 21:11   

Przelewy sprawdzę tylko czekam aż będzie cieplej, już się dość wymarzłem przy wymianach filtrów, pompy czy czyszczeniu a potem wymianie zaworu na pompie cr
a tak wracając do buczenia to powstało po moich ostatnich zabiegach czyli wymianie zaworu na pompie cr (tu tak się zastanawiam czy gdzieś przy skręcaniu nie powstała jakaś nieszczelność na dolocie powietrza (np. kolektor dolotowy) lub paliwa, jak to robiłem było -8 st C, robiłem to z przymusu bo auto co chwile gasło).
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 01:54   

To sprawdź komputerem...

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 01:54 ]
Lepiej powiedz co tam gmerałeś przy tej listwie CR, że obwiniasz pompę o generowanie takiego dźwięku. Może obaj mamy ten sam problem - np. pompa niskiego ciśnienia.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Norbi84 



Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Ostrów

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 11, 2013 14:06   

co do pompy niskiego ciśnienia to była wymieniana około rok temu, i teraz była sprawdzana organoleptycznie i na kompie (ciśnienie w układzie paliwowym: 341,4kPa czyli około 3,4 bara) a więc ok

tak więc komputer był podpinany - parametry wypisałem parę postów wcześniej.

przy listwie cr nie grzebałem a przynajmniej jeszcze :smile:

obadałem jeszcze wczoraj że po wymianie zaworu wysokiego ciśnienia na pompie cr to koło tej blaszki pomiędzy pompa a zaworem coś mi się delikatnie sączy paliwo (muszę to na czasie uszczelnić - ale nie sądzę żeby to raczej byłą przyczyna, prędzej jak na mrozie skręcałem kolektor dolotowy to możliwe że uszczelki mi dobrze nie siadły na dolocie i buczą, tylko dziwne że czasami i przy określonych obrotach

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 09:55 ]
teraz pierwszą rzeczą co na czasie sprawdzę to wtryski (przelewy) no i uszczelnię ten zawór po zabiegach napiszę co i jak

[ Dodano: Pią Kwi 26, 2013 09:43 ]
Witam po dłuższej przerwie, wracając do moich przypadłości dobrałem się po raz enty do zaworu wysokiego ciśnienia na pompie cr i się okazało że na filterku było sporo opiłków prawdopodobnie z pompy w baku która padłą po 3 miesiącach, dodatkowo go uszczelniłem bo lekko sączyło się koło niego paliwo.
Przy okazji wymyłem kolektor dolotowy, wyczyściłem filterek na elektrozaworze od EGR no i oczywiście również wyczyściłem EGR.
wracając do byczenia to prawdopodobnie gdzieś na rurach intercoolera mi ucieka powietrze tylko sam nie mogę namieżyć gdzie (jeden wyciek powietrza zlokalizowałem przy czujniku MAP ten na kolektorze z boczku (wymieniłem oring)
ogólnie jest już w miarę dobrze z autem tzn. jest dość dynamiczne nawet obecnie na klimie praktycznie nie wyczuwam różnicy czy jest włączona czy nie (wcześniej przy włączonej klimie był słabszy od malucha zwłaszcza na niskich obrotach).
zastanawia mnie jeszcze tylko różnica zachowania się auta przy zimnym silniku (jest mocniejsze bardziej dynamiczne) a nagrzanym (słabnie i jest mniej dynamiczne reaguje jakby z 1-2 sek opóźnieniem na dodanie gazu) ale to może być wina tej nieszczelności co nie mogę znaleźć.
Z tego wszystkiego jeszcze w wolnej chili muszę kiedyś sprawdzić wtryski (przelewy) i doszukać się tego ubytku powietrza oraz wymienić rezystor od wentylatora bo się okazało że jest spalony i nie mam 1 biegu wiatraka

[ Dodano: Nie Sie 11, 2013 14:06 ]
Witam, po długim czasie sprawdziłem wreszcie wtryski i okazało się że jeden przelewa 200% do tego po wyjęciu go okazało się że nie trzymał szczelności (dymiło koło miedzianej podkładki), więc zakupiłem używkę i teraz to już nie to auto, jak na razie chodzi jak marzenie.
ps. przymulanie było spowodowane EGR-em - zaślepiłem wężyk.
Pozdrawiam i życzę powodzenia tym co ciągle walczą z usterkami R75 cdt, moja walka trwał około 8 miesięcy do kiedy zaczął sam gasnąć w czasie jazdy.
 
 
 
sebasylwia4 



Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 4



Wysłany: Sob Cze 07, 2014 09:34   

witaj mam podobny problem z rover 75 jak ty opisałes powiedz co zrobieś i czy działa
 
 
Norbi84 



Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Ostrów

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 07, 2014 20:45   

sebasylwia4 napisał/a:
witaj mam podobny problem z rover 75 jak ty opisałes powiedz co zrobieś i czy działa

Zrobiłem to co opisane jest we wszystkich postach wcześniej
i jeszcze tylko dodam że działa do tej pory!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]cdti Przegrzany silnik cdti
zaku4 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Gru 02, 2016 00:02
longer86
Brak nowych postów [R 75 CDTi Automat] Gaśnie, falowanie obrotów
Limakow Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Kwi 24, 2019 14:33
Limakow
Brak nowych postów [R75] Silnik nie odpala -CDT/CDTi
Hadziaj22 Rover serii 75, MG ZT 17 Sob Lis 05, 2016 20:20
MaReK
Brak nowych postów [R 75] Gaśnie silnik
domel101 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Maj 29, 2013 19:10
domel101
Brak nowych postów [R75] Silnik gaśnie sporadycznie..
Pomocy...
Grzesiek_Gdynia Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Wrz 03, 2009 06:06
Grzesiek_Gdynia



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink