Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45] 2.0 td ciezko odpala i falują obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45] 2.0 td ciezko odpala i falują obroty
Autor Wiadomość
kamil95 



Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 5



  Wysłany: Wto Gru 09, 2014 22:32   [Rover 45] 2.0 td ciezko odpala i falują obroty
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam mam problem z moim Rover-em 45 2.0 TD 101km auto musi kręcić ok 10s żeby odpalić nawet przy dodatnich temperaturach. Auto jak juz odpali to przez ok 2min falują obroty. Świece dobre, napięcie dochodzi. paliwo sie nie cofa, wymieniona pompa a problem nadal ten sam. Co może być powodem ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 09, 2014 22:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 08:22   

Może masz problem z kątem wtrysków... sprawdź jeszcze wężyki paliwowe i przelewowe
Można jeszcze na wszelki wypadek sprawdzić kompresje.

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 13:48   

Tu masz odpowiedź na swój problem :
https://www.youtube.com/w...AUalEPKTjzkZ12w
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
kamil95 



Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 5



  Wysłany: Sro Gru 10, 2014 15:34   

Zapomniałem dodać że kąt był ustawiany już we wszystkie możliwe nastawy.
a przewody paliwowe sprawdzone i filtr zmieniony przy okazji wymiany pompy. nawet gdy postoi ok 2h już musi chwilę zakręcić. Po odpaleniu nie widać aby specjalnie mocno kopcił...
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 16:15   

załóz przezroczysty przewod na odpływie paliwa z pompy i zobacz czy paliwo nie ucieka z pompy na postoju
 
 
 
klonu1988 



Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27



Wysłany: Sro Gru 10, 2014 19:06   

Ja przy podobnym problemie w moim 20t2n zrobiłem następujący test:

1. Przewody paliwowe między gruszką a zaworkiem zwrotnym i między zaworkiem a filtrem wymieniłem na przezroczyste.
2. Odłączyłem od pompy przewód, którym dochodzi paliwo i którym odpływa nadmiar.
3. Założyłem na ich miejsce nowe dłuższe przewody i wsadziłem je do butelki z ropą.
4. Uruchomiłem silnik tak żeby układ się odpowietrzył
5. Zostawiam samochód do rana i spróbuje odpalić rano z tej butelki.

I teraz tak: jeżeli samochód odpali i będzie chodził dobrze to znaczy, że wina jest w przewodach od pompy do baku. Jeżeli będzie chodził źle to znaczy, że winna jest pompa lub wszystko co jest za nią.
Dodatkowo rano zobaczę czy nie cofa się paliwo - jak minimalnie podpompuję gruszką to z wężyka, który jest odłączony od pompy i ustawiony pionowo powinno się od razu wylać paliwo.

Dobrze kombinuje??

Jutro dam znać czy pomogło.

Proponuję Ci zrobić podobnie - to wiele wyjaśni i będziesz mógł odrzucić niektóre podejrzenia.
 
 
kamil95 



Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 5



Wysłany: Sro Gru 10, 2014 22:15   

Ja u siebie mam pompę wtryskową z nastawnikiem VP44 końcówka kodu pompy 005 i mam takie pytanie czy króciec wychodzący z pompy (powrót) ma działać jednostronnie (jako zawór zwrotny) jak w pompach vp37 ? bo jeżeli tak to u mnie to może być przyczyną bo działa w obu kierunkach .
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 11, 2014 08:24   

kamil95, przeczytaj
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=97019
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [416] nie wkreca sie na obroty ciezko odpala
turus161 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Maj 05, 2014 22:33
turus161
Brak nowych postów [Rover 416 Si!] Problem!!! Faluja obroty
raszej Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Maj 10, 2011 19:52
andrew0503
Brak nowych postów [Rover 45 1.6] bardzo ciężko odpala na zimnym
JN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Cze 11, 2021 22:21
merh
Brak nowych postów [R400 1.6 16v]Falują obroty
Krokowy już wymieniony...
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Lut 20, 2010 14:58
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink