Forum Klubu ROVERki.pl :: [r75]Kolejność wtryskiwaczy LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r75]Kolejność wtryskiwaczy LPG
Autor Wiadomość
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 20:05   [r75]Kolejność wtryskiwaczy LPG
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Hej.Powiedzcie proszę czy schemat który załączam poniżej przedstawia poprawne podłączenie wtryskiwaczy LPG do kolektora w R75 v6?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 18, 2015 20:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 21:10   

raczej tak : 1-1 , 2-6 , 3-2 , 4-5 , 5-3 , 6-4
 
 
punciaks 




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 21:37   

Mi się wydaje, że mam tak jak na zdjęciu w pierwszym poście. Mam wtryski w dwóch listwach po trzy -pierwsza listwa na przedniej głowicy (1,2,3), a druga z tyłu (5,6,7). Wszystko działa jak należy, więc myślę że tak być powinno :)
 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 21:50   

punciaks, może i tak być bo u mnie wtryski wpięte są w kolektor ssący czarny i idą po kolei 1,2,3,4,5,6
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 22:42   

rtoip69, tak na pewno nie bo jest jedna listwa na jeden kolektor.
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 05:59   

Proszę
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Mar 19, 2015 06:33   

Dokładasz gaz do auta :-) ?
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 22:18   

tomi24lbn, dzięki :D
AdaskoC, mam LPG od ośmiu lat ;) ps.ten na zdjęciu to nowy nabytek?
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 15:40   

Nie Sebciu, to mój stary pierwszy roverek. Ja Ciągle się zastanawiam czy ładować LPG do tego 2.5, nie wiem jak to zniesie :-)
 
 
Micros 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 16:41   

Jak wyżej 1,2,3,4,5,6 podłączasz tak jak u punciaks i rtoip69. Nie ma to znaczenia, bo i tak są sparowane z benzynowymi i komputer lpg otwiera tak samo jak te benzynowe.

AdaskoC, poszukaj w okolicy polecanego autoryzowanego serwisu STAG dla przykładu i tam zakładaj, będziesz miał pewność i gwarancję na Polskę.

U mnie zestaw
STAG 300-6 PREMIUM, reduktor AC R01 250KM z przewodem fi8 + wtryskiwacze HANA zielone pojedyncze, ale te z dyszami wykręcanymi (hana 2001 gold)

Spisuje się bardzo dobrze. Nawet Premium sobie radzi i drobne korekty po obrotach wprowadza na podstawie STFT/LTFT po OBDII.
 
 
rtoip69 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 139
Skąd: jasło



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 17:20   

tak to u mnie wygląda
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 18:52   

rtoip69 napisał/a:
tak to u mnie wygląda

Bez urazy ale to mega drut :o . Ten kto to montował to z zawodu był chyba piekarzem :lol: i nie wiedział co robi
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 23:20   

rtoip69, ja mam zamontowany gaz w kolektory metalowe na samym dole a wtryskiwacze są wsadzone pomiędzy nimi tak ,że cała instalacja jest niewidoczna ale dziękuję Ci ,że zrobiłeś zdjęcie i pokazałeś co i jak .Podłączyłem tak jak na pierwszym (moim) zdjęciu i wszystko śmiga bo okazało się ,że listwa mi stanęła od nieużywania przez osiem miesięcy ale że były już zużyte to kupiłem dwie nowe i samochód lata ;)
AdaskoC, miałem w poprzednim silniku 2.0 v6 instalacje przez siedem lat i praktycznie nic nie musiałem przy niej robić - zero problemów a osiągi praktycznie takie same jak na pb.Gaz teraz po 1,90zł gdzieniegdzie więc trzeba korzystać :D

[ Dodano: Pią Mar 20, 2015 23:20 ]
Micros, dzięki za podpowiedź i właśnie to samo wytłumaczyli mi na forum LPG i teraz już wiem o co chodzi z tym parowaniem wtrysków.U siebie miałem ten problem ,że cała wiązka była po izolowana i nie było jak do niej zajrzeć.
ps.ja mam instalacje Versus i uważam ją za totalnie bezawaryjną :)
 
 
Zarek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 37



Wysłany: Sob Mar 21, 2015 19:42   

To co kolega pokazał wyżej na zdjęciu to jakaś maskara! :D :D Wszystkie zasady montażu LPG zostały chyba złamane :) no chyba że równość wężyków od wtrysku do kolektora ale to tez nie można być pewnym:) Ja też mam Staga zakładałem w Autoryzowanym serwisie i powiem tak tez jest lipa....długie wężyki,brak kompensacji miedzy listwami,wtryski na leżąco.... lipa. Chciałem zapytać kolegów gdzie mają zamontowaną listwe wtryskowa ta od górnej głowicy? czy jest możliwość zmieścić ją pod czarny kolektor?
 
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 22, 2015 11:32   

Zarek, ja mam pod metalowymi kolektorami.
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Mar 22, 2015 11:42   

równie dobrze, dysze wtryskiwaczy mogli zamontowac zaraz za przepustnicą :| już dalej od wtryskiwaczy benzyny chyba się nie dało... ciekawe czy chociaż osłonę silnika da się przykręcić?

Ja mam Barracudy pojedyńcze i dysze przy wtryskiwaczach benzynowych w metalowym kolektorze jak sebol11. Gdyby nie wpis w dowodzie to na przeglądzie diagnosta mógłby nie zauważyć instalacji :)

 
 
 
Zarek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 37



Wysłany: Sob Mar 28, 2015 18:03   

Dziękuje koledzy za odpowiedzi. Jak znajdę trochę czsau to będę przerabiał instalkę. Dzisiaj się okazało że mam zamienione wtyczki miedzy 5 a 6 wtryskiem i jeździłem tak ponad 12tys km:( czy mogą być z tego jakieś problemy:(

Mam także prośbę jeśli ktoś ma staga to czy może nagrać i wysłać mi na maile plik osc z jazdy na PB i z jazdy na LPG będę bardzo wdzięczny
dasiu15@wp.pl
 
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 28, 2015 18:34   

Do czego ci osc ?? ?
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] kolejność przewodów wn
karol77787 Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Mar 30, 2018 20:51
sir
Brak nowych postów [R75] Kolejność odpowietrzania hamulców
delrobek Rover serii 75, MG ZT 11 Sro Kwi 15, 2015 11:55
AndrewS
Brak nowych postów [R75] Kolejność dokręcania śrub głowicy
bakan30 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lut 22, 2010 22:27
bakan30
Brak nowych postów [R75] Kolejność otwierania drzwi z pilota
Cygnus Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Kwi 08, 2008 07:41
bys
Brak nowych postów [R75] Oringi wtryskiwaczy PB
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lut 06, 2014 07:36
tomi24lbn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink