Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Błąd Inpa 7680 CAN - bus
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Błąd Inpa 7680 CAN - bus
Autor Wiadomość
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 24, 2015 15:59   [R75] Błąd Inpa 7680 CAN - bus
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Takie w sumie informacyjne pytanie. Za każdym razem jak podłączam się Inpą do Roverka pojawia mi się błąd 7680 CAN - bus z dopiskiem Instrument-cluster reception fault (INST3) i CAN bus shut off. Nie wiem czy jakoś specjalnie się tym martwić. Błąd wg Inpy występuje sporadycznie, objawów dziwnych raczej też nie ma, acz kasowanie błędu nie pomaga i po jakimś czasie wraca z powrotem.

_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 24, 2015 15:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 06:55   

Gubi komunikację pomiędzy ECU a zestawem wskaźników. Może to ta Twoja INPA prowokuje. Chociaż z informacji jakie są w logu, to dzieje się to co X kilometrów. Pamiętaj, że IPK (zestaw wskaźników) pełni rolę takiego GATEWAY'a dla innych modułów. Nie wiem czy bym się tym przejmował, aczkolwiek u mnie nigdy takiego błędu nie było ;) Ile masz kilometrów na blacie? Pokrywa się to z ilością Km, które podaje INPA w logu sterownika silnika?

Masz kontrolę trakcji?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 07:30   

zobacz na napięcia jakie tam występują. Na pewno trzeba masę poczyścić.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 08:36   

Kontroli trakcji nie mam, na blacie mam koło 234 tyś km (na 100% przekręcone, bo w 2011 miał w Holandii ponad 270). A jak Inpą się można dokopać do logu sterownika? :)

Do tego z tego co widać dzieje się to tylko na postoju (prędkość 0) i nie wiem czy można po napięciu wnioskować, że przy wyłączonym silniku?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 09:50   

prebenny napisał/a:
Kontroli trakcji nie mam, na blacie mam koło 234 tyś km

W takim razie jakieś problemy połączeniowe. Jeśli Twój przebieg pokryje się z EWS, LSM oraz IPK, to raczej 90% jest taki. Chyba, że ktoś wymienił wszystkie w/w moduły wraz ze sterownikiem silnika ;)

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2015 09:50 ]
Log sterownika, to to co już odczytałeś - pamiętnik błędów ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 09:54   

A no chyba, że log błędu ;)

Będzie czas - będziem kombinować :) Na razie w przyszłym tygodniu do lakiernika, bo próg i podłogę obok mi zżera rudzielec jeden :( Kiedyś do W-wy wpadnę to się zobaczy Marku co na Twoim kompie się pokażę :) Tym bardziej, że LSM do zaprogramowania będę miał żeby xenony wrzucić to i wtedy przy okazji się masę sprawdzi i połączenia.

Także dzięki za sugestię i do tematu powrócimy w bliższej lub dalszej przyszłości :p
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Błędy INPA
Pingiel Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lut 15, 2014 13:53
MaReK
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75cdt] inpa blad 009
invictus_ Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Cze 21, 2014 10:07
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Czujnik parkowania - odczyt z INPA
dawidd Rover serii 75, MG ZT 16 Wto Mar 01, 2016 18:24
dawidd
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 75] jak polaczyc sie z silnikiem przez INPA
dawidd Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Paź 11, 2012 08:29
apples
Brak nowych postów [R75] INPA OBD Galletto. Ogólnie, zbieram informacje
longer86 Rover serii 75, MG ZT 44 Nie Mar 16, 2014 23:51
sail



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink