Forum Klubu ROVERki.pl :: 2,0T t-series i większe turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
2,0T t-series i większe turbo
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 05, 2014 09:58   2,0T t-series i większe turbo

Witam!
Mam szybkie pytanie, jak reaguje Tseria na większe turbo? chodzi mi o AFR i EGT, czy przy turbinie o wydajności większej od T28 ecu ogarnie sobie paliwo i zapłon? ktoś z posiadających u siebie gt28 i t28 mierzył afr lub egt? zegar i sonda przyjadą do mnie za jakiś czas a korci popróbować jak się turbas odpycha ;)

Vito pisał mi, że w UK mierzyłi 2,0t na t28 i niby afr 12,5 więc elegancko, czy ktoś to może potwierdzić?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 05, 2014 09:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 05, 2014 10:39   

W UK co mi się rzuciło w oczy to t28 bez jakich kol wiek głębszych modyfikacji montują :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 05, 2014 11:24   

mi własnie też, pytanie czy to dobra droga, nie chciałbym upalić tłoków.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 05, 2014 17:53   

Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Paź 06, 2014 15:20   

greg-si napisał/a:
Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25.


U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 06, 2014 16:49   

Obstawiam tu kwestie pompy paliwa - u mnie jest taka jak w Coupe turbo. A z tego co sprawdziłem to daje wyższe ciśnienie, kolega z UK twierdzi, że ma również wyższą wydajność od tych z 620/820ti. Sprawdze AFR to coś się okaże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 06, 2014 18:23   

Vito_ napisał/a:
U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2)

Tylko u mnie doładowanie w piku 1,2B i centralny IC.
Z tym że u mnie pompa paliwa z 2.0Si ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 16, 2014 21:57   

W przyszłym tygodniu zmierzę AFR już z fmicem i większym turbo, zobaczymy jak to wygląda :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 16, 2014 22:55   

Jesteśmy ciekaw pomiarów :) ;-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 17, 2014 17:08   

me boosta ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 21, 2014 22:42   

Pomiar zrobiony :)

AFR mierzony przy pełnym obciążeniu na biegach 3,4,5 = 10,9. Czasami potrafiło go przelać do ~10... także bardzo przelany i bezpieczny wynik mimo większego turbo. Doładowanie ~0,8b, nie miałem czasu na bawienie się z boostcutami ;) Także pompa z coupe turbo daje rade :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 22, 2014 08:46   

No to pięknie :twisted:
To jeszcze dawaj na hamownie :smile:

Filmik jak się odpycha z nowym burbo też by się przydał ;)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 22, 2014 17:27   

Jest spora szansa, że pompa i wtryski wydolą sporo więcej ;) ale to się okaże przy strojeniu ;)

Hamownie na bank odwiedzę, jak się jakis dynoday urodzi - bo 160zł za 2 pomiary to dużo :/ filmik nagram jak będzie sucho i ogarne wszystko na tip top, została mi termoizolacja i poprawić szczelność, bo przy bov'ie mi lekko puszcza ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 22, 2014 17:42   

No to ładnie się zapowiada :) gratki :)
A o większym doładowania jest coś maślane :)

Co do dyno day ja się pisze bo też szukam okazji. Myślałem nad czakram w Tarnowie mają na 4x4.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 22, 2014 21:58   

Doładowanie... wszystko okaże się w czasie strojenia, na pewno będzie podnoszone. Jednak o ile, nie wiem - priorytetem będzie bezawaryjny setup z dużym zakresem użytecznym obrotów :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 12:15   

jakieś nowości?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 12:34   

tak, ale tutaj :P https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600&start=1000
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi wieksze turbo
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Pon Cze 03, 2013 08:18
Adrian
Brak nowych postów [R220 SDI] Większe turbo, większa turbina?
Rozan99 Tuning mechaniczny 21 Czw Sie 27, 2009 22:53
funfel
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap na k- series 1.8 turbo 150 kucy
Saper Tuning mechaniczny 7 Pią Lis 18, 2011 12:06
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] Przerobka czarnej rury dolotwej Turbo-IC
Remigiusz Tuning mechaniczny 16 Sro Mar 14, 2012 11:24
Remigiusz
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink