Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lis 14, 2014 10:42
Kozik, tego GTX na Androida chyba nie ma? swoją drogą nawet duża róznica wyszła pomiedzy 0-100km/h a 60mph, myślałem że wynik powinien byc bardziej zbliżony
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 14, 2014 10:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja czekam teraz na wynik z hamowni ile sprawne vnt uciągnie żeby nasza praca nie poszła na marne Jak nie za pierwszym to za drugim razem się udało upchnąć ładnie wszystko żeby śmigało. Ale jak nie jedna głowa to dwie już z działają
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No i stało się gt1852v siedzi Wszystko wystartowało tak jak powinno bez żadnych fuckupów czy problemów. Vnt ustawine bezproblemowo , narazie ustawione bezpieczne 1.7b
Pozostało tylko ogarnięcie wizualne instalacji ( spora pyta przewodów idze do środka )
Pierwszy Mg Zs lift VNT w Polsce
Porównanie gt15 i gt18
Wydech przelot , naprawdę daje rade :D
Wydech Z Turboworksa 76mm z tego co pamietam
Pod maską ma zostac seryjnie ,założenie dolotu miało byc takie żeby jak najwięcej było w 1 kawałku, idealnie nadał sie do tego stary dolot
pokrywa silnika będzie docięta na dniach
Dość późno wieczorową porą utykamy elektrykę w auto w silnika wszystkie króćce już wyprowadzone ( egt/amp/boost )
Zegary: Od dołu Boost-egt-amp na chwile obecną podłączone pod światła
Zostało do dorzucenia temp wody i oleju.
Do sterowania geometrią używam andriuno uno , na chwile obecną auto przejechało 350 km na 1.7b , amp jest ok, egt również. Zapas jest , szykować sprzęgło, chłodnice oleju i można podkręcać dalej
W pon auto wjeżdża na lakiernie, także ogarnianie wizualne pod maską i układanie elektryki odkładam na za 2 tygodnie .
Myśle że Zs wyszedł mi równie dobrze a nie tylko tak jak włosy
Więcej wkrótce :fap:
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Maj 18, 2015 22:19, w całości zmieniany 1 raz
No i ładnie Jak by nie pogoda deszczowa to w dwa dni spokojnie do ograniczenia to wszystko było
Nam więcej zajęło z wydechem i zakupy w Rzeszowie niż montaż tego
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
no w sumie racja praktycznie cały dzień stracony był , ale wszystko wyszło dobrze dziwne jest to że te cybanty małe nie chcą puścić ktoś je dobrze na klej zapodał haha
o znalazlem jeszcze coś
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum