A mówiłem już kiedyś, że stożek nie wydaje mi się dobrym pomysłem ? Weź ten filtr przestaw w inne miejsce lub obuduj go i doprowadź powietrze ze zderzaka. Uwierz, że bedzie różnica mimo, że to turbolot.
A mówiłem już kiedyś, że stożek nie wydaje mi się dobrym pomysłem ? Weź ten filtr przestaw w inne miejsce lub obuduj go i doprowadź powietrze ze zderzaka. Uwierz, że bedzie różnica mimo, że to turbolot.
jakbyś przeglądnął temat wstecz, widziałbyś stożek z osłona termiczną i dolotem prosto z dolnego wlotu zderzaka w moim odczuciu nie było żadnej róznicy co zresztą juz pare osób udowodniło - stożek może być nawet na turbinie, IC załatwia sprawe
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Klima działa nabita, w pełni sprawna - układ póki co szczelny, zobaczymy za pare dni
Żeby klima działała, musiałem wymienić rurki wychodzące z kompresora. Czemu? Otóż poprzedni "tjuner" popisał się fantazją i wiedzą z dziedziny kowalstwa artystycznego:
Widziałem juz wcześniej, że rurka jest ostro zagięta, ale dopiero po wyjęciu okazało się jak bardzo nie miało to prawa działać
Kupiłem drugą, lekko dogiąłem w 2 miejscach i założyłem
Nigdzie nie jest załamana, popękana itp na gotowo pod maską:
Przy okazji poukładałem punkty masowe
Układ działa tak jak fabryczny, w oparciu o czujnik ciśnienia w układzie i temperatury parownika, pod ori guzikiem, całością steruje ECU z 2,0T (pracą kompresora i wiatraków). Udało się zachować ori przekaźniki i bezpieczniki, musiałem dołożyć przekaźnik wiatraków
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Udało się zająć II miejsce w rywalizacji na torze, czego się nie spodziewałem przy moim małym doświadczeniu w jeździe torowej Odwiedziłem również hamownię, jednak jej wynik traktuje z przymrożeniem oka, obciążeniówka pewnie pokaże mniej optymistyczny wynik
wykres:
Kupiłem również EcuMastera Det II (dzięki greg-si), jak znajdę chwilkę to założę i zostanie już tylko gada wystroić
a i najważniejsze - klubowe ramki pod tablicami hehe xD
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jakiś czas temu greg-si mówił mi, że auto mu poszarpuje na cewce butelkowej (takiej jak moja - z niezaizolowanymi pinami) a na cewce bodajże z 620 wszystko chodzi malinowo. Mi auto nie szarpało, ale znowu zaczęła skakać wskazówka od obrotomierza dlatego wywaliłem cewkę butelkową i założyłem cewkę z rovera 200 + dorabiany w firmie Sentech przewód
Nie jeździłem dużo, ale wskazówka przestała skakać silnik pracuje bardziej "gładko", co ciekawe pojawiły się overboosty nie bardzo wiem czemu...
W dalszej kolejności zająłem się upierdliwą przypadłością każdej T-serii... wyciekowi z pokrywy zaworowej. Slax wyciął z blachy nierdzewnej kontur pokrywy, przykleiłem go pokrywy klejem CX-80 i zostawiłem na ok 30h tak wyszło:
z tego co wydumałem, plastikowa pokrywa wykrzywia się i odkształca od temperatury. Przednia ma gumową uszczelkę i jako tako się trzyma, natomiast przy tylnej użyto panelowej uszczelki i ciągle tam się leje olej. Po doklejeniu usztywniającej ramki zamontowałem całość z nową uszczelka, na razie jest sucho, zobaczymy za chwilę:
Kolejna rzecz to poprawka...po mnie samym zrąbałem konkretnie pewnien drobiazg - odmę
ZS czasami puszczał bąki z wydechu, zachodziłem w głowę co sie dzieje... tak zrobiłem odmę, że była zagięta pod kątem prostym i nie było zbytnio przelotu rozwiązanie:
Pomogło
Na koniec tak to wszystko wygląda:
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Heh ja u siebie wymieniałem sprzęgło w sobote tydzien przed zlotem xd i ściągnięcie z zalaniem i włożeniem pierwszy raz okolo 5h po czym się okazało że zapomniałem łoźyska xd
Na pro nerwach 40min poprawienie błędu ze złożeniem całości xd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Trzeba było wpaść bo podnośnik do mnie i kobyłki wysokie byś miał lżej
nie bylo tragedii, jednak kanał będę musiał wykopać bo szkoda się mordowac.
tuners napisał/a:
Heh ja u siebie wymieniałem sprzęgło w sobote tydzien przed zlotem xd i ściągnięcie z zalaniem i włożeniem pierwszy raz okolo 5h po czym się okazało że zapomniałem łoźyska xd
Na pro nerwach 40min poprawienie błędu ze złożeniem całości xd
tu udało się na szczęscie bez wpadek ogarnąć całość
a tak wygląda stary docisk i tarcza:
Tarcze miałem przy swapie obijaną nowymi okładziami, wzmocnionymi. Wygląda na to, że one były kevlarowe własnie firmy LUK, tarcza ma przelotu 51kkm.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Na tarczy jeszcze full mięsa.
Czemu wymiana? Ślizgało się?
Tak jak pisalem na ssb, docisk mial dosc i przy upalach w korkach sprzeglo znikalo, nie dalo sie biegow wbijac i na pelnym wysprzegleniu auto sie toczylo
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum