Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 04:32   

Pytałeś o czas przyspieszenia od 100 do 200 więc: na 5 biegu jest to około 25 s, natomiast na biegach 3 i 4 to około 18s.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 04:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 10:37   

Zmierzę nie długo na 5 i 2,3,4 ;)

omaściłem zeda jaką politurką:


szału ni ma, musi się nim Rafał zająć, to zacznie wyglądać ;)

Wywaliłem uszkodzony stożek K&N, załozyłem Simote (niby do 300KM):

co ciekawe, po zmianie filtra wzrosło doładowanie o około 0,1b :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 10:40   

A mówiłem już kiedyś, że stożek nie wydaje mi się dobrym pomysłem ? Weź ten filtr przestaw w inne miejsce lub obuduj go i doprowadź powietrze ze zderzaka. Uwierz, że bedzie różnica mimo, że to turbolot.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 15:03   

tomii620si napisał/a:
A mówiłem już kiedyś, że stożek nie wydaje mi się dobrym pomysłem ? Weź ten filtr przestaw w inne miejsce lub obuduj go i doprowadź powietrze ze zderzaka. Uwierz, że bedzie różnica mimo, że to turbolot.

jakbyś przeglądnął temat wstecz, widziałbyś stożek z osłona termiczną i dolotem prosto z dolnego wlotu zderzaka ;) w moim odczuciu nie było żadnej róznicy ;) co zresztą juz pare osób udowodniło - stożek może być nawet na turbinie, IC załatwia sprawe ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Maj 03, 2015 15:29   

na postoju i na hamowni gdzie nawiew jest prosto "w morde" nie bedzie roznicy, w czasie jazdy? sadze ze jednak spora
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Maj 03, 2015 15:55   

flapjck1, mysle ze jesli nawet jakakolwiek różnica by była, to taka dosłownie symboliczna
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 21:07   

mój kiedyś też będzie taki ładny :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 23, 2015 17:05   

Kolejny up'ek ;) tym razem nie mocowy hehe :D

Klima działa :D nabita, w pełni sprawna - układ póki co szczelny, zobaczymy za pare dni ;)


Żeby klima działała, musiałem wymienić rurki wychodzące z kompresora. Czemu? Otóż poprzedni "tjuner" popisał się fantazją i wiedzą z dziedziny kowalstwa artystycznego:




Widziałem juz wcześniej, że rurka jest ostro zagięta, ale dopiero po wyjęciu okazało się jak bardzo ;| nie miało to prawa działać :/

Kupiłem drugą, lekko dogiąłem w 2 miejscach i założyłem :)



Nigdzie nie jest załamana, popękana itp ;) na gotowo pod maską:


Przy okazji poukładałem punkty masowe ;)


Układ działa tak jak fabryczny, w oparciu o czujnik ciśnienia w układzie i temperatury parownika, pod ori guzikiem, całością steruje ECU z 2,0T (pracą kompresora i wiatraków). Udało się zachować ori przekaźniki i bezpieczniki, musiałem dołożyć przekaźnik wiatraków ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Cze 17, 2015 16:19   

up :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 17, 2015 16:35   

Zlot, zlot i po zlocie ;)

kilka fotek autorstwa Eli:






Udało się zająć II miejsce w rywalizacji na torze, czego się nie spodziewałem przy moim małym doświadczeniu w jeździe torowej :) Odwiedziłem również hamownię, jednak jej wynik traktuje z przymrożeniem oka, obciążeniówka pewnie pokaże mniej optymistyczny wynik ;)
wykres:


Kupiłem również EcuMastera Det II (dzięki greg-si), jak znajdę chwilkę to założę i zostanie już tylko gada wystroić ;)

a i najważniejsze - klubowe ramki pod tablicami hehe xD
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 01, 2015 09:39   

up up :P
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 01, 2015 10:09   

Kolejne modziki :)

Jakiś czas temu greg-si mówił mi, że auto mu poszarpuje na cewce butelkowej (takiej jak moja - z niezaizolowanymi pinami) a na cewce bodajże z 620 wszystko chodzi malinowo. Mi auto nie szarpało, ale znowu zaczęła skakać wskazówka od obrotomierza :? dlatego wywaliłem cewkę butelkową i założyłem cewkę z rovera 200 + dorabiany w firmie Sentech przewód ;)


Nie jeździłem dużo, ale wskazówka przestała skakać ;) silnik pracuje bardziej "gładko", co ciekawe pojawiły się overboosty :o nie bardzo wiem czemu...

W dalszej kolejności zająłem się upierdliwą przypadłością każdej T-serii... wyciekowi z pokrywy zaworowej. Slax wyciął z blachy nierdzewnej kontur pokrywy, przykleiłem go pokrywy klejem CX-80 i zostawiłem na ok 30h ;) tak wyszło:

z tego co wydumałem, plastikowa pokrywa wykrzywia się i odkształca od temperatury. Przednia ma gumową uszczelkę i jako tako się trzyma, natomiast przy tylnej użyto panelowej uszczelki i ciągle tam się leje olej. Po doklejeniu usztywniającej ramki zamontowałem całość z nową uszczelka, na razie jest sucho, zobaczymy za chwilę:


Kolejna rzecz to poprawka...po mnie samym :D zrąbałem konkretnie pewnien drobiazg - odmę :)

ZS czasami puszczał bąki z wydechu, zachodziłem w głowę co sie dzieje... tak zrobiłem odmę, że była zagięta pod kątem prostym i nie było zbytnio przelotu :/ rozwiązanie:



Pomogło :)

Na koniec tak to wszystko wygląda:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 15, 2015 10:05   

:mrgreen: i jak tam szczelność pod deklem jest :) ??
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 15, 2015 11:24   

dzelo23 napisał/a:
i jak tam szczelność pod deklem jest

no ba :D elegancja francja :D

Kolejne mody zrobione ;) razem z Młodą ogarneliśmy wymianę sprzęgła ;)

zaczynamy! ;) skrzynia wywalona :D




oskrobana z gnoju :D


zamach podrapany pilnikiem do paznokci ;)


nowy secik, tarcza kevlar + docisk z diesla + nowe łozysko:



sprzęgieło siedzi ;)


upychamy skrzynie:


coraz bliżej:


tadaaam:


zalewamy kujawskiego z 1wszego tłoczenia:


Na koniec została ostatnia rzecz... odtańczyć taniec zwycięzców!
https://www.youtube.com/watch?v=0A8Ux853OIQ

całość zajęła ok 11h, byłoby szybciej jakbym miał chociaż kanał :D ale we dwoje z małym podnośkiem daliśmy rade :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 15, 2015 11:33   

Perfect robota Marek :mrgreen: :wink: I największa to satysfakcja ze samemu się zrobiło ;)

Trzeba było wpaść bo podnośnik do mnie i kobyłki wysokie byś miał lżej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Sie 15, 2015 14:20   

Heh ja u siebie wymieniałem sprzęgło w sobote tydzien przed zlotem xd i ściągnięcie z zalaniem i włożeniem pierwszy raz okolo 5h po czym się okazało że zapomniałem łoźyska xd
Na pro nerwach 40min poprawienie błędu ze złożeniem całości xd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 16, 2015 12:54   

Remigiusz napisał/a:
Perfect robota Marek

dzięki ;)

Remigiusz napisał/a:
I największa to satysfakcja ze samemu się zrobiło

Trzeba było wpaść bo podnośnik do mnie i kobyłki wysokie byś miał lżej

nie bylo tragedii, jednak kanał będę musiał wykopać bo szkoda się mordowac.

tuners napisał/a:
Heh ja u siebie wymieniałem sprzęgło w sobote tydzien przed zlotem xd i ściągnięcie z zalaniem i włożeniem pierwszy raz okolo 5h po czym się okazało że zapomniałem łoźyska xd
Na pro nerwach 40min poprawienie błędu ze złożeniem całości xd

tu udało się na szczęscie bez wpadek ogarnąć całość :)

a tak wygląda stary docisk i tarcza:




Tarcze miałem przy swapie obijaną nowymi okładziami, wzmocnionymi. Wygląda na to, że one były kevlarowe własnie ;) firmy LUK, tarcza ma przelotu 51kkm.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 16, 2015 14:30   

Na tarczy jeszcze full mięsa.
Czemu wymiana? Ślizgało się?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 17, 2015 18:53   

greg-si napisał/a:
Na tarczy jeszcze full mięsa.
Czemu wymiana? Ślizgało się?

Tak jak pisalem na ssb, docisk mial dosc i przy upalach w korkach sprzeglo znikalo, nie dalo sie biegow wbijac i na pelnym wysprzegleniu auto sie toczylo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 03, 2015 15:47   

I co tam nowego ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink