Tak jak Raptile napisał Rożnica miedzy mafless jest ze nie blokuje obrotów na 4tys, można śmigać bez przeplwyki i ma się spalanie mniejsze Moc jest minimalnie większa choć to już teraz zależy bo ja te maflessy już kilkakrotnie zmieniałem
Robiłem nawet hamowania z tym i różnica według mnie leży na +/- 5KM
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
mafflesy mocy nic nie dają , tylko zmiejszają spalanie
Cały czas myślałem, że wszyscy tak czekają na mapkę, która jest jakby odpowiednikiem chipa podnoszącym moc. Jeśli profesjonalny warsztat podnosi moc z 113KM do 144KM i 320Nm, to dodatkowo SDI oprócz mocy nie sprawi że tych Nm będzie już za dużo?
szylozbi, Sprawi ze tych NM będzie za dużo Dlatego się tez chipa nie robi przed wtryskami tylko po A po drugie zawsze można ustawić limiter momentu
Dodam jeszcze raz info ze przy seryjnym Turbo powyżej 160km pójdzie uszczelka bo się będzie silnik gotował.
Na Vp30 da się sporo podnieść moc lecz będzie dymiło to jak coś przy seryjnych gratach
[ Dodano: Czw Sie 06, 2015 02:56 ]
Dobra mały update, w końcu wiem jak zrobić maflessy i wyłączyć EGR w MK2. Angole jak zwykle jedna wielka ściemę wala z tymi mapami ze trzeba cale kości nagrywać i ceregiele.
Jest pewien trick który tez w MK1 testowałem i moja teoria się potwierdziła
Jak będę miał czasu to wrzucę ecu z mk2 do swojego i protestuje to do końca
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
To czekam na jakieś info bo nie chciał bym zmieniać kompa na mk1
I małe pytanie mam wtryski sdi założone no i można powiedzieć że troszkę dymi Na postoju puszcza delikatne bączki jak mu się depnie pod czerwoną, ale w trasie pod obciążenie to widzę już chmurkę za sobą i tu pytanie zwiększając doładowanie pozbędę się tej chmurki? Czy dopiero po mapkach znika?
Czyli po wgraniu map musiał bym jeszcze bardziej podnieść doładowanie ale to już nie na seryjnym turbo i solidnie zwiększyć chłodzenie silnika tak? Czy nic mi to nie da i uszczelka strzeli?
Zobaczymy na razie muszę poczekać na elma bo jeszcze nie doszedł
[ Dodano: Czw Sie 13, 2015 16:42 ]
Witam a wiec tak elm przyszedł turbinka ładnie gwiżdżę na 1,4 bara ( mam nadzieje że takie ciśnienie nie wykończy mi turbiny ) a samochód zbiera się jak ta lala
Tylko że na niskich obrotach zanim turbinka się wkręci trochę dymi jest na to jakaś rada, dodam że jest to zakres od 0,9 do 1,6-1,8 rpm
A myślał ktoś by wcisnąć kompresor gdzieś między turbiną a silnikiem... I przepustnice by ciśnienie się nie cofalo do turbiny... Czy za dużo było być z tym zachodu...
A powiedz mi to normalne że jak wcisne pedał gazu w podłogę to przydymi tak w granicach 3,5-4,5 rpm... dodam że samochód się zbiera ale chmurkę za sobą widać...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sie 21, 2015 13:26
Raptile, ZS a nie ZR
bad_gs, moze dymic, moze masz tez nieszczelnosc gdzies na wężach/redukcji, wykumasz sam z czasem co i jak, mozna sie tez spokojnie nauczyc tak jedzic zeby ten dym zminimalizowac
Raptile, przepustnice myślałem przypasować razem z turbinką od innego samochodu... Zamiast przepustnicy mógł by być jakiś inny zawór by ciśnienie nie szło na seryjną turbinę. Nie wiem czy taki patent w ogóle jest możliwy by z serii ciśnienie szło bez zakłóceń i dokładało ciśnienia do tego które wytworzy kompresor
A co do dymienia to raczej wszystko jest szczelne, ale dla pewności kupiłem opaski w sklepie ciężarowym takie solidniejsze i powymieniam
Witam trochę zmieniłem ten post bo nikt nie odpowiadał...
Wcześniej się pytałem czy elm ma spore przekłamania i chciał bym poznać opinie ludzi którzy go stosują, bo pokazał mi 497nm.
A że przed tuningiem (wtryski sdi i doładowanie na 1,4bar) sprzęgło się nie ślizgało a teraz są momenty że ślizgnie... na 1 jest wszystko ok ale już z 2 żwawiej nie ruszę, a ostatnio na 5 przy 100 na godz zaczęło się ślizgać ( brat jechał wiec szczegółów nie znam, mi się nie zdarzyło jeszcze o mam ciężką nogę )
A chcę wiedzieć czy elm ma przekłamania, bo możliwe że poprzedni właściciel robił jakiś czip tuning i teraz dodając wtryski przesadziłem...
Dodam jeszcze że sprawdzałem sprzęgło i na 3 biegu w momencie pełnego wysprzęglenia samochód gaśnie, a sprzęgło bierze zaraz przy podłodze....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum