Forum Klubu ROVERki.pl :: R400 NOWE OŚWIETLENIE ZEGARÓW i PODŚWIETLANE WSKAZÓWKI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R400 NOWE OŚWIETLENIE ZEGARÓW i PODŚWIETLANE WSKAZÓWKI

mały tutek do zmiany oświetlenia w naszych R
Autor Wiadomość
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 04, 2013 23:34   

Testowałem to na innych zegarach i jest jeden problem przy zdejmowaniu. Jak tą cholerę zdjąć? Jedynie co mi się udało to ułamałem igłę. Dobrze że mam jedne do nauki.
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 04, 2013 23:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 04, 2013 23:37   

Sabzu napisał/a:
Jak tą cholerę zdjąć? Jedynie co mi się udało to ułamałem igłę. Dobrze że mam jedne do nauki.

czasami widelcem da rade
 
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 22:53   

http://www.roverki.pl/zro...-rover-600.html
Cytat:
"- wskazówki obracają się na pręciku w polu magnetycznym - można je łatwo uszkodzić
- można wyrwać cały pręcik, na którym jest zamontowana wskazówka
- można zmienić długość pręcika przez częściowe jego wyrwanie nawet o tym nie wiedząc
- można ułamać pręcik gdyż oryginalne wskazówki mocno siedzą"

Obrotomierz wyszedł razem z pręcikiem a prędkościomierz normalnie. To za duże ryzyko żeby ściągać je.

[ Dodano: Pią Lip 19, 2013 11:18 ]
Sprawa załatwiona, wskazówka skalibrowana. Niestety ni stąd ni zowąd pojawił się kolejny problem. Po odpaleniu obrotomierz i prędkościomierz nie chcą wzbić się do góry. Trzeba puknąć w zegarki aby ruszyły. Mam jakiś felerny egzemplarz :D

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2014 22:53 ]
Ostatnio nudziło mi się i zrobiłem niebieskie LEDy. Wszystko fajnie wyszło, ale niestety zepsułem na nowo wskaźnik temperatury. Niby ustawiłem go prawidłowo gdy miał 90 st, ale problemik pozostał taki, że tą temperature potrafi mi wskazać nawet po 3 minutach jazdy (oczywiście od zimnego startu). Chyba będzie trzeba już nowy wskaźnik podać.
A, i jeszcze chyba drugi za dużo paliwa mi teraz wskazuje. Zalałem do pełna i czekam aż stanę w trasie :D

A tutaj prezentacja nowego kolorku:
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 23:04   

*Wymachuje swoją miotełką i odświeża temat.*

Jak dla mnie bomba (mimo, że wolę jednak ciepłe barwy). Osobiście zniechęca mnie ta zabawa ze wskazówkami. :/
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 29, 2014 23:06   

Szczerze nie życzę nikomu takich problemów. Muszę kupić kolejny egzemplarz i zrobić swapa :D Niedługo dorzucam do tego potencjometr i pokrętła daję w ten sam kolor.
Moje ostatnie hasło przewodnie do wszystkiego: "I ledami to!" :mrgreen:
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 30, 2014 09:54   

Wygląda to jak w VW. Mi się nie podoba. :blee: Ja osobiście wolę oryginalne bursztynowe podświetlenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Maj 04, 2014 19:25   

Przed zdjęciem wskazówek przydało by się zablokować jakoś część ruchomą ponieważ jak ściągnęli byście blokadę wskazówki to wskazówka pójdzie jeszcze w dół, porównując do zegarka na ok godzinę 6
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 24, 2016 16:18   

Pamięta ktoś średnice otworu w zegarach od temp wody oraz wskaźnika paliwa w 400/420/ZS :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Świecące wskazówki zegarów
marek181 Tuning wizualny 9 Sob Gru 18, 2010 12:24
camaro17
Brak nowych postów [R620] nowe życie zegarów
fenomen1717 Tuning wizualny 16 Sob Mar 31, 2018 13:48
fenomen1717
Brak nowych postów R400 MROCZNE WSKAZOWKI by CAMARO17
foto & film
camaro17 Tuning wizualny 22 Czw Gru 10, 2009 22:47
Pływak
Brak nowych postów [R400] Tarcze zegarów
mmaniek Tuning wizualny 28 Sob Kwi 05, 2008 21:45
pitol23
Brak nowych postów R400 REGULACJA PODŚWIETLENIA ZEGARÓW - ŚCIEMNIACZ--TUTORIAL
montaż org. urządzenia z Hondy Civic 5d
camaro17 Tuning wizualny 56 Sro Paź 14, 2009 22:46
faecd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink