Forum Klubu ROVERki.pl :: [r75] brak wstecznego automat
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r75] brak wstecznego automat
Autor Wiadomość
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Gru 23, 2015 15:31   

jesaj, To jakiś po karambolu chyba :) Niestety sprawne jeżdżące auto, z małym przebiegiem kosztuje tam 10x więcej :)

Jak kolega wyżej pisał, podrzuć nr referencyjny V5C lub nr rej, ew. nr MOTu i przebieg oraz cała historia auta będzie jasna :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 23, 2015 15:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jesaj 



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2016 10:04   

Witajcie, juz jestem po przełożeniu motoru i skrzyni, naprawdę trafienie miałem takie, że żal było nie założyć takiego motoru.

Podsumowując:

zakup całego auta z 2003 roku to koszt 200 funtów plus 75 funtów prowizji, no i w moim przypadku kara za nie odebranie auta na czas to 75 funtów co daje kwotę: 350 funtów

2100 zł + 700 zł transport + 600 zł przełożenie całości.

3400 zł + rozrząd ( 310 zł ) + płyny 300 zł to jest: 4010 zł

Dogadałem sie z kolegą który handluje roverkiem zabrał ode mnie całosc-reszte, pozostał mi mój sprawny motor ( jak cos jest do sprzedania, przebieg 145 tysięcy )

Przeliczając kasę za którą oddałem resztę części, a kolega jeszcze na nich zarobi, włożyłem w ten proceder ok 1500-1700 zł.

Teraz najważniejsze:

auto które kupiłem, z pełna dokumentacją od zakupu w salonie przejechało 24 tysiące mil, tak wiem to niemożliwe a jednak, dla nie wierzących mogę wkleić zdjęcia okresowych przeglądów auta w anglii które przejezdzało ok. 1000 mil na rok, to wynika z dokumentacji.

Oczywiście mogę tez podać jego VIN, dla tych co piszą że za tą kasę to tylko szroty.

Wklejam dziś bo to mam przy sobie zdjęcie auta z licytacji i wyjętego, nie mytego nie ruszanego motoru i skrzyni.


I teraz najważniejsze pytanie, na starym aucie silnik działał bez zastrzeżeń, teraz po przełożeniu dostaje czkawki ok 3000 obrotów i jak mu zredukowałem to był strzał aż odczepił mi się wąż który przykręcany jest przy przepustnicy, ten szeroki.

Zastanawiam się nad wężykami podciśnien przy turbinie, kable i swiece już sprawdziłem, bez obciazenia na postoju wkreca sie do odciecia bez problemów.

Sprawdziłem także nowy rozrzad i jest ok.

Macie jakies pomysły?

Bo tak myślę ze mechanik mógł pomieszac podcisnienia ale czy to dawałoby taki efekt?

[ Dodano: Pią Sty 29, 2016 09:41 ]
Fotki

[ Dodano: Pią Sty 29, 2016 10:04 ]
zdjecia
_________________
jesaj pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] automat brak wstecznego, tjb. ograniczona moc [i]
Robert8610 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Sie 02, 2012 09:29
Robert8610
Brak nowych postów [R75] Brak wstecznego biegu - skrzynia AUTOMAT
broken01 Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lis 03, 2015 20:17
broken01
Brak nowych postów [R75] Gaśnie przy cofaniu / wrzucaniu wstecznego - automat
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Cze 01, 2016 16:02
adam_26
Brak nowych postów [R75] brak świateł wstecznego
markozalko Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Gru 13, 2014 12:45
markozalko
Brak nowych postów [r75 ]brak wstecznego biegu
misze Rover serii 75, MG ZT 14 Wto Gru 03, 2019 10:26
pioracz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink