Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Wymiana silnika 118KM na 145KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Wymiana silnika 118KM na 145KM
Autor Wiadomość
Mina666 




Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Dynów



Wysłany: Sob Maj 14, 2016 12:35   [MGF] Wymiana silnika 118KM na 145KM
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witam
Posiadam standardowy silnik 118KM, który trzeba wymienić, nie warto remontować. Przyszedł mi pomysł, aby włożyć silnik VVC 145KM. Tutaj moje pytanie, co musiał bym jeszcze kupić oprócz całego silnika? Pewnie komputer, czy cos jeszcze?

W jakim modelach były montowane silniki o mocy 145KM, oprócz MGF? Czy musze szukac specjalnie takiego MGFa?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 14, 2016 12:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 14, 2016 13:16   

VVC na pewno jeszcze w MG ZR było. Zawsze możesz jeszcze pokombinować żeby vvc ożenić z turbo ;) Były seryjne 1.8t k-seria ale fabrycznie nie ożenione z vvc - a szkoda.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sob Maj 14, 2016 14:46   

Jeśli chcesz mieć MEMS 2J VVC 145HP to znajdziesz go tylko w MGF i R200. Będzie ci go ciężko znaleźć. Dodatkowo musisz przerobić wiązkę żeby dodać sterowanie do VVC.
Możesz też wrzucić MEMS3 VVC 160HP, z MG TF albo MG ZR. Tak samo musisz przerobić bądź wymienić wiązkę. Dodatkowo VVC ma też skrzynię z innymi przełożeniami, nie wiem jak z półosiami. Warto się zastanowić nad wymianą hamulców na lepsze.
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Maj 15, 2016 01:18   

BigBoyPL napisał/a:
Jeśli chcesz mieć MEMS 2J VVC 145HP to znajdziesz go tylko w MGF i R200. Będzie ci go ciężko znaleźć. Dodatkowo musisz przerobić wiązkę żeby dodać sterowanie do VVC


Raczej przełożyć z dawcy, MEMS 2 mam dwie kostki do ECU.
Sam słupek podpasuje Ci z ZRa 160 czy TFa z VVC, więc o to sie nie martw, bo ożenisz to bez problemu z Memsem 2, byle tylko osprzęt był z MEMS2. Najlepiej oczywiście mieć dawcę i poprzekładać co potrzebne, bo szukanie poszczególnych częsci do VVC może być kłopotliwe. Potrzebujesz na pewno silnik, wiązkę z czujnikami itd, kompa i kolektor dolotowy(jest różnica pomiędzy MEMS2 i 3) . MEMS 2 bez problemu powinien dać się połączyć z wiązką karoserii MGF, nie wiem jak z MEMSem 3, trzeba by się w schematy zagłębić. Na Twoim miejscu szukałbym MEMSa 2, wszystko będzie p&p bez rzeźby.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ZR MGF itp.]Podobieństwo silnika MG ZR i MGF
jerzu MGF i MG TF 16 Pią Paź 12, 2007 17:03
jerzu
Brak nowych postów [MGF] WYMIANA SPRZEGłA W MGF
mgtf23 MGF i MG TF 18 Nie Maj 01, 2011 11:45
Mad
Brak nowych postów [MGF]wymiana oleju
wladi MGF i MG TF 8 Czw Paź 31, 2019 21:04
Malignus
Brak nowych postów [MG MGF] Wymiana licznika z MG MGF na TF
zibi9000 MGF i MG TF 2 Wto Kwi 15, 2014 19:50
BigBoyPL
Brak nowych postów [MGF] Dziwne drgania silnika
Madis MGF i MG TF 1 Czw Maj 31, 2012 11:38
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink