Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 28, 2016 15:31   

Trzeba było poczytać temat bo pisałem że te przeplywki juznie działają jak dawniej. Ta sama wtope mieliśmy 3 lata albo więcej u kolegi. Nówka sztuka a gorzej chodził jak na starej :-)

Trzeba było napisać i zapodac sobie kości do ECU bez potrzeby przeplywki tak zwane mafless mapy.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 28, 2016 15:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MRXN 




Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



  Wysłany: Sob Lip 30, 2016 15:48   

Powiem Wam, że to dziwna sprawa ogólnie bo wkładka jest identyczna i niby producent zacząłby to programować inaczej bo się klienci wycwanili ? Nasze komputery niezmiennie są takie same więc innej możliwości nie widzę.

Jako, że wyjścia już nie mam to pokombinowałem i zrobiłem jak to ktoś na tym forum napisał. Materiał w załączniku - obcięta i w miarę dopasowana "zatyczka" od obudowy przepływomierza z otworem wyciętym "na oko" zaklejona w dwóch miejscach izolacją na zewnątrz. Niby miało to kierować więcej powietrza na przepływkę, która w takim wypadku informuje komputer aby więcej polewał iii.....
Jako, że ma to swoje logiczne wytłumaczenie to działa ja jestem w szoku bo wystarczyło kawałek plastiku wpiep*zyć <cisza> . Ostatnia kwestia to spalanie, ale to sprawdzę w lekko oddalonej przyszłości, a jak za duże to otwór zostanie powiększony choć czuję, że jest tak akurat :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lip 31, 2016 09:32   

Ale co tutaj dzwinego kazda przeplywka ma do siebie obudowe ktora ma wyliczona srednice tak zeby ecu widzial dobre powietrze.

Przeplywka jak sama nazwa mowi mierzy przeplyw powietrza przez danan srednice jak sie zmniejszy lub zwiekszy srednice to bedzie zle dane pokazywac.

Zmniejszanie srednicy dolotu uwazam ze bez sens bo jest i tak juz maly :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lip 31, 2016 11:17   

Remigiusz napisał/a:
Zmniejszanie srednicy dolotu uwazam ze bez sens bo jest i tak juz maly
dokładnie :brawa:
 
 
 
MRXN 




Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Wto Paź 11, 2016 07:32   

Spalanie w mieście 7,5L(niestety mam krótkie odcinki do pracy więc to ma znaczący wpływ) trasa 4,8L (trasa z prędkością 80-120km/h) :)
 
 
GrzegorzG 




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 21

MG ZR

Wysłany: Sob Paź 15, 2016 17:41   

U mnie sprawa wygląda następująco.
Silnik w zimę nie chciał zapalać na dużym mrozie. Wymieniłem aku. Ostatnio wymieniony rozrząd+simeringi+pompa+filtry+płyny i oleje.
Po odpaleniu trochę nierówno pracuje na zimnym, duszący się silnik na obrotach 1500-1800. Turbina się włączy i ma dużego kopa. Odpiąłem przepływkę i nie ma duszenia się silnika ale nie ma też takiego kopa jak miał wcześniej na podłączonej. Po przejechaniu 10 km bez przepływki i ponownym odpaleniu silnika wyskoczył błąd. Czy tutaj za to duszenie się odpowiada właśnie przepływka? Macie jeszcze jakieś pomysły?

[ Dodano: Sob Paź 15, 2016 17:41 ]
Rozwiązany problem z duszeniem silnika.
Znalazłem od starego silnika seata cordoby 1.4 przepływke 280 218 012 BOSCH. Auto śmiga super teraz(nie dusi silnika). Okazało się, że wsadzona była przepływka no name(zdjęcia). Dziękuję za informację, które tutaj znalazłem:)
 
 
sebzus 



Dołączył: 09 Lut 2017
Posty: 6



Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:13   

Czy to problem z przepływomierzem? Przeczytalem cały temat i mam wątpliwości. Mam IDT 2.0 a jezdzi jak kupa. V max 150-160km. Na 5 biegu nie kręci sie wiecej niz 3500-3900rpm. Na 3 biegu moge pojechac tylko 80km/h i jest odcinka. Do tego mam chyba troche wyzsze spalanie niz powinno być. Jezdzilem autem ktore ma 105 km i tam 80 to na drugim biegu mozna jechac i ogólnie jest duzo bardziej żwawe niz mój roverek a przeciez r25 masy duzej nie ma. Przepływomierz czy moze turbina? Rure od intercoolera wymienialem moze miesiąc temu.
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:19   

80km na drugim biegu to musiała być benzyna.
W dieslu tego nie oczekuj. Co do samych objawów to jak dla mnie pasują do przepływki.
 
 
sebzus 



Dołączył: 09 Lut 2017
Posty: 6



Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:25   

Diesel 1.9 TDI 105 km i masz 80 na drugim biegu. Sprawdze jak jest bez przepływki.
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:27   

Musi mieć zupełnie inne przełożenia. Nasze skrzynia mają bardzo krótkie pierwsze biegi.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:33   

sebzus, nie porównuj nawet przełożeń z innego auta bo to bezsens, przegazuj na wolnych do 4000 obr/min pewnie Ci tylko dojdzie, to częsta usterka, albo padnięty przepływomierz, albo zapchany filtr od paliwa albo masa od wtrysku sterującego urwana...
 
 
 
sebzus 



Dołączył: 09 Lut 2017
Posty: 6



Wysłany: Sob Lip 22, 2017 15:55   

Ok tak zrobię. Dzieki za pomoc

[ Dodano: Sob Lip 22, 2017 15:55 ]
bociannielot napisał/a:
sebzus, nie porównuj nawet przełożeń z innego auta bo to bezsens, przegazuj na wolnych do 4000 obr/min pewnie Ci tylko dojdzie, to częsta usterka, albo padnięty przepływomierz, albo zapchany filtr od paliwa albo masa od wtrysku sterującego urwana...


Z przepływną na jałowym dochodzi mi do 3900 obrotów. Bez przepływki jest tak samo do dupy. Sama przeplywka nie wymaga czyszenia bo jest czysta. Bosch 0 280 218 012. Jest mozliwe ze przepływomierz mi nie działa wcale? Myślalem ze bedzie cały w syfie a on jest po prostu czysty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-ALL] Bosch EsiTronic 2010 PL
zapal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Cze 06, 2010 18:40
SyntaX
Brak nowych postów [R All] Zmiana dawki paliwa od a do z, SDi pompa Bosch VP-37
kruszan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Lut 15, 2013 23:18
fuego_30
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 15:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [seria K] Nowy fabrycznie silnik 1,4 16V
ash Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 32 Pon Mar 30, 2009 12:44
Zukowaty
Brak nowych postów [iDT]Dobry nowy akumulator z dostępem do cel
Jordan87 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pią Sty 02, 2015 22:47
Jordan87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink