Proponuję nie odpowiadać już na głupie pytania jaki kabel kupić bo to zaczyna być irytujące. Jeszcze trochę i będzie "a kupisz mi? zapłacę ci i mi wyślesz, ok?"
Wszystko jest opisane co i jak. A za głupie pytania powinien być ban.
Ale nie ja od tego tu jestem
xROnx,
nie do końca się zgodzę z twoją wypowiedzią. IMHO ten wpis
Kod:
każdy interfejs posiadający wsparcie dla obsługi protokołu DS2 BMW
jest trochę mylący.
sam osobiście miałem problem ze "znalezieniem" kabla - bo się zasugerowałem pierwszym zdaniem. A w kablach np. link, który został podany wyżej, nie ma żadnej wzmianki o protokole komunikacji DS2 BMW. Może w BMW jest tylko jeden protokół komunikacji a może nie... Who knows ?
Sugerowałbym napisać:
Wystarczy kabel VAG na chipsecie FTDI zapewniający komunikacja na linii K oraz L np. [tutaj link - najlepiej do jakiegoś sklepu a nie allegro bo aukcje znikają] i po "głupich" pytaniach.
Potem można by napisać resztę jak jest, chociaż... lepiej nie bo znowu będą pytania...
A MAX232 - pewnie nikt już takich kabli nie używa - chyba, że prawdziwi diagności - a oni raczej nie pytają jaki kabel kupić
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 18:45
Wróciły mi zegary z serwisu w Zielonej Górze. Niestety trochę kilometrów nabiłem bez licznika i teraz znowu się wyświetla Err. Ostatnio go usunąłem. Tym razem nie potrafiłem. Dobrzy ludzie podpowiedzcie co robię zle... resetuję błędy, wstawiam wartość licznika w polu przebiegu...
Ale za to mam teraz piękny wyświetlacz bez martwych pikseli
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 20:36
Sprawdziłem, niestety nic to nie dało... Czy przyczyną Err może być błąd prawego swiatła drogowego i mijania? Bo takie mi się wyświetla pomimo, że świecą? (Jutro sprawdzę styki w module LCM) Czy przywrócenie ustawień np sprzed miesiąca coś pomoże?
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Blad zarowek nie ma nic do tego.
A vin w ike i lcm jest taki sam?
Przywracanie ustawien nic nie da bo tam nie ma przebiegu. Vin jest ale przy przywracaniu bavkupu nie jest przywracany vin
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 20:45
Vin się zmienił. Miesiąc temu skopiowałem go i pozbyłem się wtedy Err. Ale teraz nabiłem trochę km bez licznika. Dziś próbowałem ponownie skopiować VIN, Błąd kopiowania. I co ciekawe teraz mam inny numer Vin W IKE. Jakim cudem? W IKE obecnie wyświetla się błąd:
BF-Błąd pamięci eeprom w module wskazników, nieprawidłowe lub niepełne kodowanie
Nieprawidłowy obszar roboczy.
Czy eprom ma ograniczoną liczbę dokonywania wpisów? Czyżby pozostała mi wymiana kości?
Dodano:
Spróbuję kopiowania VIN w drugą stronę, czyli ten z zegarów wgrać do modułu LSM. Tylko czy przejdzie ten numer, bo w zegarach jest tylko końcówka num VIN...
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Spróbuję kopiowania VIN w drugą stronę, czyli ten z zegarów wgrać do modułu LSM. Tylko czy przejdzie ten numer, bo w zegarach jest tylko końcówka num VIN...
W LSM też
Najlepiej zrób scan auta i wrzuć tutaj LOG w znacznikach [ code ] i [/ code ] (oczywiście bez spacji)
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Przywróć backup, a jak nie masz to podeślij na toaf małpa roverki kropka eu swój plik konfiguracyjny. Odeśle Ci marcin.misek poprawiony, a na przyszłość zrobi się pliki default do ściągnięcia ze strony. Póki co problem jest z liczeniem sumy kontrolnej dla eepromu i trzeba to ogarnąć
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 12:36
Uff.. udało się Errora zlikwidować Skopiowałem odwrotnie, czyli zamiast do zegarów wgrać VIN z modułu świateł, to pogodziłem się, że będę miał obcy VIN w module LCM i skopiowałem go z zegarów. Teraz jest ok.
Parafrazując pewną panią w moherowym berecie: Błogosławione łono, które wydało TOAFa na świat
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum