Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Problem z wilgocią w aucie i spadającą temperatura..
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Problem z wilgocią w aucie i spadającą temperatura..
Autor Wiadomość
4forty_five5 




Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 12

Rover 45

  Wysłany: Sob Paź 22, 2016 13:44   [R45] Problem z wilgocią w aucie i spadającą temperatura..
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam.
Mam problem z roverkiem po wymianie chlodnicy na nową (mała stłuczka) gdy zagrzeje sie silnik powiedzmy do 90° to po przelaczeniu na ogrzewanie w aucie teperatura spada ... nwm czy jest zapowietrzony uklad czy termostat... a z wilgocia nie mam pojęcia co zrobić ... wieje tylko zimnym zeby zeszło i marzne ze tak powiem ... prosze o pomoc i doradzenie co można zrobić
Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 22, 2016 13:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Heron 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 51
Skąd: Konin



Wysłany: Nie Paź 23, 2016 11:19   

Najpierw odpowietrz układ porządnie.
Zagrzewasz silnik z włączoną dmuchawą na max CIEPŁO.
Jak się zagrzeje silnik to na metalowej rurze idącej od chłodnicy w stronę bloku silnika jest śrubka rozmiaru (nasadka) 8. Popuszczasz ją trochę, aż ucieknie powietrze. (Na takiej zasadzie jakbyś odpowietrzał grzejnik :D ) W momencie gdy zacznie delikatnie wylatywać płyn znaczy, że należy zakręcić odpowietrznik.
Sprawdzasz teraz ile ubyło płynu ze zbiorniczka wyrównawczego i dolewasz ponownie do max.(Uważaj z odkręceniem na gorącym silniku, bo ciśnienie wywali płyn do góry i się oparzysz).
Uzupełniasz. Zakręcasz. Chwilę czekasz jak woda przeleje się przez układ(minutka wystarczy).
I ponownie odkręcasz odpowietrznik by spuścić powietrze. Jeżeli płyn wylatuje już tylko delikatnie to zakręć.
Skontroluj w samochodzie w między czasie temperaturę na zegarach oraz ogólną temperaturę jaka leci z dmuchawy. Jeśli ciepła to powinno być OK ;)
Dużo pracy, wysiłku i materiału to nie kosztuje więc zacznij od tego :))
Silnik będzie nagrzany aż otworzy się drugi(duży) obieg. Czyli jak dolny gumowy wąż chłodnicy napuchnie i będzie gorący..
Powodzenia.
_________________
W doświadczeniach siła..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45]Problemy z wilgocią, ogrzewaniem, zamarzaniem zamków...
Adam_s21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Gru 15, 2010 18:08
Adam_s21
Brak nowych postów [R416] Spadająca wskazówka temperatury silnika
ewrej Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pią Lut 13, 2009 16:26
ewrej
Brak nowych postów [Rover 45 1.4 16V 2004 LIFT] Spadająca linka nawiewów
latoking Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Wrz 27, 2013 12:47
latoking
Brak nowych postów [R420] Problem z temperaturą.
ppavel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 42 Wto Sie 09, 2011 22:49
ppavel
Brak nowych postów [R45] problem z temperaturą silnika
panwilli Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lis 16, 2010 17:53
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink