Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Paź 03, 2016 11:53   

Excalibue, ale Ty pytasz czy oznajmiasz? :D Ja mam 137,9km z przepływką niby a 134.9 w trybie maffless, turbo 1.3 w peaku.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 03, 2016 11:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 03, 2016 15:21   

Znak mi się nie taki wstawił : )
Czyli wtryski + mapy na dają coś koło 130-135km zależnie od ustawienia turbiny, choć dla mnie największym bólem są te nm.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 03, 2016 16:04   

Excalibue, Przy zdrowej pompie i dobrych wtryskach powinno być min 150km i kolo 320-350nm.

Czemu ma być niby ból te NM 350 NM to i tak mało :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lukasgo 



Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 7



Wysłany: Pon Lis 21, 2016 03:15   

Cześć! Mam kilka pytań w temacie, na które nie znalazłem odpowiedzi w tej 34-stronicowej opowieści :-)

Czy jest sens zmiany ustawień/robienia chipa na oryginalnych wtryskach?

Z tego, co zrozumiałem nowe mapy mają wersję z/bez przepływomierza. Czy wadliwy/niesprawdzony przepływomierz można zostawić dla samego pomiaru temp?

Czy po zmianie map EGR przestanie działać?


Mam komputer od kolegi NowyZiomek ale niestety po 3 sekundach od zapalenia auto gaśnie - immo czy pompa? Dodam, że mój stary sterownik był immo-off, ale zmieniłem immo na to z kompletu z nowym sterownikiem, niestety bez efektu.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lis 21, 2016 09:16   

lukasgo, nie można sobie ot tak przełożyc samego kompa bo immobilizer jest jeszcze i zapewne on przeszkadza, ew.możesz same kosci przełożyc jesli to te mafless, do swojego starego kompa
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 21, 2016 13:41   

lukasgo napisał/a:
Czy jest sens zmiany ustawień/robienia chipa na oryginalnych wtryskach?

Tak, bo eliminuje juz potrzeby przeplwyki.

lukasgo napisał/a:
Z tego, co zrozumiałem nowe mapy mają wersję z/bez przepływomierza. Czy wadliwy/niesprawdzony przepływomierz można zostawić dla samego pomiaru temp?

Dokladnie, jak chcesz mieć pomiar temp. to trzeba kabelki ciąć zeby sygnal przeplywomierza powietrza nie dochodził do ecu.

Cytat:
Czy po zmianie map EGR przestanie działać?

Byl wyłączony EGR w mapach.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lukasgo 



Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 7



Wysłany: Sro Lis 23, 2016 01:11   

bociannielot, Dziękuję za odpowiedź. Już skonsultowałem sprawę z Remigiusz na priv i wychodzi na to, że:

- w starym kompie mam wycięte immo
- ktoś grzebał w instalacji w związku z powyższym
- najprawdopodobniej nowy komp ma czynne immo

Stąd:
- muszę odtworzyć instalację elektryczną, by komputer dostawał informację od immobilisera, że ten jest rozkodowany lub
- przełożyć kości z "nowego" do "starego" kompa lub
- wyłączyć immo w "nowym" komputerze.

Zabiorę się do tematu w weekend i dam znać o efektach. Napaliłem się na tego chipa, tym bardziej, że u mnie chyba coś nie tak dzieje się z przepływomierzem, a zawór podciśnienia egr zaczął ostatnio "bzyczeć" w momencie kiedy powinien działać.

Pozdrawiam,
Łukasz
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 23, 2016 08:24   

Egr jak wydaje dźwięki to znaczy ze pracuje :-) one ze starości tak mają.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Nie Lut 19, 2017 12:18   

Że tak się podepnę :) .
Może wiecie kto w Warszawie lub okolicach wgrywa mapki mafless ?
 
 
dja13k 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 2



Wysłany: Czw Maj 11, 2017 10:00   

Jest ktoś w stanie podesłać mi na PW gotowe mapki bez przepływki do MSB101151? Może być pod wtryski z SDI lub bez obojętne :) Jak ktoś mi podeślę to co trzeba zrobię przelew na dobrą flaszkę :P
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Maj 11, 2017 11:02   

Sprzedają tu ludzie mapki ale nie na pw tylko np pocztą dostajesz kości do przelutowania i to raczej Ty musisz przelac najpierw kase. Widac że nie czytałeś dokładnie wątku :) .
 
 
 
dja13k 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 2



Wysłany: Nie Maj 21, 2017 18:24   

Mogę przelać przed nie ma problemu :) Tylko wolałbym mapki w formie elektronicznej bo chciałbym jeszcze zrobić parę przeróbek :)
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Sob Lis 09, 2019 16:15   

Witam czy jeszcze się tym zajmujecie? Można zamówić coś takiego?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 09, 2019 19:49   

Można :-) masz pw
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Pon Wrz 20, 2021 11:22   

Dalej aktualne możliwości pozyskania " tabletek na przepływomierz"? Odcięło roverka pod górkę i z podpięta to szybciej się pory roku zmnieniaja niż żona biegi. A z odpięta to nie jazda.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 21, 2021 00:08   

Możliwość jest nadal. Pytanie skąd ty jesteś dokładnie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink