Witam panowie mam problem chyba z immo gdyz po otwarciu autka kluczykiem bo centralny nie dziala przekrecam kluczyk w stacyjce ,slysze pompke a gdy probuje odpalic to cisza,chociaz wszystkie kontrolki sie swieca i nie przygasaja nawet z pociagu nie odpalil bardzo prosze o pomoc
P.s nie posiadam kodu
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 01:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a nie masz pikania po przekręceniu kluczyka? jak tak to wymień baterie w pilocie bo immo go nie odczytuje i powinna Ci wtedy centralka zadziałać. a jak nie to pilot do elektryka. i proponuje poczytać ten cały artykuł, a szczególnie 2 strone.
Przepraszam panowie ze tak dlugo sie nie oddzywalem ale niestety obowiazki,jak wsiadam po otwarciu z kluczyka to dioda na chwile gasnie a pozniej pali sie ciaglym swiatlem do momentu odpalania i gasnie jak wyjne kluczyk to slysze 3 pykania pod deska i jak sadzicie co moze byc
Okazało się, że piloty od naszych Roverków pracują z baterią minimalnie 3,5 V.
poważnie?!
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 17:27
kipy napisał/a:
Kurcze szoso u mnie jest tak że jak mam zamkniętego roverka i otwieram go sobie kluczykiem a nie pilotem to immo się mi wyłącza. Skoro u dzikiego tak nie jest to wielka szkoda
U Ciebie też się nie wyłącz. Być może wyłącza się u Ciebie, ponieważ masz już immo dynamiczne i nie trzeba nic naciskać w pilocie. Spróbuj odczepić pilota (dać go komuś) i otworzyć auto kluczykiem i odpalić (samym kluczykiem bez podpiętego do niego pilota).
Mam problem w roverku 25, immo szaleje, otwieram i zamykam z kluczyka, bo co jakiś czas mam problem z immo i jak korzystam z pilota to nie odpala mi auto
Znacie kogoś z Krakowa bądź okolic, kto mógły/potrafiłby ten immo całkiem wywalić?
Po co komu wywalać immo? Nie lepiej je porządnie zrobić?
Co do baterii - jest to najczęstsza pierdółka w takich wypadkach. Sam już się raz na to nabrałem, a immo mam od jakiś 2-3 miesięcy.
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
baterie były wymieniane. Raz na czas mi się dzieje coś takiego Nie odpala i koniec
Teraz zdarza mi się, że po otwarciu z kluczyka, otwieram drzwi i wyje alarm Muszę zamknąć i otworzyć pilotem i działa, ale za każdym razem zastanawiam się czy odpalę
Jeżdżę z małym dzieckiem i nie chcę ryzykować, że znowu mi gdzieś nie odpali...
Zastanawiam się już nawet nad sprzedażą, ale kto mi kupi zepsute auto
Miałem również problem z immo. Co się okazało to paliły się bezpieczniki pod maską (drugi od lewej) po wymianie było ok. Później bezpieczniki nie pomogły... Przytrzymałem na pilocie oby 2 guziki i się odblokował. Ogólnie immo już sobie usunąłem i mam problem z głowy (koszt ok. 50zł)
ja mam podobny problem, bo mój r416 stał prawie rok czasu bez aku. I teraz mam problem z rozkodowaniem, bo mi odcina iskrę na świecach. Co zrobić ewentualnie jak go ominąć ?. Proszę o pomoc
Panowie u mnie wygląda sprawa tak...
Kupiłem auto z rozładowanym akumulatorem.
Właściciel nie używał w ogóle pilotów, działał tylko za pomocą kluczyka.
Baterie w pilocie rozładowane.
Otwarcie/ zamykanie kluczykiem... raz tylko udało sie tak że zadziałał centralny zamek i uzbroił się alarm i raz się otworzył
Później postanowiłem włożyć nową baterię do pilota i zsynchronizować zgodnie z instrukcjami. Po naciśnięciu 4x guzika na pilocie auto się zamknęło, immo się uzbroiło i już... koniec kurde, pilot nie otwiera, nie rozbraja immo, dioda na desce świeci i zapłon odcięty!
Mam niby kartę z kodem, ale nie mogę, nie udaje się wpisać kodu kluczykiem.
Za pierwszym razem, kiedy wpisywałem kluczykiem, auto zaczęło WYĆ.
Później już nie.. dodam tylko że jak kupowałem auto to akumulator był rozładowany i naladował się tylko tyle co przez ok 70 km jazdy. MOże tu jest problem? słaby aku?
nie wiem czy wystarczająco zrozumiale ropisałem problem...
Dołącz akumulator na dłużej. Około godzinki. Wyjmij baterie z pilota wciśnij oba przyciski na pilocie aby pozbyć sie resztek prądu. Włóż baterie do pilota, podłącz akumulator i dokonaj synchronizacji przy aucie z otwartymi drzwiami kierowcy wciskając 4 razy symbol otwartej kłódki na pilocie.
Pilot powinien zsynchronizować się z autem a mimo powinno się wyłączyć. Jak będziesz miał otwartego pilota sprawdź jakość ścieżek pod względem uszkodzeń, przerw, najlepiej jak byś miał miernik i sprawdził działanie przycisków microswitch.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
nie wiem czy to ważne ale tą synchronizacje pilota o ktorej piszę wyżej wykonałem (na 99%) przy zamkniętych drzwiach! czy to może coś znaczyć dla sprawy?
zrob tak jak kolega wyzej pisze, rozkoduj wszystko, pamietaj tylko zeby auto otwarte zostawic bo to nigdy nie wiadomo sprawdz czy bateria ktora wsadziles jest 3,5V. pozdrawiam
_________________ Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum