Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] lift
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] lift
Autor Wiadomość
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



  Wysłany: Wto Lut 07, 2017 21:02   [R45] lift
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Podpowie mi ktos moze jak można dojsc do tego w którym miejscu zapowietrza układ paliwowy. Silnik 2.0 ist 113km. Problem polega na kreceniu dlugo zeby zapalił albo ze dwa razy a nawet trzy. Kiedys palil od strzala. Tylko tak. Kat wtrysku 3.5stopnia. Swiece grzeją i komplet nowych. Wymieniony filtr gruszka przelewy wstawiony zaworek na filtrem i uszczelka na sterowniku pompy na nowszy typ w zielonym kolorze. Dodam ze auto jak zapali to z 10sekund chodzi nierowno jakby zapowietrzony a po przegazowaniu troche zaraz to ustepuje a jak zgasze to później normalnie odpali. Miał ktoś podobny problem?bo bylo dużo tematów ale nie moge sobie z tym poradzić. Akumulator tez miesięczny boscha 77ah takze prąd jest. I jeszcze zapomniałem dodać ze zaworek powrotny w pompie był zmieniony. I błędów zadnych z pompy itp brak
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 07, 2017 21:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Lut 14, 2017 19:31   

Mój tez kręci kilka razy i przez chwilę niezbyt równo chodzi :) .
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Wto Lut 14, 2017 20:38   

Ja sie zastanawiam jeszcze nad przekaznikiem świec czy nie jest juz troche w srodku wypalony i maly prad na swiece daje albo kabel idacy do swiec gdzieś i sprobuje jeszcze swiece sam zagrzac z akumulatora i zobacze jak bedzie
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 15:29   

Daj znać czy udało Ci się wykryć przyczynę bo jestem żywo zainteresowany :) . Ja teraz nie mam warunków żeby grzebać w aucie. Pozdrawiam
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 17:22   

Wzialem rano kabel rozruchowy i dałem na świece prąd i tez za dobrze nie zapalil i zmienilem jeszcze przekaźnik świec ale tez bez szalu. Wydaje mi sie ze gdzieś zapowietrza ale mam kurde gruche nowa filtr nowy zaworek wstawilem tez i zmienilem uszczelke pod sterownikiem pompy. I kąt wtrysku mam na 3.5 i nie wiem czy zmieniac na mniejszy i próbować czy nie
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 11:45   

Ja mam wszystko w porządku,przebieg 150 kk a też nie pali "od strzała". Co prawda mam świece Denso,ale chyba to nie jest przyczyną.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 14:22   

A jaka masz temp na zewnątrz kiedy tak robi :D Bo jak jest minus 5 albo i mroźniej to jest to normalne ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 16:49   

Też tak podejrzewam dlatego się nie przejmuję :) ,dopóki odpala to jest ok.
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 18:14   

A powie mi ktoś jakie powinny byc parametry przeplywki?na wolnych mam 8g/s a na obciazeniu z 4tys obrotów tylko 120g/s. Czy juz najwyzszy czas na mafles i wtryski sdi? Tak poza tematem ma ktos na sprzedaz wtryski sdi?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 21:17   

Wypnij ja sobie i będzie w sumie u ciebie błąd ale zobacz czy lepiej śmiga.

Trochę niskie te wartości bo na wolnych powinno być 16g/s i przy dużym obciążeniem coś w okolicach 180 do 240 g/s ;)

Tym kręceniem bym się nie przejmował bo Vp30 ma to do siebie ze jak jest zimniej dłużej trzeba kręcić ;) Weryfikowane już na rożnych Roverkach. To nie pompa SD ze pali od strzała :wink:

Martwic byś się mógł jak by po 10sek nie chciał odpalać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 22:37   

Nieraz byl problem z odpaleniem ze i po 3 razy krecilem dosc długo a pozniej chwile nierowno chodzil. A jak kupilem go rok temu i byl rozbity to kurde palil na dotyk a kąt byl wogole -1 stopien jak sie okazalo pozniej jak elma kupilem bo autocom mi nie pokazuje kąta. Takze teoretycznie wszystko wporzo. Chyba ze wtrysk ewentualnie jakis albo cos. Czy wtrysk sterujący moze miec wplyw na to odpalanie?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 22:48   

dawid257, Poczekal az bedzie wiosna i cieplo i zobacz czy dalej tak bedzie i bedzie wszystko jasne :P

Autocom pokazuje tez kat wtrysku tylko w inne menu trzeba wejsc :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 22:51   

A gdzie w tym autocomie trzeba wejść? Mam wersje 2013 ale tych parametrow akurat chyba nie mam. A co będzie jasne jak na cieple będzie lepiej palil?bo nie rozumiem

[ Dodano: Czw Lut 16, 2017 22:51 ]
Ewentualnie przestawię jesZcze kąt z 3.5 np na 2stopnie i zobacze czy cos sie zmieni
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 16, 2017 22:57   

dawid257, Generic OBD trzeba wejsc. Górny prawy róg w autocomie :wink:
I sie ma to samo co elm'em :razz:

Sprawdź sobie czy rozrząd jest na znaki :wink:

Podpompuj rano gruszka aż będzie twarda i zobacz czy odpala lepiej.

Pytanie jaka masz temp jak odpalasz rano na zewnątrz ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawid257 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 141



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 23:03   

No tak jak teraz to ponizej zera jest rano. Gruszka pompowalem i to samo. A rozrzad jakby przestawił sie to mmożliwe żeby sie kąt wtrysku dalo ustawic w zakresie 2-4 w ogóle? Poza tym paleniem silnik pracuje elegancko poza tym ze po odpale chwilkę nierowno chodzi i dymi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 lift /MG ZS lift] Czy da sie przelozyc sam klosz lampy?
chmielu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Wrz 29, 2015 23:25
iktorn73
Brak nowych postów [R45][LIFT] Kierownica od R25 Lift
tomekk_nt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Paź 01, 2013 07:17
tomekk_nt
Brak nowych postów [R45][LIFT] Instrukcja
tomekk_nt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Wrz 11, 2013 16:31
tomekk_nt
Brak nowych postów [mg zs lift] zawieszenie tył
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Mar 31, 2019 10:05
greg-si
Brak nowych postów [R45] lift głośniki tył
reeadon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Kwi 01, 2018 20:56
reeadon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink