Wróć do mapy 115 KM i zobacz wtedy. Nie wiem czy to jest kwestia wtryskiwacza, czy braku kompresji na cylindrze.
Sprawdzę, chociaż brak kompresji powinien też objawić się jakimś spadkiem mocy i problemami z obrotami a tych nie ma, to nie v8 to kompresję szczątkową powinienem odczuć a na wyższych obrotach powinien kopcić jak czołg a jest igła
Tak, ale to diesel, kompresjs najszybciej odbije sie na rozpylaniu. Problemy z paleniem na zimno, to drugi etap.
Przelewy masz z kosmosu więc jest rydzyko, że to nie tylko wtryski.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Spróbuj może zalać jakieś STP do czyszczenia wtrysków (ale tak mniej rozcieńczone niż podają na butelce - ja u siebie lałem bodajże butelkę na 25-30 litrów).
A co do samych wtrysków - to ja brałem używki od AdaskoC także jest to w miarę pewne źródło. Z allegro nie wiem czy bym kupił. Jak masz możliwości i czas to możesz samemu się pobawić w regenerację - bodajże dawidd opisał gdzieś na forum całą procedurę.
Tak, ale to diesel, kompresjs najszybciej odbije sie na rozpylaniu. Problemy z paleniem na zimno, to drugi etap.
Przelewy masz z kosmosu więc jest rydzyko, że to nie tylko wtryski.
Zacznę dziś od mapy, na zimnym pali od strzała
[ Dodano: Nie Lut 19, 2017 15:48 ]
Zmieniłem mapę na cdt i bez zmian, toaf pokazuje że 4ty leje 8-10 pierwszy 4-7 Drugi i trzeci w normie, auto pali od strzała, zbiera się ok, silnik chodzi cicho nic nie puka,stuka, jak stanę na luzie to po ok 30 sekundach zaczyna mocno dymic i lekko obroty falują ale wystarczy ze przytrzymam obroty na 900 czy 1000rpm i juz nic nie dymi, dosłownie jak by go zalewalo i zaczynał się lekko dusic i walił nie przepłyną ropą, jakieś propozycje jeszcze czy upierać się przy wtryskach bo czwarty ewidentnie robi powódź a pierwszy nie lepszy
wtryski powinny mieć nie więcej niz 0,5- ok 1, powyżej to szroty, mierzone na ciepłym silniku. Jeśli faktycznie u Ciebie jest 10 to ci wypali tłok i będzie silnik szrot
[ Dodano: Nie Lut 19, 2017 16:48 ]
Zrób sobie test przelewowy, bo wydaje mi sie ze cos jest nie tak u Ciebie z odczytem, ale mogę sie mylić
Wysłany: Dzisiaj 16:48
wtryski powinny mieć nie więcej niz 0,5- ok 1, powyżej to szroty,
Inżynierowie z BMW w swoich serwisówkach dają normy pomiędzy -5 a +5 w korektach. Wiadomo jednak, że im bliżej 0 tym lepiej.
Ubiegłego lata miałem to samo co kolega Boncky. Z tym, że ja u siebie dałem mocno w palnik na zimnym silniku. Po kilku minutach spod maski wydobywało się głośne walenie. Wtedy korekcja wtrysków miała 10 (czyli chyba max. jaki daje się zmierzyć, bo nigdy nie widziałem wyższej wartości) a drugi miał 5 . Niby dało się jechać, ale wkrótce auto zdechło. Nie dało się go odpalić, kręcił coraz ciężej i ciężej. Po rozebraniu i sprawdzeniu okazało się, że na jednym cylindrze brak kompresji, a późniejsza szersza analiza wykazała obrócenie się panewki oraz wypalony tłok.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Inżynierowie z BMW w swoich serwisówkach dają normy pomiędzy -5 a +5 w korektach
też się z taką wartością nigdy nie spotkałem a swego czasu mocno zglebialem ten temat. Nie twierdzę że tak nie jest, ale może ich 5 odpowiada naszemu 0,5 i tu by mi to pasowalo
Powiem tak, raz zdarzylo mi sie ze obroty falowały na ciepłym silniku, podgląd na toaf i jeden z wtryskow pokazywał caly czas 10. Pomogło dokręcenie tego wtrysku, do tego zalane stp do czyszczenia układów wtryskowych i do dzis latam na tych samych wtryskach
Czytam i czytam ale nie mogę znaleźć nic konkretnego. Chciałem kupić kabel do R ale znalazłem coś ze inpą za wiele w benzynie nie zrobię. Więc co można kupić i czy to z waszym TOAFem zadziała??
Słuchaj sTERYD forum jest stworzone po to żeby czegoś sie dowiedziec czy pomoc sobie wzajemniem. Może stwórz podgrupe wybranych tych "lepszych" i będziesz tylko z nimi wymieniał się informacjami.
No to co?? Potrzebowałem szybkiej informacji na temat kabla do benzyny bo nie mam czasu prześledzić 70 stron opisów. Czasu nie mam bo kabel muszę zamówić max do jutra bo inaczej nikt go nie odbierze. Ot i cała historia..
Chcę wiedzieć czy silnik benzynowy i moduły w tym samochodzie będzie odczytywał kabel z inpa.?Znalazłem kilka opinii że to głównie do disela więc dlatego pytam. Prawie rok postów więc może i opinie o kablach się zmieniły stąd i moje pytanie.
I od wczoraj się z Ciebie nabijamy, a Ty nadal nie znalazłeś 5 minut, zeby zajrzeć na stronę TOAF'a, albo użyć szukajki.
Weszłem na forum, to mi pomuszcie, bo ja nie mam czasu na forum, przeciesz musicie, po to jest forum, ja mam was w d..., ale wy musicie mi pomuc, bo inaczej nie wiecie po co jest forum.
I tak pewnie nie zrozumiesz o co mi chodziło, dlatego napisałem, że nie wszyscy powinni diagnozowac swoje auto, bo komputer Ci nie powie dużymi literami co zrobić, zeby naprawić auto, tylko Ci pokaże co wg niego jest nie tak, o przyczynach nic nie będzie wiedział. Potem będziesz miał pretensje, że wymieniłes pół auta, a dalej pokazuje te same usterki. I oczywiście to będzie nasza wina, bo Ci nie pomoglismy na forum, bo przecież musimu.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
turbina wystarczy wejść na 1 stronę i kliknąć magiczny link.
MaReK napisał/a:
Ponieważ narzędzie ujrzało już światło dzienne, pora przygotować mu specjalne miejsce na forum. W tym temacie proszę poruszać kwestie związane wyłącznie z tematyką programu TOAF. Ten temat będzie jednym z kanałów informacyjnych. Pozostałe kanały to strona projektu http://toaf.roverki.eu , fan page na facebook https://www.facebook.com/TOAFPolska/ oraz system rejestrowania błędów znajdujący się pod adresem http://bugtoaf.roverki.eu/
A podejście typu 'nie mam czasu'... Sorry my też nie mamy czasu. Albo szanujemy swój czas nawzajem albo sorry. Każdy z nas też ma pracę, rodzinę, znajomych, życie i bynajmniej nie jest jego celem siedzieć na forum w oczekiwaniu na tych co nie mają czasu. Każdy z nas chętnie pomoże czy podpowie ale najpierw pokaż, że szanujesz nasz poświęcony czas i poszukaj.
W ten oto sposób, temat TOAFa zamiast o konkretnej treści , maksymalnie efektywny pewnie z 20 stron staje sie tematem na 70, bo ktos nie ma czasu go przeczytać.
Zbluzgaliście kolegę i teraz co... Pojdzie w świat opinia, ze rover to goffno, ze forum też guffno bo tam nikt nie ma czasu pomoc na już. Co jest z wami? Powinniście wszystko rzucić i pomoc koledze, przeciez on potrzebuje bo nie będzie miał kto odebrać paczki. Smutne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum