Ok, dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.
Pozdrawiam
Adrian
[ Dodano: Pią Lut 24, 2017 10:30 ]
Witam,
idę robić remap.
Ostatnie pytania
W IKE mam błąd eeprom. Czy ma to jakiś wpływ. Dodam, iż ustawiałem sobie cyfrowy wskaźnik prędkości. Wcześniej tego błędu nie miałem.
Poniżej zrzut.
I ostatnie pytanie czy jest procedura co do robienia samej czynności wgrywania mapy?
Muszę wyłączyć zapłon w jakimś momencie? W jakiej pozycji ustawić stacyjkę?
Po udanym wgraniu mapy muszę ileś odczekać na wyłączonym zapłonie?
Proszę o odpowiedź i idę działać.
Adrian
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 24, 2017 10:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
idę robić remap.
Ostatnie pytania
W IKE mam błąd eeprom. Czy ma to jakiś wpływ. Dodam, iż ustawiałem sobie cyfrowy wskaźnik prędkości. Wcześniej tego błędu nie miałem.
Poniżej zrzut.
I ostatnie pytanie czy jest procedura co do robienia samej czynności wgrywania mapy?
Muszę wyłączyć zapłon w jakimś momencie? W jakiej pozycji ustawić stacyjkę?
Po udanym wgraniu mapy muszę ileś odczekać na wyłączonym zapłonie?
Proszę o odpowiedź i idę działać.
Adrian
Błąd w IKE ma każdy kto coś zmieniał TOAF'em i nie jest to szkodliwe.
zapłon włączony cały czas, po wgraniu wyłącz i odczekaj z 10 sekund.
Po każdej zmianie, czegokolwiek w IKE powinny zostać policzone sumy kontrolne dla zawartości w eepromie. Niestety nie jest to wykonywane i stąd też błąd. Podobny błąd będzie jeśli pozmieniasz coś w module świateł (np. DRL), wtedy będzie niezgodność sum pomiędzy modułami.... nie wpływa to jednak na nic prócz świadomości użytkownika
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
[ Dodano: Pią Lut 24, 2017 11:32 ]
Wgrałem mapę CDT+, czy auto ma teraz ok 130 KM? hmm, tego w 100% nie wiem.
Całkiem przyjemnie zbiera się od samego dołu.
Cały proces jest faktycznie bardzo prosty. Instalacja trwała niecałą minutę.
Różnica jest, oczywiście nie jest to demon, jednakże jestem ja jestem człowiekiem, który nie oczekiwał zbyt wiele. Było warto, nawet z racji kolejnego doświadczenia związanego z R75
Dziękuję wszystkim a w szczególności MaReK za cierpliwość w tłumaczeniu co i jak zrobić po kolei.
W jaki sposób mogę się odwdzięczyć za okazaną pomoc?
Nie ukrywam, że przeleje na małe co nieco
Przynajmniej w taki sposób będę mógł podziękować.
Chłopaki włożyli w to sporo pracy.
A na stronie toaf nie chciałem przelewać dotacji bo nie mam pay pala i karty kredytowej.
Ja nic nie chcę od Ciebie Nie robię tego zarobkowo.
Natomiast wsparcie projektu przez paypal (nie musi być karta kredytowa, powinna działać zwykła płatnicza) mile widziane Cieszę się, że wszystko śmiga, a teraz trzeba by posprzątać ten bałaganik i skierować część postów do innego wątku
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Zamiast insynuować upośledzenie zastanówmy się dlaczego tak idiotyczny post jak mój miał miejsce.
Panowie, moja wina była 1 w nocy, czytałem kącik zrób to sam do późna, czytałem ten wątek jakiś czas temu, ale bez ostatnich postów, dodałem komenta, któy was tylko zdenerwoał w niedziele rano.
Wydaje mi się że przydałaby się instrukcja krok po kroku, jak mi się uda to postaram się zebrać wszystkie informacje do jednego dokumentu. Wiadomo jakie jest ryzyko, wgrywałem mnóstwo softu do telefonów kilka uwaliłem gdy byłem nieostrożny, a to będzie moja pierwsza mapa do samochodu.
Dla manuala i bez TC mam wygbrać 4 program, aby otrzymać CDT+? a wcześniej backup wszystkiego czego się da z Toafa do plików.
Nie chodzi o upośledzenie , tylko o podejscie ignorujace to co było wczesniej i napiszcie mi jeszcze raz. Co do wrzucania map to juz było o tym kilka razy. Uważam ze powinny to robic osoby które choc trochę zainteresują sie tematem, na własną rękę poszukają troche informacji.
Zrobienie instrukcji krok po kroku dla każdego jaśka nie wróży nic dobrego bo jeśli stanie sie cos co wykracza po za instrukcje bedzie lament i panika.
Sorry ale telefon można zmienić , samochód to odrobinę droższy sport.
Jesli faktycznie masz pojęcie o chęć ryzykować to wiesz czym to grozi, a udostępnione do tej pory informacje pozwolą Ci to zrobić jesli poruszasz sie intuicyjnie w tych sprawach. To nic osobistego. Po prostu ktos kto nie ma pojecia poważnie zastanowi się zanim ruszy ten temat. Powodzenia
Zamiast insynuować upośledzenie zastanówmy się dlaczego tak idiotyczny post jak mój miał miejsce.
tmk752 napisał/a:
Panowie, moja wina była 1 w nocy, czytałem kącik zrób to sam do późna, czytałem ten wątek jakiś czas temu, ale bez ostatnich postów, dodałem komenta, któy was tylko zdenerwoał w niedziele rano.
Prawie południe było
tmk752 napisał/a:
Wydaje mi się że przydałaby się instrukcja krok po kroku, jak mi się uda to postaram się zebrać wszystkie informacje do jednego dokumentu.
Czyli przekopiować kilka postów z tego i innego jeszcze wątku do worda?
tmk752 napisał/a:
Wiadomo jakie jest ryzyko, wgrywałem mnóstwo softu do telefonów kilka uwaliłem gdy byłem nieostrożny, a to będzie moja pierwsza mapa do samochodu.
Ten sterownik jest idioto odporny, wielkiej krzywdy mu nie zrobisz. Wszystko powinien ogarnąć TOAF, a jeśli nie, to inne narzędzie.
Także weź relanium, w kieszeń najwyżej stoperan i leć robić moda
Miej tylko naładowany aku i dobre połączenie przewodowe pomiędzy OBD a Interfejsem.
Kody ZCS mają się odczytać poprawnie i tyle. Poczytaj co pisałem koledze wyżej i zastosuj się do tego.
Potem możesz zrobić film, rozpisać wszystko na kilku kartkach papieru podaniowego. Połączone z dokumentacją zdjęciową. Jakieś wywiady, tv, radio, prasa...
Pozdro,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Trochę się podepnę pod temat. Czy w moim r75 2.0 cdt jest sens wgrywać mapę na 131 KM jak mam już 270 tys? gdzieś ktoś się zastanawiał przy 200 więc nie wiem czy mam o czym marzyć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum