Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] niskie obroty na zimnym, gasnie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] niskie obroty na zimnym, gasnie.
Autor Wiadomość
bartek19901990 



Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 33



Wysłany: Sro Mar 08, 2017 16:09   

chciałbym powrócic do tematu.

Jak macie wskazówke od temperatury na wyłaczonym silniku?

Ja mam tak na zdjeciu i wydaje mi sie ze to jest własnie za nisko ta wskazowka i dlatego pokazuje nizsza temperature na ciepłym. Co o tym sadzicie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 08, 2017 16:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
seraph 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 404

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 08, 2017 16:33   

To jest normalne położenie na wyłączonym zapłonie - początek skali to jest jakieś 60 stopni. Ile trwa nagrzewanie się silnika u Ciebie? Albo masz niesprawny termostat, albo czujnik lub sam zegar źle pokazuje.
 
 
bartek19901990 



Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 33



Wysłany: Sro Mar 08, 2017 17:46   

seraph napisał/a:
To jest normalne położenie na wyłączonym zapłonie - początek skali to jest jakieś 60 stopni. Ile trwa nagrzewanie się silnika u Ciebie? Albo masz niesprawny termostat, albo czujnik lub sam zegar źle pokazuje.


zima to po przejechaniu 6 km wskazowka jest na nagrzanym silniku.Mechanik patrzyl to mowil ze termostat jest dobry a czujnik wymieniałem od temperatury do komputera. chyba ze czujnik ten na zegary jest niesprawny.
 
 
seraph 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 404

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 08, 2017 19:03   

Na nagrzanym silniku tzn tak jak na początkowym zdjęciu, czy dopiero wchodzi na skalę temperatury? Normalnie to po dosłownie kilku (3-4km) wskazówka powinna być już w połowie skali i to jest nominalne położenie. Nasze silniki grzeją się szybko i wystarczy, że wskazówka drgnie, a dosłownie w oczach wędruje w górę.
Za wskazania temperatury odpowiada właśnie dolny czujnik i można ewentualnie sprawdzić jego oporność.
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Mar 08, 2017 19:06   

Możesz sprawdzić termometrem ( takim zwykłym) tylko ze skalą do minimum 100 stopni na ile nagrzewa ci się płyn. Na ciepłym odkręcasz powoli wlew płynu i trzymasz termometr żeby go płyn opłukiwał lecąc z przelewu do zbiorniczka. Temperatura tam powinna być parę stopni niższa niż na wylocie z silnika.
 
 
bartek19901990 



Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 33



Wysłany: Pią Mar 17, 2017 22:19   

Chłopaki poradzilem sobie z gasnacym silnikiem :) Okazalo sie ze mechanik aby zmniejszyc obroty silnika to w wezyku miedzy przepustnica a silniczkiem krokowym wsadzil jakis ogranicznik aby mniej powietrza bylo. Auto odpala na wysokich obrotach tj 1200 obr/min i jak jest ciepły to ma 900 obr/min.

Moje pytanie czy dobre to obroty???

Jak jade autem i puszcze na "luz" to obroty chwilunie zatrzymaja sie na 1000 a pozniej opadna na 900 czy to tak ma byc?
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Nie Mar 19, 2017 10:34   

ja pierdzielę, ale patenty :roll: chyba czas zmienić mechanika

Co do obrotów. Jak mam zagrzany silnik, to też przy schodzeniu z obrotów schodzi tak do 1100-1200 po czym na chwilę zatrzymuje się i spada w okolice 900-1000
 
 
bartek19901990 



Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 33



Wysłany: Nie Mar 19, 2017 19:44   

sebeks napisał/a:
ja pierdzielę, ale patenty :roll: chyba czas zmienić mechanika

Co do obrotów. Jak mam zagrzany silnik, to też przy schodzeniu z obrotów schodzi tak do 1100-1200 po czym na chwilę zatrzymuje się i spada w okolice 900-1000


a na zimnym ile masz?
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Nie Mar 19, 2017 19:56   

Na zimnym są podwyższone. Dokładnie nie pamiętam ale chyba 1200 trzyma do póki się trochę nie nagrzeje. Póki co nie jestem w stanie sprawdzić ile dokładnie bo auto zostało w PL a ja na delegacji siedzę obecnie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [200]Niskie obroty na zimnym silniku.
bartek19901990 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lut 17, 2017 20:04
bartek19901990
Brak nowych postów [214,1.4,96']Nie równa praca silnika,niskie obroty,gaśnie..
kamila_00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lip 26, 2010 19:07
gorgoroth80
Brak nowych postów [R200] nie odpala, gaśnie na zimnym, wysokie obroty
tomi555 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Paź 26, 2012 19:47
tomi555
Brak nowych postów [214Si 97r] Dławienie się, za niskie obroty i kilka pytań
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Maj 03, 2010 14:28
sTERYD
Brak nowych postów {R200 2.0} bardzo niskie obroty po odpaleniu zimnego silnika
Tomek555 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Gru 02, 2016 11:52
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink