Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 17:11   

Lepsze jest to, że po odpaleniu i wybraniu błędu jest więcej komentarza łącznie z podpowiedziami jak naprawić :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 17:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 21:15   

MaReK i sTERYD, już dostali wersje programu ktora pozwala na odczyt bledów w poduchach.. zobaczymy co powiedzą po jutrzejszych testach ;]

_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 22:31   

marcin.misek napisał/a:
zobaczymy co powiedzą po jutrzejszych testach

Oby nie zaświeciła się na stałe kontrolka SRS ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
qiver77 



Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Bierutów



Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 22:36   

marcin.misek napisał/a:
MaReK i sTERYD, już dostali wersje programu ktora pozwala na odczyt bledów w poduchach.. zobaczymy co powiedzą po jutrzejszych testach ;]

Obrazek

A kiedy możemy się spodziewać finalnej wersji??
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 22:52   

qiver77 napisał/a:
A kiedy możemy się spodziewać finalnej wersji??

Jeszcze trochę do zrobienia. Nie ma sensu podawać przybliżonych terminów bo się tylko wkurza ludzi. Codziennie wychodzi coś nowego, coś trzeba poprawić, przerobić. W Święta Cud był i się marcin.misek niechcący z SRS MK2 połączył :)

Myślę, że najmniej 2 - 3 tyg.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marcink00 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 11



Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 21:48   

Macie pomysł dlaczego nie mam opcji do wyboru na liście?



kody ZCS są odczytane poprawnie

 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 22:22   

Na jakie opcje liczysz?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marcink00 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 11



Wysłany: Pią Kwi 21, 2017 06:37   

na opcje z wbudowanymi mapami w program (trakcja, bez trakcji)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 21, 2017 07:58   

Klikasz w ZAPISZ ECU i wybierasz sobie mapy "wbudowane" lub własne, z pliku. Jeśli wbudowane, to spoczywa na Tobie obowiązek wybrania odpowiedniej dla Ciebie wersji - czyli mapy z kontrolą trakcji lub bez niej.
Tyle w temacie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marcink00 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 11



Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 12:40   

Udało się :) dziwna sprawa, że po wgraniu mapy akumulator był do ładowania: napięcie 12.1 Volta. Zrobiłem szybką testową jazdę i dla mnie różnica jest ogromna :D
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 20:51   [R75] Chiptunning

Cześć !, mam pytanie, w jakiej pozycji ma być kluczyk w stacyjce ? I czy II ?
Robiłem mapke CDT+Trakcja 136KM (posiadam trakcję ) kluczyk w II pozycji , wgrało się , na koniec komunikat :Done, Turn of ignition for 10 seconds.
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy :roll:
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 22:57   

a mg zt nie miały czasem wszystkie 131 czy 136 seryjnie??
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 00:45   

sash997 napisał/a:
a mg zt nie miały czasem wszystkie 131 czy 136 seryjnie??

Nie , mój ma seryjnie 85KW
Były takie same jak w R75 :grin:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 00:59   

Zależy czy były X-Power czy nie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 02:35   

MaReK napisał/a:
Zależy czy były X-Power czy nie ;)

Przytuliłbym V8 ;) ;) ..... niestety za wysokie progi...(cenowe)
Więc...dowiem się czy ma znaczenie położenie kluczyka w stacyjce ? . pierwsza , czy druga pozycja? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez alpacino Nie Kwi 23, 2017 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 08:55   

MaReK XPOWER to była mapa identyczna jak CDTI (porównaj moją i j0zka) więc nie wiem skąd różnice mocy.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 16:57   

Tam gdzie była naklejka X-Power lub kody ZCS wskazywały na x-power była inna mapa niż standardowa i dla przedliftów były to 131KM. Były też wersje takie Roverów, gdzie było napisane 135 ale chyba nie widziałem takiej mapy.

A czy w MG ZT każdym powinno być 131KM? Trzeba też brać pod uwagę rynek na jaki były wypuszczane i jak dealer konfigurował to. W niektórych krajach uzależnia się składkę OC nie od pojemności silnika a od jego mocy.

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2017 16:57 ]
alpacino napisał/a:
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?

Sukcesem jest, że odpalił :)

alpacino napisał/a:
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?

Kluczyk na pozycji II (zapłon włączony, silnik nie pracuje)

Zapisałeś sobie mapę oryginalną?
Jak tak, to podeślij ją na adres toaf@roverki.eu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 18:28   

MaReK napisał/a:
Tam gdzie była naklejka X-Power lub kody ZCS wskazywały na x-power była inna mapa niż standardowa i dla przedliftów były to 131KM. Były też wersje takie Roverów, gdzie było napisane 135 ale chyba nie widziałem takiej mapy.

A czy w MG ZT każdym powinno być 131KM? Trzeba też brać pod uwagę rynek na jaki były wypuszczane i jak dealer konfigurował to. W niektórych krajach uzależnia się składkę OC nie od pojemności silnika a od jego mocy.

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2017 16:57 ]
alpacino napisał/a:
Czy nie powinno pisać succes?
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?

Sukcesem jest, że odpalił :)

alpacino napisał/a:
Nie czuję specjalnie żadnej różnicy
Czy ma znaczenie położenie kluczyka?

Kluczyk na pozycji II (zapłon włączony, silnik nie pracuje)

Zapisałeś sobie mapę oryginalną?
Jak tak, to podeślij ją na adres toaf@roverki.eu.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ....zrobiłem już kila razy remap na 136+trakcja , nigdy nie było problemow z wgraniem :mrgreen: i odpaleniem
Ale jak pisałem , niewielka , lub żadna różnica :|
Chyba zapisywałem oryginalną mapkę ...sprawdzę :mrgreen:
coś tam jest , ale ...0 bajtów
ECU_SARRJZLHPYM138792.bin - 0 KB :o
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 18:49   

To ja się zastanawiam, czy Ty w ogóle robisz jakieś zmiany ;)
Nie powinieneś mieć 0 bajtów.

Odczytaj zatem jeszcze raz swój oryginał, następnie podeślij to co zapiszesz.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 21:33   

MaReK napisał/a:
To ja się zastanawiam, czy Ty w ogóle robisz jakieś zmiany ;)
Nie powinieneś mieć 0 bajtów.
No właśnie !! !, o ile pamietam , to przy zmianie ,wczesniej jak zapisywałem swoją mape , to pisało iż zapis się powiódł...a tu 0 bajtów...
Nic, jutro jeszcze raz po eksperymentuję...

Odczytaj zatem jeszcze raz swój oryginał, następnie podeślij to co zapiszesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75] 2.0 cdt problem Toaf !!!
soban666 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Kwi 01, 2020 18:55
MATRIXorg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink