Wygląda z opisu, że działają Ci moduły diagnozujące się po pinie 7.
Nie działają natomiast te z pin 8 i dlatego robi się przy skanowaniu problem.
Spróbuj poprawić połączenia w gnieździe obd lub wtyku interfejsu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, wreszcie ktoś konkretnie zdiagnozował co jest no teraz trza sprawdzić i dam znać czy to to. A swoja drogą możesz napisać które moduły po jakim pinie lecą?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pin 7 to ecu silnika i abs, pozostałe lecą po pinie 8 jak dobrze pamiętam. Pin 7 wynika ze standardu iso obd. 8 to standard dla elektroniki bmw wybrali ten pin z puli nie przypisanych w standardzie obd
Z okazji wczorajszego dnia dziecka, kolega marcin.misek udostępnił narzędzie, które diagnozuje i konfiguruje sterowniki poduszek występujące w wersjach poliftowych Rover 75/ZT. To narzędzie jest w wersji rozwojowej i będzie integralną częścią nowej odsłony programu TOAF Póki co chcemy aby więcej osób przetestowało działanie programu. Od razu zastrzegę, że nie z każdą maszyną (komputerem) program będzie poprawnie funkcjonował. To też ma na celu udostępnienie tego programu. Chcemy wiedzieć u kogo i na jakim sprzęcie program działa, a u kogo nie.
NA i7-2720QM Z 8GB ram i win7 na pokładzie działa, tylko trzeba dać mu czas między wciskaniem przycisków (tak z 5-10s w porywach) i czasem przyciski działają za 2 razem, ale odczytał kodowanie, i vin bez problemów, odczytał błędy i skasował.
na xp jw
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Cze 10, 2017 19:30
Koledzy miał ktoś taki problem, że po wgraniu mapy na 136km, silnik zaczął podczas jazdy kopcić jak lokomotywa i przerywać? Po powrocie do 116 wszystko wruciło do normy
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Cze 11, 2017 00:52
Trochę się boję bo przy pierwszej próbie powrotu na 116 w okienku tym białym wyświetliło ECU not identifi lub coś w tym stylu następnie rozłączyłem toafa wyłączyłem go , włączyłem bo za drugim razem poszło bez problemu
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum