Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 12, 2016 21:32   

No mnie podsufitka rok temu zmusiła na podbicie nowym materiałem i wziąłem zamsz szary coś a la Alcantara i w dotyku jest rewelacja :mrgreen:

Problem byl niestety z boczkami bo chciałem to oddać tapicerowi ale mówił ze nie zrobi tego bo nie są demontowane boczki :neutral: Chyb zrobię kiedyś probe i sam to obije swoja wizja :wink: Bo od podsuftiki wiem jak sie ma dobry klej samochodowy tapicerski to i materiał się fajnie naciąga i to trzyma :wink:

No co do koloru to trzeba sobie to najpierw zdefiniować i potem przy tym zostać :-) :mrgreen:

Co do Aluminium z zdjecia to ladnie to wyglada ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 12, 2016 21:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 13, 2016 10:33   

Pieczarkowy

Także mam ciemny grafit ( antracyt ) z jasnym wnętrzem.

Mi się bardziej podoba szczotkowane aluminium, kupiłem już nawet arkusze czarne i srebrne.
Na razie z ciekawości obkleiłem na szybko panel nawiewów, który został mi z rozbitka, tak to mniej więcej wyszło :




Przy pierwszym pokrętle trochę nie wyszło, jednak i tak pójdą aluramki więc te nierówność zakryje.

Planowałem panel środkowy oraz koło dzwigni zmiany biegów dać w czerń alu, natomiast listwy nawiewów i boczne w drzwaich srebre.. jak to wyjdzie się okaże : )
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 13, 2016 14:17   

Excalibue, ekstra to wyglada gdzie kupiles arkusze ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Gru 13, 2016 14:19   

Excalibue, okleił byś to w poziomie lepiej by wyglądało jak w pionie :ok:
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 13, 2016 15:08   

Arkusze z allegro.
ARKUSZE KLIKNIJ TUTAJ

Kupowałem u tego sprzedawcy, choć na tą chwile widzę, że nie ma srebrnego.
Z niebieskim arkuszem też trochę poleciał, bo zamiast niebieskiego dostałem jakiś ciemny granat. Trzeba się dobrze dopytywać o kolor sprzedawców.

A z tym oklejeniem poziomo/pionowo, szczerze to nawet nie zwróciłem uwagi na fakturę materiału : )
 
 
Pieczarkowy 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 66
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Gru 13, 2016 21:55   

Remigiusz,
No u mnie boczki z przodu się odklejają... podsufitka też opada z jednej strony, ale dobrze, że jest na kołkach, to nie muszę się bać, że pewnego razu opadnie mi na głowę. Tak patrzę na to Twoje wnętrze Roverka... nie myślałeś nigdy (wczoraj widziałem stary post na ten temat tu i chyba go komentowałeś) o radiu 2din?



Szkoda, że to chyba niezbyt praktyczne byłoby... tak jakoś za nisko.


Excalibue,
Wow, dziękuje. Wygląda bardzo fajnie i na wiosnę pewnie zrobię coś w tym kierunku, bo mi się w te mrozy to się nawet nie chce grzebać przy aucie... :lol:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 31, 2017 00:17   

Pieczarkowy, Radio mało co uzywam podczas jazdy jak jade sam :D Głownie to jest tylko dla pasażerów :mrgreen:

A takie dwa Din Radia to magnesy złodziei niestety :wink:

------------------------------------------------------------------------------------

Ciag dalszy wydarzę :P
po zimie padł po 7 latach akumulator Centra Futura 77Ah 760A. Chciałem kupic znów taki sam ale w sklepie mi odradzili ze dużo zwrotów maja i nie jest już to samo co było 7 lat temu. Wiec padła decyzja na Bosch Silver 77Ah 780A. O dziwo auto odpala teraz szybciej kreci mniej wiec widać tamten już wysłużył się. Padl nagle i raz na 12h trzeba go było ładować, nawet długie jazdy nic nie dały niestety :neutral:

Przy okazji szlifowałem z rdzy mocowanie akumulatora i pomalowałem na czarno ale myślę ze to na rok tylko coś da wiec czekam na kolejne mocowanie i coś innego wymyśle.




Dalej wymiana termostatu oraz węzy olejowych do chłodnicy. Zakupione zostały do Freelandera które pasują tak sobie, moim zdaniem ten długi jest jakoś za krotki o 1cm na gumie i była zabawa żeby dogiąć jak trzeba :-| Termostat tez była walka bo jednej śruby bez poluzowania chłodnicy nie jest się w stanie odkręcić.

Przy okazji była naprawa chłodnicy, a raczej nypla od przelewu. Gwintowałem i wkręciłem na stare miejsce dysze od LPG M5 :) Epoxyd dałem tylko żeby się to czasem nie wykręciło.







Dalej tez wymieniłem pompę wody od razu i kolejny zonk bo po złożeniu i próbnemu zalania nagle kapie z pod auta od strony pompy wspomagania :-|







Okazuje się ze O-ring 62x2.5 mm co był razem z pompa jest nie cały okrągły tylko ścięty na pol i ma wysokość 2.5mm. Zakupiłem normalny O ring 62x3.0 mm po kolejnym rozebraniu pompy i jak skręciłem do nowa i złożyłem od razu wyciekły znikły :D

Dalej była polerka obudowa klawiatury plus nowa uszczelka bo był tez wyciekł z jednej strony. Dalej szybka wymiana oleju oraz filtr.

Kolejny etap była wymiana rozrządu paski Gates plus rolki Luk-Ina i Dayco napinacz do pompy. Tym razem automatyczny, i wpadły tez z obu stron nowe uszczelniacze walka ;) Razem z tym tez wymieniłem poduszki górnej łapy silnika oraz dolnej łapy na gumy czarne z Tedgum, ponieważ coś szarpało przy dodaniu gwałtowanie gazu. Teraz aż ciszej i milej silnik pracuje i nie telepie tak buda.

Międzyczasie jeszcze był mod pompy SD na serie, fala z Freelandera wyleciała i wpadły seryjne graty do niej oraz działające LDA ;) Uciąłem wagi governatora w pompie żeby były lżejsze i tak szybko dawki nie odcinało i silnik się wyżej mógł kręcić :D Idzie do 5.5tys ale do 6K by doszedł na wolnych teraz, tylko strach tak kręcić Diesla :D Na fali od Freelandera były lekkie ślady tarcia ale nic poważnego, środek czysty w środku.











Niestety położenia dźwigni gazu zle zalozylem po kolejnej probie w inny dzien i obniżyło to moc pompy. A ze brak czasu tak zostawiłem i efekt jest taki ze na 5. biegu nie idzie więcej jak 4tys rpm na autostradzie :neutral:
Ze te ciężarki obciąłem szybciej się teraz wkręca na obroty, wiec wielki plus za to i nie czuć tak szybkiej odcinki dawki. ;)


Ostatni mod był wywalenia orig. powrotu od pompy wspomagania i danie węza 10mm paliwowego zbrojonego gumowego. Bo metalowy był sztukowany w dwóch miejscach na skręcanie a te śrubunki nie trzymały za dobrze i kapało bardzo lekko z tego. A ze mnie wkurzały te wycieki wiec się za to wziąłem i w końcu spokój. Wężyk poprowadziłem inaczej trochę, jak jest fabrycznie i jest lepiej chroniony teraz.









Wpadło jeszcze kilka śrub nierdzewnych zamiast zwykłych pod maskę ;)

Dalsze plany to wymiana skrzynie biegów, przeróbka 5. biegu oraz nowe sprzęgło już tez czeka plus uszczelnienia. Ponieważ bo 4 dniach grzebania nagle znowu się łapa zapiekła i nie dało biegu wsadzić :-| Wd40 dało rade ale widzę ze to pomaga na nie cały rok :neutral:

[ Dodano: Pią Mar 31, 2017 00:17 ]
Kilka filmików:

https://www.youtube.com/watch?v=uaMD_vvehzc



https://www.youtube.com/watch?v=RMwXdqs9ywE



https://www.youtube.com/watch?v=bO37FF8uNsM

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Adamila021 



Dołączyła: 22 Lut 2017
Posty: 2



Wysłany: Sro Kwi 05, 2017 17:25   

E tam jak dla mnie wszystko pięknie wyglada!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 22:30   

Ostanie mody jakie były to w końcu udało mi się uruchomić sterowanie z kierownicy dla radia Alpine.

Cal błąd był w złym kodzie w sterowniku zegarka :D Dzień stracony ale za to śmiga :D

https://www.youtube.com/watch?v=j32vAMLhDJM

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 22:36   

A co z mocą? ;>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 22:50   

Markzo, Na razie nic bo brak czasu się zabrać :P Jedynie co mi na razie nie przemawiam na powrocie mocy to spalanie na poziomie 5.25l /100km przy szybkiej jeździe :mrgreen: Ostatnim wyjazdem na jednym baku zrobiłem 1010km :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 23:51   

Remigiusz napisał/a:
przy szybkiej jeździe :mrgreen:
:hahaha:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Maj 19, 2017 16:51   

Raptile napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
przy szybkiej jeździe :mrgreen:
:hahaha:


a ile to jest szybka jazda?
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Maj 19, 2017 21:24   

Szybsza niż 99.9% samochodów, wystarczy 251km/h bo do 250 większość ma kaganiec ale dla formalności remi dociąga do 260 i to na 50ce xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 21, 2017 20:45   

Nie każdy musi gnać dwie paki :D Dla mnie szybciej to jest jazda trochę powyżej normy.

Wpadła ramka na wydech ale był zonk :-| Okazuje się ze ramka z polifta nie pasuje bo zderzak ma inny kształt i jak z jednej strony przylega to z drugiej na zderzaku w 45 się odchyla. Trochę ciecia i przyginania i taki efekt. Średnio to wyszło ale dziura już wycięta była wiec coś założyć musiałem ;)




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 22, 2017 14:49   

Ramka od zsa i to chyba od polifta jest chyba jedyna symetryczna tz w zs można założyć wydech i ramki na 2 strony, ale zderzak w zs jest inaczej ukształtowany niż w 45. Dla porównania zr przedlift zr polift , zt przedlift i polift mimo podobieństw każde ma inną ramkę. I wszystkie są z nierdzewki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 23, 2017 22:24   

To, że odstaje to raz, ale też jakoś krzywo siedzi, albo tak zdjęcie zrobione.

Zachciało Ci się kombinować :)
Przedliftowa jest dyskretniejsza, tutaj trzeba kawał rury wstawić by się nie zgubiła bo jest szersza, co średnio będzie wyglądać na R45.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 06, 2017 17:51   

Czemu tak krzywo jest to nie wiem dolny rant się licuje z dolnym rantem zderzaka ;) To nie zlodzenie foty ze jest krzywe bo jest. :mad:

Kawal rury już jest a dokładnie ten od raptila



[ Dodano: Pon Maj 29, 2017 16:27 ]
Dodam, kolejna jazda na długą trasę :D Tym razem w według przepisów i czasem trochę poniżej. Bez klimy tylko szyby i dach otwarty, pełny bagażnik i dwie osoby na pokładzie :-)

Spalanie 4.6l /100km :D Werdykt jak na razie, nie ma co się bawić w uzyskaniu dużej mocy. Wole jednak mniejsze spalanie :D

[ Dodano: Wto Cze 06, 2017 17:51 ]
Kolejne przygody podczas podroży :P

Rozwaliło mi jedna oponę na autostradzie. O tyle dobrze ze poczułem szybko ze nagle rzuca autem na boki i zjechałem na parking za 2km :razz:





Udało się dokupić używana z takim samym DOT oponę jaka poszła wiec nawet nie taka drogo to w końcu wyszło :wink:


Dalszy plan był zakupić Argon i pożyczyć MIG'a i brać się za wydech:





Serdeczne podziękowania dla kolegi slax za błyskawiczne załatwienie płytek z nierdzewki :razz:

I o to gotowy wydech z nierdzewki 2.5" z rury 63x1.5mm
:razz: Spawy może nie za fajne ale szczelne jest i dziać się temu nic nie powinno :D Drugi raz spawałem MIG w życiu :roll:



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 18, 2017 21:50   

Tak czytałem o wolnym wydechu w Dieslu i trafiłem na ten wpis :

Remigiusz - Wto Lis 09, 2010 17:07 napisał
Cytat:
Jugol, hehe.. dokładnie mi się to podoba w 45 ze nie widać wydechu :razz:


Jak to gusta potrafią się zmienić :D :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 19:57   

Excalibue, No potrafią sie zmienic z czasem hehe..

Co dalej się działo ciekawego. W sumie nic, czekam na zakup felg 16" od kolegi z forum. Tylko na razie brak czasu podjechać do Lodzi :sad:

Miedzy czasie w końcu wpadło Webasto DW50 :razz: Działa fajnie i grzej auto w 12min :mrgreen: Jedynie minus jest taki ze pojawił się wyciek z zbiorniczka paliwa :neutral: I będę musiał gdzieś dorwać kit uszczelek i od nowa rozbierać :neutral: Przez wyciek dymi strasznie bo kapie na rurę spalinowa ropa :neutral:



























Sruba do regulacji CO2. :P


I tutaj jest ten wyciek od tylu webasta:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink