Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 160
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 160
Autor Wiadomość
adik7891 



Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 4



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 00:55   MG ZR 160

Witam jestem tutaj nowy i stałem sie posiadaczem MG ZR 160 2005 rocznik i mam pytanie gdyz chcialbym przeprowadzic modyfikacje układu wydechowego poniewaz koncowka mojego jest zardzewiala lekko i brzmi ono nastepujaco czy wie ktos gdzie mozna dostac czesci do tego autka i czy zna ktos kogos ogarnietego w tym temacie najlepiej w wielkopolsce. Z góry dziekuje za odpwiedz. Dodam ze najbardziej interesował by mnie przelot :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 27, 2017 00:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 08:42   

żaden przelot! to auto wymaga katalizatora i tłumików, każde rozluźnienie wydechu pozbawi go mocy

[ Dodano: Wto Cze 27, 2017 08:42 ]
A i tak samo dłubanie przy dolocie jak nie wiesz co czynisz to nie grzeb bo stożki i inne też pozbawiają go mocy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 09:14   

Wal stożek i przelot, każdy dobrze wie że to podstawa tuningu :) nie jeden golf II na od wielu lat tak jeździ :)
 
 
 
adik7891 



Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 4



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 09:35   

Okej czyli nic nie będę grzebał, MG jest w pełni seryjne więc spokojnie :) a jest jakaś możliwość poprawy dźwięku ZR i jego osiągów oczywiście nie chodzi mi o turbo.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 09:40   

adik7891, przeszukaj dział tuning mechaniczny na pewno wszystkiego się dowiesz :ok: W zasadzie od tego należało zacząć a nie zakładać nowy wątek :ok:
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 10:22   

Pierdoły gadacie z tym katalizatorem. Jak by kto chciał mam mapę pod seryjny VVC, no cat, 168koni, 193Nm. Na seryjnych wtryskach, po wymianie na większe jest jeszcze więcej koni.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 10:27   

luke, tylko że bez mapy uwolnienie wydechu zabierze mu moc a nie doda, więc to nie pierdoły, mapa tu dopiero coś zmienia
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 10:46   

W pełni się zgadzam. Dla mnie każda ingerencja w N/A powinna iść w parze z korektą sterownika. Jak co to pisać mogę też przeliczyć mapy pod większe wtryski, albo 98okt.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
adik7891 



Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 4



Wysłany: Wto Cze 27, 2017 10:59   

czyli da sie zaprowadzic takie zmiany tylko potrzebna jest zmiana mapy aby koni nie uciekło a przybyło ? znacie kogos kto sie zna na takich przeróbkach i ogolnie na MG w Wielkopolsce albo pobliżu wlkp. ? nie chodzi mi juz konkretnie o ten przelot ale o poprawe dzwieku MG ZR a takze jego parametrów.
 
 
LilJohn 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 62



Wysłany: Czw Cze 29, 2017 23:14   

Ktoś w Polsce robi remapy MEMS3? Bo zwykłym galetto nie podejdzie i nikt inny nie potrafi, tylko w UK.
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pią Cze 30, 2017 06:48   

Mam w planie rozeznać temat ECU od ZR-a. Raczej nie będzie jakiegoś większego problemu z remapem. Zostało AFR na szerokopasmówce dopieścić pod seryjnego ZR-a. Kolega z forum już zgodził się użyczyć samochód.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 01, 2017 14:41   

Mnie tiunerzy zbywali gdy pytałem o remap 1.8 turbo. Wysłałem sterownik do jednych takich z Sosnowca to ztwierdzili że może na 170km go zrobią ale muszą mieć auto u siebie, ok zrozumiałe to było dla mnie. Ttlko jak jechać do takich debili skoro odeslali mi zjepany sterownik :/
Luke jak możesz to zapytaj też o 1.8 turbo bo to chyba też mems3.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sob Lip 01, 2017 15:21   

Mapę mam, działa perfekt, muszę tylko, tak jak pisałem rozeznać edycje seryjnego ECU. Widzę że jesteś z mazowieckiego. Pytałeś w KMS Engine? Oni dobrze turbo robią.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 01, 2017 19:00   

Jestem z Podlaskiego :D
Dzięki za namiar, nie trafiłem na nich wcześniej, zadzwonię i wypytam.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink