Forum Klubu ROVERki.pl :: [freelander] awaria ccu? problem z elektryką.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Udostepnij na Facebook [freelander] awaria ccu? problem z elektryką.
Autor Wiadomość
JA_cek 



Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 2




Wysłany: Sro Wrz 13, 2017 12:48   [freelander] awaria ccu? problem z elektryką.
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Dzień dobry.
Chciałem się tym postem przywitać i od razu zwrócić się z prośba o pomoc w ocenie sytuacji.
Jakieś trzy tygodnie temu przez Polskę przeszła "gruba" nawałnica, potem jeszcze nawigacja przegoniła mnie przez las - wiadomo, błoto i kałuże. Następnego dnia w czasie jazdy przestało mi działać:
- otwieranie szyb (wszystkich trojga, a co za tym idzie nie da się otworzyć tylnych drzwi),
- radio
- centralny zamek
- zegarek
- oświetlenie kabiny
- regulacja i składanie lusterek

Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, są ok. Czy zatem padło CCU? Jestem w stanie sam to ustalić, czy szukać elektryka we Wrocławiu?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie.
 
 
SPAMU¦







Wysłany: Sro Wrz 13, 2017 12:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 328 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6478
Skąd: Czempiń/Poznań




Wysłany: Sro Wrz 13, 2017 14:16   

sprawdź na początek wtyczki i podłączenia modułów spryskaj Kontaktem i zobacz co dalej
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
 
 
 
JA_cek 



Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 2




Wysłany: Wto Paź 31, 2017 16:16   

Samochód został zrobiony. Tak na prawdę wymagało to "ogarnięcia" elektryki, czyli de facto podłączenia na nowo przewodów do skrzynki bezpieczników. Od tego czasu choinka pakietu abs przestała się świecić i zaczęło wszystko działać mniej więcej tak jak powinno (no, może oprócz tylnych drzwi, które da się otworzyć tylko gdy jest przekręcony kluczyk stacyjki - da się coś z tym zrobić?)

Najbliższa sprawa to wycieraczki - zatrzymują się w losowym miejscu, czyli brak jest podtrzymania napięcia, co wyklucza możliwość używania trybu czasowego, a jednorazowe użycie wymagania przytrzymania wajhy do momentu w którym wycieraczki znajda się we właściwym miejscu - zatem: albo wymiana silnika, albo "naprawa" tego co jest. Nowy widzę kosztuje około 100 zł, czy zatem warto dłubać w tym silniku? Te nowe da się tak po prostu wstawić do przeróbki z anglika? Czy jest jakiś haczyk?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Lis 03, 2011 11:52
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Problem z elektryką
misqn Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Wto Wrz 14, 2010 10:51
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Przednie szyby - problem z elektryką
Mortan Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Pią Cze 08, 2012 16:56
Mortan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink