Forum Klubu ROVERki.pl :: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MaReK
Czw Maj 12, 2011 01:23
[Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!

W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
Autor Wiadomość
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 67



Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 17:03   

Czyli nie nadają się do K serii?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 
Klubowicz





Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1352

MG ZR

Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 17:05   

No tego nie wiem. Jeśli by tak było to Steve Childs kłamał w wywiadzie, że N-seria została przeprojektowana i HGF został wyeliminowany w serii N
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 67



Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 17:11   

Wizualnie to chyba pasuje. Ciekawi mnie to od dawna. Czy założenie tej uszczelki do starej k-serii przyniosłoby coś w kwestii hgf czy wręcz odwrotnie.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3478
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 18:46   

wsłuchaliście się w film ?? w/g mnie przy końcu filmu jest mowa o mg6, ale pada tez sformułowanie "final fixing k series "
mógłby ktoś bardziej kumaty to przetłumaczyć :-|
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10311
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 19:08   

Póki co nie ma objawów hgf po zastosowaniu uszczelki z N serii w silnikach w których dotychczas ją zamontowal więc hopefully to jest final solution.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NoPE 
Klubowicz





Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1352

MG ZR

Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 21:23   

Moje tłumaczenie od 2:39
"To jest nowa, wielowarstwowa, stalowa uszczelka, która jest finalną konstrukcją.
Jako pojedyncza nie posiada tych osobnych pasków uszczelniających, różnych krawędzi (przyp.: chodzi o uskok).
Te są wszystkie połączone razem, wszystkie zakryte na całej powierzchni. Ma niewielki grzbiet wokół obszaru spalania zamiast pierścienia, który przycina głowica, co miałem w starym typie.
Prawdopodobnie jest bardziej sprężysta więc przejmuje różnice w rozszerzaniu między stalowymi tulejami cylindrów, a aluminiowym blokiem i głowicą.
I z wszystkich aut w których była zamontowana - czytałem, że zostało wyprodukowane około pół miliona MG6, sądzę, że głównie w Chinach ale przez ostatnie kilka lat niektóre również i tutaj - nie miały żadnych oznak HGFu więc zdaje się to być lekiem na całe zło* dla serii K i zamontowane ostatnio w dwóch autach, oba widziane w dobrej kondycji bez żadnych problemów. Żadnej utraty płynu, żadnych wycieków i żadnego przegrzewania czy przepuszczania płynu (przyp.: do oleju).
Całkiem przemyślana konstrukcja, jak mówię, więc miejmy nadzieję, że to jest ostateczne rozwiązanie dla serii K, oczywiście wraz z zewnętrznym termostatem PRT. I te wszystkie solidne magistrale prawdopodobnie również są dobrym pomysłem. Nie jestem pewny jak istotne one są ale powodzenia z waszymi i właśnie pokazałem wam, ze seria K jest 'naprawialną' konstrukcją.
Dzięki za oglądanie"

*final solution - ostatecznym rozwiązaniem nie można tego dosłownie tutaj użyć.

Pozwolę sobie powielić link z opisu filmu. Artykuł o tym kiedy zastosować dany rodzaj uszczelki.
https://www.dmgrs.co.uk/p...head-gasket-kit

Na e-bayu te uszczelki nazywają się K-Series MLS SAIC head gasket.

AndrewS, brawa za taki wykop. :brawo:

Uszczelka pasuje do wszystkich pojemności serii K ale trzeba ją stosować z nową magistralą olejową i śrubami głowicy o twardości 10.9 :-)
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6478
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 13, 2017 07:33   

na filmiku wygląda że zakłada ta uszczelkę do MG ZS
A te śruby co normalnie idzie dostać firmy Kamax to jaką mają twardość?
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
 
 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 67



Wysłany: Sro Wrz 13, 2017 14:32   

To kto na ochotnika zakłada tą uszczelkę przy najbliższej konieczności? :-)
 
 
NoPE 
Klubowicz





Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1352

MG ZR

Wysłany: Czw Wrz 14, 2017 18:30   

Ja, jeśli tylko będzie trzeba i pozwoli na to głowica (tuleje cylindra)
Z faktem w głowie, że czytając zagraniczne fora wcale tak różowo z tą N uszczelką nie ma.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 81

MG ZR

Wysłany: Pią Wrz 15, 2017 15:16   

NoPE, Ja też będe wymieniał uszczelkę i czytając temat zastanawiam się nad tą co napisałeś
K Series MLS SAIC Head Gasket. Bo w Pl raczej jej nie dostaniemy a do VVC będzie pasować napewno
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3478
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 15, 2017 16:24   

to chyba ta

https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000530

i jeszcze wrzutka z instrukcji dokrecania
"The cylinder head should
be tightened in the
sequence as shown to 20
nm torque first, and then
tightened a further 315
degrees in two parts.
Tighten
180 degrees
and
then another
135 degrees
using the same sequence
each time."
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zbiorce zamowienie rozporki KV6/K-seria/L-seria
Remigiusz Offtopic 21 Sro Sty 22, 2014 21:15
AndrewS
Brak nowych postów K-seria na Złomniku
brkzzz Offtopic 19 Czw Wrz 27, 2012 11:49
sobrus
Brak nowych postów [R75] BMW seria 3? 5? 7? i inny offtopic
Mombrey Offtopic 68 Czw Sty 22, 2009 15:44
Gość
Brak nowych postów seria 800 coupe w polsce
EnekaOne Offtopic 4 Nie Paź 28, 2007 18:53
EnekaOne
Brak nowych postów Seria-L jaki to silnik?
Mombrey Offtopic 5 Wto Lut 15, 2011 10:36
Mombrey



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink