Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Regulacja świateł po regeneracji nie działa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Regulacja świateł po regeneracji nie działa
Autor Wiadomość
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 21:18   [R45]Regulacja świateł po regeneracji nie działa
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam.
Oddałem lampy do regeneracji, zamontowałem w pojezdzie i niestety nie działa wcale regulacja świateł, zarówno elektroniczna sterowana silniczkami jak i ręczna.
Silniczki co prawda słychać, że działają jednak zero efektu.
Facet, który regenerował lampy mówił, że trzeba wymontować silniczek z lampy i wsadzić go ponownie, by ten trzepień silniczka dobrze wszedł, bo pewnie zeskoczyl.
Dziwi mnie jednak, że w obu lampach regulacja nie działa.
Niestety teraz nie ma go w Polsce i może sam dałbym rade to naprawić ?
Można te silniczki wyciągnąć bez demontażu lamp ?
Czy może coś połamał w środku i teraz kręci ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 21:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Wrz 05, 2017 10:28   

Spróbuj wyjąć silniczek,przekręcasz go tak żeby puściły zatrzaski i ciągniesz,jeśli poczujesz że ma opór to znaczy że trzpień siedzi w uchwycie który jest w odbłyśniku, jeśli wyjdzie bez oporu to znaczy że nie był prawidłowo zamontowany. Czasem trudno jest wcisnąć ten trzpień na miejsce. Musisz wyjąć żarówkę,trzymać odbłyśnik ręką i wcisnąć trzpień na miejsce. Możesz go posmarować smarem lub wazeliną żeby łatwiej wszedł. Najlepiej w tym celu wyjąć lampę.
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 16, 2017 22:31   

Dzięki za odpowiedź, jak się okazało, silniczki to najmniejszy problem.
Problemem jest sam "fachman" który zabrał się za moje lampy.
Nawet po założeniu silniczków, regulacja nie działała i trudno by była sprawna jak lustra nie miały ruchu w środku.
Dwie lampy poszły na ponowne rozklejanie, wróciła jedna sprawna, natomiast w drugiej dalej regulacja nie działa.

Tak wyglądają lampy po drugim rozklejaniu :


Wygląda fatalnie, postanowiłem sam rozebrać tą jedną lampę z zblokowanym wkładem lustrzanym, bo już boje się mu oddawać, by całkiem jej nie zmarnował.
Zresztą mam teraz więcej wolnego czasu to przy okazji nauczę się czegoś nowego.

I teraz mam parę pytań, jako, że robię to pierwszy raz :

Chciałem mieć efekt przyciemnianych lamp, pomalował mi tak jak poniżej czarnym matowym sprejem. Tutaj wszystko jest ok ?


W odbłyśniku u góry znajduje się dwa małe odpryski sreberka - to coś poważnego ?
Pomiędzy tymi odpryskami znajduje się metalowa zaślepka, od czego ona jest ?


Czym najlepiej skleić i uszczelnić lampy ? Silikon sanitarny może być?
On mi uszczelniał silikonem i klejem do szyb z tego co zauważyłem.

Najlepiej pasowałoby by mi wywalić obecne obudowy, bo są strasznie pokiereszowane i przełożyć z anglika.
Wie ktoś czym się różnią lampy angielskie w R45 ?

Z samego efektu regeneracji, a raczej polerki też jestem średnio zadowolony, lampy co prawda coś się błyszczą, z daleka wyglądają fajnie :





Jednak z bliska, głównie lewa lampa, która była dużo bardziej żółciejsza od prawej dalej pozostała trochę zażółcona. Myślałem, że po polerce to zniknie.
Facet tłumaczył się, że to jest wypalone od środka i nie da rady tego usunąć.
Prawda to ?



Wyszło troszkę przydługawo, jednak mam nadzieje, że dostane odpowiedź choć na część z pytań.
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 17, 2017 16:06   

Jakas masakra z tą regeneracją tych lamp.Lepiej kupić używki w dobrym stanie niż j regenerować
_________________
Przekaż 1 % na mojego syna:
http://dzieciom.pl/podopieczni/13695
 
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 23, 2017 23:26   

Dobra już wszystko działa, wyczyściłem stary klej, skleiłem lampę silikonem bezbarwnym, złożyłem wszystko do kupy, regulacja działa, lampa nie paruje, jest git.
Szkoda tylko, że musiałem tracić czas na to, co powinna ogarnąć osoba która chwali się super efektami w ogłoszeniach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Civic] elektryczna regulacja świateł nie działa
Nowal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Lut 12, 2012 19:41
mastersik
Brak nowych postów [R45] Regulacja świateł
yagher Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Lis 06, 2008 16:02
Brt
Brak nowych postów [r45 iTD 2000] Regulacja świateł
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sie 27, 2010 18:39
szoso
Brak nowych postów [R420] Regulacja świateł
casyux Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Kwi 14, 2009 23:18
horbi
Brak nowych postów [r416] Regulacja świateł
ccycekk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sie 15, 2011 22:43
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink