Forum Klubu ROVERki.pl :: [All z PG1] Short Shifter w PG1
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All z PG1] Short Shifter w PG1
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1139
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Sie 27, 2016 16:16   

Masz tak samo skrzynie PG1 jak i w/w samochody..
Wszystko bedzie pasowac tak samo jak jest napisane u gory poniewaz twoj samochod to nic innego jak klon/brat blizniak Rovera 620SDi .. Te auta roznia sie jedynie kilkoma blachami z zewnatrz :)
_________________
Rover 620Si --> Rover 620Ti [*] --> Volvo v40 t4 --> Rover 620Ti --> Rover 620Si + BMW E38
735iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 27, 2016 16:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prigoda1 




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 37
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 31, 2016 10:44   

Markzo napisał/a:
Czy ktoś byłby chętny na zestaw tulejek do krzyżaka? Mam możliwość dorobienia kilku kompletów u innego tokarza, kwestia czy jest zainteresowanie.


Ja też chętnie wziąłbym jeden komplet.
 
 
Grz3lo 



Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 1



Wysłany: Czw Lip 06, 2017 05:50   SHORTSHIFTER

Witam!
chciałbym odświeżyć temat shortshiftera w MG ZR.
instrukcja już nieaktywna, albo nie umiem odpalić:(
Będę wdzięczny za pomoc!
EDIT:
instrukcje znalazłem, pytanie czy TRZEBA zmieniać ten krzyżak ?
 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 171 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 6802
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 09, 2017 21:24   

tzn? w krzyżaku wymieniasz tulejki.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tesla345 



Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: LBN



Wysłany: Czw Sie 24, 2017 11:08   

Witam, chciałbym odświeżyć temat a mianowicie czy ktoś z was mógł by podać wymiary tulejek albo czy ktoś z was jest w stanie wyprodukować i sprzedać komplet tych tulejek do instrukcji markzo?
rysunek tego shortshiftra znalazłem i mam magika co mi wytnie, gorzej z tymi tulejkami.
 
 
Abaddon09 



Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 8



Wysłany: Czw Lis 16, 2017 19:53   

Odkopuję, odsprzedaje ktoś może te short shiftery jeszcze?

[ Dodano: Czw Lis 16, 2017 19:53 ]
Znalazłem coś takiego - będzie to pasować do R600 w dieslu?
https://www.darkicedesign...rt-shifter.html
Bo napisane tam że do diesla się to nie mieści i tylko na normalną dziurę można zakręcić, a i jak walczyłem z klekotaniem skrzyni to widziałem że tam jest mało miejsca między końcem lewarka a tłumikiem. Wejdzie toto czy nie? Niby jest "These short shifters fit cars with the PG1 gearboxes (all MG Rover diesels and 1.8L k-series engined cars) " a potem z kolei "When fitting a mk1 short shifter to a diesel car you will only be able to use the first adjustment hole (without modification)."

Dobra, chyba nieważne, nie zauważyłem że tam są jakby 2 poziomy, dziura wyżej i niżej, czyli chyba na tą wyższą powinno wejść, dobrze myślę?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Short shifter do skrzyni R65
rodi_ Tuning mechaniczny 61 Czw Cze 03, 2010 07:05
dawidd
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink