Forum Klubu ROVERki.pl :: [ Rver 620 sdi] Pompa wtryskowa - różnica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ Rver 620 sdi] Pompa wtryskowa - różnica
Autor Wiadomość
Exterminator 



Dołączył: 01 Gru 2017
Posty: 5



Wysłany: Pią Gru 01, 2017 19:21   [ Rver 620 sdi] Pompa wtryskowa - różnica
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam Wszystkich serdecznie!
To mój pierwszy post.
Przepraszam jeśli istnieje już taki temat, ale mam dosyć pilna sprawę.
Niedawno kupiłem Roverka 620 sdi i po niedługim czasie padła mi pompa wtryskowa.
W moim modelu mam Bosha o numerze 0 460 414 995. Chcę kupić używaną, znalazłem w internecie, jednak ma ona oznaczenie 0 460 414 992. Czy ta pompa nada się do mojego modelu? Dodam że mam silnik 2.0 z turbina o mocy 105KM. Sprzedający mi nie określił czy się nadaje, czy nie. W pewnym sklepie widziałem ja w cenie ponad 9000zł, a za model 0460414992 za cenę ponad 7000zł. Nie wiem w czym różnica.
Ostatnio zmieniony przez Exterminator Sob Gru 02, 2017 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 01, 2017 19:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Gru 03, 2017 21:37   

Podejdzie do twojego R :) (ale najpewniej bedzie jak podrzucisz tutaj jej foty)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Exterminator 



Dołączył: 01 Gru 2017
Posty: 5



Wysłany: Pon Gru 04, 2017 18:34   

Dzięki za odpowiedź, ale pompę już zamówiłem. Znalazłem schematy i wg nich wywnioskowałem, iż różnica występuje tylko w śrubie od dopływu paliwa. Pompa o nr 992 ma na niej kalamitkę, a na mojej nie ma. A w praktyce zobaczymy za kilka dni.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Gru 04, 2017 23:48   

no spoko a owa kalamitka jestes do ulatwienia odpowietrzania ukladu :)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Nie Gru 10, 2017 01:53   

nie pomyliłeś nr ?
bosch podaje tylko takie nr
0 460 414 992 / 0 986 440 522 Honda Accord / Rover 2.0 TD
 
 
Exterminator 



Dołączył: 01 Gru 2017
Posty: 5



Wysłany: Nie Gru 10, 2017 14:09   

Numerów jestem pewny. Na dzień dzisiejszy pompa przełożona i odpalił. Także wydaje się wszystko być ok. Mechanik, co mi to robił, ustawił wszystko na słuch. W najbliższym czasie podjadę do diagnosty i ustawimy wg komputera dokładniej. Mam jeszcze dużo roboty przy nim. Sączenie oleju, gdzieś mi koło turbiny dym wylatuje z wydechu, mechanizmy szyb do roboty, bo się nie wsuwają uczciwie no i jeszcze przy obrotach około 2000 przycina mi. Może to brak regulacji lub filtr paliwa, albo coś innego, co nie wiem. Także zanim go doprowadzę do ładu, zejdzie trochę. Teraz muszę nim pojeździć, aby w stu procentach potwierdzić prawidłowe działanie pompy.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 11, 2017 00:10   

Exterminator napisał/a:
0 460 414 995
to jest nr pompy dla Rovera 620 2.0 i taki podaje Bosch katalog :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Gru 11, 2017 19:38   

a tam sie jakimis nr sugerujecie ,jak wtyczka tak sama i lewoskretna to kazda bedzie chodzic :P
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Exterminator 



Dołączył: 01 Gru 2017
Posty: 5



Wysłany: Czw Gru 21, 2017 21:46   

Pompa zamontowana i działa pięknie :) Jednakże teraz troszkę z innej beczki. Mam problem z szarpaniem. Tzn objaw jest taki, iż pomiędzy obrotami 1000 a 2000 przycina mi samochód, jakby nie dostawał paliwa. powyżej 2000 obrotów problem znika. Sprawdzałem kable, wtyczki, czyściłem kontaktem. Problem występuje niezależnie czy zimny, czy ciepły. Ale nie tak do końca. Trafiają się dni, co autko jeździ idealnie. Żadnych szarpnięć, płynna praca itp. Zastanawiam się, czy mogą to być przewody, czy może roverek ma jakiś czujnik przepustnicy? I trzeba go wyczyścić?
Nie mam pojęcia. Przepraszam, za zmianę wątku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pompa wtryskowa
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Maj 14, 2008 01:27
Skiba
Brak nowych postów [R600SDi] pompa wtryskowa
titof Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Gru 15, 2011 15:54
Jugol
Brak nowych postów [R620] Pompa wtryskowa
michal_s. Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Lis 18, 2007 18:14
michal_s.
Brak nowych postów [R600 SDi] Pompa Wtryskowa
Carver Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Maj 26, 2011 07:15
szoso
Brak nowych postów [R620 SDI] Pompa wtryskowa
Figlaq Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Maj 10, 2011 22:31
Figlaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink