Forum Klubu ROVERki.pl :: Poprawienie momentu z dołu w 1.6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Poprawienie momentu z dołu w 1.6
Autor Wiadomość
Khonju 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 90
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 26, 2018 07:16   Poprawienie momentu z dołu w 1.6

Witam!

Jako, że robię przekładkę na 1.6, to szukam pomysłu na lepszy dół w silniku. Zależy mi, żeby wstawał jak najwcześniej, bo dużo jeżdżę po mieście i jednak czasem przy włączaniu się do ruchu jest mało momentu z dolnego zakresu obrotów.

Chciałbym to zrobić raz, a konkretnie, bez pośpiechu. Dodam, że skrzynia docelowo będzie 5C39, czyli krótsza niż w serii.

Jest pomysł na wałki, kolektory, tanie turbo. Pytanie w co najlepiej inwestować. Pozdrawiam
_________________
Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 26, 2018 07:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 180 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 6943
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Sob Sty 27, 2018 13:24   

Pakuj 1,8 - odczujesz najwiekszą poprawę;) masz memsa 1,9 wiec kicha z remapem pod ewentualne turbo/kompresor, swinie też chyba tego triggera zapłonu nie obsluguja. W sumie wpakowalbym 1,8 z wałkami tf lub vvc, kolektor wydechowy i ssacy z vvc - powinno sensownie to latac.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
skorpion200 



Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 21



Wysłany: Nie Sty 28, 2018 11:54   

albo soft turbo,lub zwiekszyć ćiśnienie spreżania:D
 
 
Khonju 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 90
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 29, 2018 07:52   

Mareczku wpadł mi silnik praktycznie za darmo, kompletny z osprzętem, więc wolę już tą kasę na coś innego przeznaczyć, aniżeli zakup drugiego silnika. Właśnie myślałem o wałkach z TF'a, soft turbo + sterowanie z DET'a, jakieś kolektory. Jak to by nic nie dało to jakieś tanie ITB.

Czasu mam sporo, zaplecze techniczne także. Praca po godzinach. Chciałbym go zrobić dopiero na maj, także bez spiny :)

W domyśle i tak będę go rozbierał, do kompletnej weryfikacji. A sami wiecie jak to jest z silnikami od nieznanych osób. Wszystko ładnie, pięknie dopóki go nie rozbierzesz.
_________________
Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 435
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lut 01, 2018 22:50   

Wałki z TFa nie dadzą momentu na dole, o ile w ogóle je kupisz. ITB zbyt wiele też nie. Najlepsza metoda to soft turbo, takie by wcześnie wstawało. Albo 1.8 VVC.
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2751
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 09, 2018 21:09   

Wrzuć kompresor
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 97

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 24, 2018 21:22   

Kompresor albo turbo :)
Z kolej lepiej wsadzać 1,8 z VVc lub bez. a jak bez to glowice chociaż z VVC i wałkami kolektorami ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400] zwiększenie mocy i momentu rover 400
skoniur Tuning mechaniczny 3 Czw Maj 30, 2013 20:26
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink