Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 11:18   

:brawo: Marek :D
Bo ja już wiem ;)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 02, 2017 11:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 11:55   

slax kiera idzie do Vi ;)


dzelo23 napisał/a:
:brawo: Marek :D
Bo ja już wiem ;)

a dzięki dzięki :D

Rok chyba moge udać za udany, świeżutki wykres z hamowni CP-Tuning :) (nałożony poprzedni i obecny wykres :) )

240KM/333Nm :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 15:33   

Git, w koncu jest wynik, oby było jeszcze grubiej :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 17, 2017 15:49   

dosłownie szatan!!! :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 27, 2017 15:24   

ZS żyje?? Coś tu cicho, nic sie nie dzieje??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 20:03   

ZS miewa się wyśmienicie ;)

Trochę rzeczy mechanicznych ogarnąłem ostatnio:

Na spocie w zeszłym roku zostało mi zjarane sprzęgło (obłoki siwego dymu, brak możliwości wbicia biegów... po 2 dniach wróciło względnie do życia, ale przy 3 osobach na pokładzie nawet na 15tkach zimowych się ślizgało), udało mi się bardzo okazyjnie kupić komplet LUK'a:


tu zamontowane:



a tu sekcja zwłok...




i film:
https://youtu.be/9bWUsIkiia8

Do tego wpadł nowy uszczelniacz półosi :) Z reszty rzeczy nie mam fotek, ale jestem bardzo zadowolony z efektu - wymieniłem sporo gum z przedniego zawiasu:
-tuleje od mocowania amorów,
-tuleje wewnętrzne mocujące do budy,
-tylne duże tuleje razem z obudowami,
-łączniki stabilizatora

Efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, Zedzior odzyskał dawną precyzję prowadzenia i wróciło sporo trakcji :D Przeglądnę zawias z tyłu, czy czegoś nie trzeba wymienić (choć na SKP sprawdzali i niby wsio git), wtedy można będzie jechać na ustawienie zbieżności.

Kolejna rzecz to nowe oponki. Moje Yokohamy S.Drive miały już ok 3,5mm bieżnika niestety :( polecam każdemu te opony, są na prawde porządne! Teraz zdecydowałem się na kapcie Hankook Ventus V12 evo2 K120 ;D wiem, nazwa kosmiczna ;D


opony zamówiłem nowe, w poniedziałek powinny być u mnie - rozmiar 205/45/17.

Cały czas od zeszłego roku dłubie dalej sterownik MEMS 1.6 :) obecnie chce odpalić większy mapsensor (do 1.5b doładowania) bez koniecznosci lutowania rezystorków/diód. Mam nadzieję, niedługo podstroić coś więcej ;D

Najbliższe plany to poprawa ręcznego w lewym kole i nowy DP, bo mój pękł i popierduje sobie radośnie :/

I zaległe fotki z zimowego setup'u:




_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
Ostatnio zmieniony przez Markzo Nie Maj 27, 2018 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 20:11   

Markzo, To już wiesz kogo następnym razem za kierownicę nie wpuszczać :twisted:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 22:59   

Markzo napisał/a:
-tylne duże tuleje razem z obudowami


Mowa o dużych cukierkach ? Gdzie i jakie kupiłeś bo sa dwie opcje z Olkusza całość lub z strongflexa sam wkład i trzeba resztę wycinać z orig. cukierka.

Chce u siebie na lato zrobić tylne zawieszenie bo mi to jeszcze brakuje.

Markzo napisał/a:
Efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył,

hehe.. No niby trochę gumy a jednak robi różnice mnie tez 45 zaskoczył jak zrobiłem cale przednie zawieszenie. Precyzja się zrobiła jak nowy z salonu :-)

Markzo napisał/a:
Hankook Ventus V12 evo2 K120

Mialem na dwa dni Hankook Ventus Prime 3 w 205/55R16 i oponki fajne wiec z Hankooka powinieneś być zadowolony. :wink:

Co to masz za felgi na zimę jakie ET i szerokość felgi oraz co za rozmiar opon masz na zime ?

Mnie korci kupic stalowe felgi 15" strukturalne od Opla Corsy E bo widziałem je już na żywo i fajnie to wygląda. Tylko ze używki od 250zl/stk :-|

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 09:11   

Dawaj z tym mapsensorem szybciej bo zima nas zastanie :D

Remigiusz napisał/a:
Mowa o dużych cukierkach ?

Mowa pewnie o dużej tylnej gumie przedniego dolnego wahacza.

Co felg strukturalnych Dacia też takie ma 4x100, ok 700zł za komplet kiedyś były jak na nie chorowałem :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 13:42   

tommasino napisał/a:
Markzo, To już wiesz kogo następnym razem za kierownicę nie wpuszczać

zdecydowanie - nikogo :rotfl:

Remigiusz napisał/a:
Mowa o dużych cukierkach ? Gdzie i jakie kupiłeś bo sa dwie opcje z Olkusza całość lub z strongflexa sam wkład i trzeba resztę wycinać z orig. cukierka.


greg-si napisał/a:
Mowa pewnie o dużej tylnej gumie przedniego dolnego wahacza.

Tak jak pisze Gregu, duże gumy przedniego wahacza:


Remigiusz napisał/a:
Mialem na dwa dni Hankook Ventus Prime 3 w 205/55R16 i oponki fajne wiec z Hankooka powinieneś być zadowolony.

taką mam nadzieję :)

Remigiusz napisał/a:
Co to masz za felgi na zimę jakie ET i szerokość felgi oraz co za rozmiar opon masz na zime ?

Mnie korci kupic stalowe felgi 15" strukturalne od Opla Corsy E bo widziałem je już na żywo i fajnie to wygląda. Tylko ze używki od 250zl/stk

felgi to O.Z. model ABT, 7 cali szerokosci z ET 35, oczywiście 15tki :) opon nie pamietam, 195 albo 185 55 15 chyba...

greg-si napisał/a:
Dawaj z tym mapsensorem szybciej bo zima nas zastanie

robim co możem, ale to nie takie proste hehe ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 14:10   

Ahh oi to przod caly robilem jakos w myslach mialem wizje duzych cukierkow :-D

Bedziesz robil tez tylne zawieszenie ?

Markzo napisał/a:
felgi to O.Z. model ABT, 7 cali szerokosci z ET 35, oczywiście 15tki opon nie pamietam, 195 albo 185 55 15 chyba...


Ahh czyli z ET35 jest ok, pytam sie bo chcialem isc w 16" na zime tez ale jak patrze na ceny opon to jednak pasuje zostac na 15", tylko ze bede montowal tez te 282 hample wiec musi byc cos sprawdzonego zeby weszlo na przod :-)

greg-si napisał/a:
Co felg strukturalnych Dacia też takie ma 4x100, ok 700zł za komplet kiedyś były jak na nie chorowałem

No Dacia je tez mam w 4x100 tak samo Opel, na Foto to jest w ogole 17" ale chodzilo mi o wzor :P One tez maja ET 35 i naprawde jak na stalowe felgi bardzo fajne sa. Czasem sa oferty tych felg pojedyncze po 100zl :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 21:31   

Remigiusz napisał/a:
Bedziesz robil tez tylne zawieszenie ?

jesli bedzie potrzeba to tak, zobaczymy w przyszłym tygodniu na ustawianiu zbieżności.

Remigiusz napisał/a:
Ahh czyli z ET35 jest ok, pytam sie bo chcialem isc w 16" na zime tez ale jak patrze na ceny opon to jednak pasuje zostac na 15", tylko ze bede montowal tez te 282 hample wiec musi byc cos sprawdzonego zeby weszlo na przod

jest ciasno, ale ładnie hampel wypełnia felge :)

Korzystając z ładnej pogody umyłem dziś oba furacze, tak wygląda MG na letnich 17tkach:



_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 22:46   

Bandzior :-D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Kwi 08, 2018 18:08   

Miałem te oponki na przodzie jeszcze po tomim. Spoko sie jezdziło do około 4mm bieżnika :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 08, 2018 20:26   

po tym jak spadł mi bieżnik goodyear z Zt na torze to przeglądając opony trafiłem że te hanki
i kilka opni że dobrze sprawują się na torze mając mocne ścianki i nie znikają w oczach tak że powinny się darzyć
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pią Kwi 13, 2018 09:48   

Jeżdżę na tych Hankookach V12,moim zdaniem to naprawdę bardzo dobre opony i nieźle wyglądają :) .
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 13, 2018 12:04   

Kapcie doszły:


przed założeniem odwiedziłem SKP, sprawdzenie geometrii i ustawienie zbieżności:


Wyszło git ;)

Co do samych opon, takie mam odczucia po paru km:
Przy przyspieszaniu od 2giego biegu jest trakcja, co jest miłym zaskoczeniem. Na zakrętach, zwłaszcza ostrych "szykanach" wydaje się, ze czuć miękką ściankę boczną, opona klei i auto jedzie tam gdzie chcemy, jednak boki opony mogły by być ciut twardsze. Poza tym brak zastrzeżeń, przyjemne opony :) przy wyższych prędkościach na łukach (160+) nie czuć nic podejrzanego, bardzo dobrze kleją. Ogólnie jeździ mi się lepiej niż na yokohamach s.drive :) ciśnienie mam na razie 2.4 przód/tył, możne dobicie do 2.6 coś poprawi? Po testuje :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 13, 2018 17:10   

Skp sprawdza tez geometrie tyłu ?

Spróbuj dobić ja na tych 205/45r16 mam 2.7bar przod tyl.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 20, 2018 10:41   

Markzo wróciły foty z photobucket :mrgreen: jest okazja zrobić kopie ->> https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=954868#954868
_________________
:pisze:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 27, 2018 17:08   

Eh znowu miałem co robić przy silniku... pierwszy raz ja dałem ciała :roll:

Jesienią zeszłego roku zaczęła mi stukać "góra" silnika, nasiało się to ze spadkiem temperatury. Zrzuciłem winę na popychacze i olej. Jedno i drugie wymieniłem, niestety problem znowu się pojawił i przybrał na sile ;/ przypadkowo trafiłem na to, że w 2.0t też są 2 rodzaje uszczelek, niby zamienne, ale wychodziły do i od pewnego numeru silnika. Zacząłem drążyć - różnią się restrykatorem oleju. o co chodzi?

Do ~1995r. blok silnika był wyposażony w restrykator na linii zasilania głowicy w oleju. Głowica jest zasilania tylko z tego kanału, znajduje się on prawym dolnym "rogu", przy skrzyni biegów po stronie wydechowej, osadzony jest kilka mm poniżej krawędzi bloku, średnica jakieś 2mm.
foto:



Ponieważ w 2.0t występował problem z wyciekami dookoła głowicy po 95r. wprowadzono metalową uszczelkę MLS, która restrykator miała w sobie, ~3mm średnicy.
foto:


Cały myk polega na tym, że montując uszczelkę MLS (w zasadzie tylko Ajusa robi uszczelki starego typu, każdy inny producent robi MLS), trzeba wywalić restrykator z bloku. Niestety nie jest to uwzględnione ani w rave, ani w 2 manualach do silnika 2.0T :/ w każdym jest zapis, żeby sprawdzić czy restrykator jest czysty i na miejscu :roll: :roll: :roll: Marne to usprawiedliwienie, bo głowice i tak musiałem zdjąć :( przez zamontowanie 2 restrykatory miałem zdławiony przepływ oleju przez głowice - dlatego stukały popychacze :/ Nie znalazłem przytarć w głowicy, wałek ssący od storny rozrządu miał lekką rysę, pewnie czasem tego oleju mogło brakować :( poza stukotem popychaczy (bardzo mocny na zimnym silniku, im chłodniej na zewnątrz tym głośniej, w czasie jazdy na wysokich obrotach też to słyszałem) nie było żadnych innych problemów. Głowica została sprawdzona na szczelność, splanowana do tego nowa uszczelka, planowanie kolektora wydechowego, wszystkie uszczelki na góre silnika. Spróbowałem złożyć pokrywy bez silikonu - dzięki helicoilom można mocno dociągnąć pokrywy, zobaczymy za kilkaset km, czy nie leci :)

Zdjęć z rozbiórki i składania nie mam, bo jest ich chyba wystarczająco dużo w tym temacie :lol: :lol: wrzucam tylko końcową fotke:

_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink